Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belinda B
SVK skrev (1 time siden):

Med tanke på klesbudsjettet til Hoppe og hunden hennes så skjønner jeg at hun må ta godt betalt. 

Reese-Witherspoon-Legally-Blonde-Google.

mcdlebl-ec010-1559573678.jpg

 

RÅSAAA! 🎀

Man nå skrive regninger med gaffel for å få råd til slike antrekk ja eller så har jo hun finansadvokatene sine i Oslos pene strøk som kan finansiere for henne. :mynona:

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Belinda B said:

RÅSAAA! 🎀

Man nå skrive regninger med gaffel for å få råd til slike antrekk ja eller så har jo hun fianansadvokatene sine i Oslos pene strøk som kan finansiere for henne. :mynona:

Er fra Legally Blonde. Usikker på om du har sett filmen, den er vel fra rundt året du ble født. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Belinda B said:

Man nå skrive regninger med gaffel for å få råd til slike antrekk ja eller så har jo hun fianansadvokatene sine i Oslos pene strøk som kan finansiere for henne. :mynona:

Hehe, ja Hoppe har finansadvokatene i Oslos pene strøk rundt lillefingeren. :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe: Om finansadvokatene i Oslos pene strøk ønsker å sende meg Chanel-antrekk, hvorfor skal jeg da si nei? Og om de ikke ønsker å gi hunden min matchende Chanel-antrekk så kan de jo bare si nei.  😇

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (39 minutter siden):

Er fra Legally Blonde. Usikker på om du har sett filmen, den er vel fra rundt året du ble født. 😆

Haha - det stemmer, men jeg har sett Legally Blonde. 🤪

SVK skrev (39 minutter siden):

Hehe, ja Hoppe har finansadvokatene i Oslos pene strøk rundt lillefingeren. :sprettert:

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
SVK skrev (5 minutter siden):

Som Hoppe sier: Skal man bli min partner så må man være advokatpartner. :bryllup:

:ler2: 
Og Hoppepartner, sies det. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Belinda B said:

:ler2: 
Og Hoppepartner, sies det. :hoppe:

Ja, Hoppepartner er vel det gjeveste man kan bli blant finansadvokatene i Oslos pene strøk. Har hørt det er finansadvokater som sier de heller vil sette ring på fingeren til Hoppe enn å bli høyesterettsdommer. Det er tross alt  20 høyesterettsdommere og kun rundt et dusin Hoppe har giftet seg med. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe er jo også den eneste advokaten som har vunnet mot Harvey Spectre. Selv om Hoppe brukte minst like mye sjarm som juss da hun vant den saken. Som Hoppe sier: Justitia er blind, men mennene stirrer. :sexy: 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Hoppe er jo også den eneste advokaten som har vunnet mot Harvey Spectre. Selv om Hoppe brukte minst like mye sjarm som juss da hun vant den saken. Som Hoppe sier: Justitia er blind, mens mennene stirrer. :sexy: 

Hun gikk på date med Louis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (30 minutter siden):

:ler2: 
Og Hoppepartner, sies det. :hoppe:

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (25 minutter siden):

Ja, Hoppepartner er vel det gjeveste man kan bli blant finansadvokatene i Oslos pene strøk. Har hørt det er finansadvokater som sier de heller vil sette ring på fingeren til Hoppe enn å bli høyesterettsdommer. Det er tross alt  20 høyesterettsdommere og kun rundt et dusin Hoppe har giftet seg med. 

:hyper: Haha - det er mange advokater det som fort ville blitt ansett som inhabile i retten. :ler2:
Og vet du hva Hoppe sier når hun får dommen fra retten og taper saken? Da pleier hun å si til klientene at: «Jeg legitimerer ikke denne makten - Hoppes lov går foran Grunnloven og formelle lover!». :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (48 minutter siden):

Haha - det stemmer, men jeg har sett Legally Blonde. 🤪

:jolie:

 

Belinda B skrev (1 time siden):

RÅSAAA! 🎀

Man nå skrive regninger med gaffel for å få råd til slike antrekk ja eller så har jo hun finansadvokatene sine i Oslos pene strøk som kan finansiere for henne. :mynona:

Ja Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Jeg skriver en anmeldelse av advokat Hoppe v/ Hoppe & Co på Advokatguiden etter å ha fått juridisk bistand fra henne:

«Flink, selv om hun tror på heksekunst og svarene hennes derfor ikke alltid er faktabaserte. Stort sett tilgjengelig, men ikke ring hun før middagstid, for Fjordland-middagen er hellig for henne. Kommuniseres muntlig og forståelig, men går du imot henne risikerer du at hun fakturerer påfallende mye. Sørg derfor å ha fri rettshjelp hvis du skal ha bistand fra advokat Hoppe, slik at hun kan fakturere på statens regning. Ikke minst: Du bør ha en høyprofilert sak, for dette er en dame som kun tar høyprofilerte mediesaker. Og er du tiltalt for heksekunst, er dette damen du bør oppsøke.

Anbefales videre hvis du er tålmodig med advokater.»

 

Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra skrevet.:klappe::klappe::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
SVK skrev (14 minutter siden):

Hoppe er jo også den eneste advokaten som har vunnet mot Harvey Spectre. Selv om Hoppe brukte minst like mye sjarm som juss da hun vant den saken. Som Hoppe sier: Justitia er blind, men mennene stirrer. :sexy: 

Hoppe er et juridisk geni samtidig som hun er svært karismatisk. Det er en dødelig cocktail det for motparten. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Hoppe er et juridisk geni samtidig som hun er svært karismatisk. Det er en dødelig cocktail det for motparten. :jolie:

Ha Ha, Cassidy Tvillingene digger den der skikkelig genialt.:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Belinda B said:

Hoppe er et juridisk geni samtidig som hun er svært karismatisk. Det er en dødelig cocktail det for motparten. :jolie:

Stemmer! Er nærmest urettferdig om motparten bruker Hoppe som advokat. Det blir som å bruke bil når de andre må bruke beina. 

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Belinda B skrev (17 minutter siden):

:hyper: Haha - det er mange advokater det som fort ville blitt ansett som inhabile i retten. :ler2:
Og vet du hva Hoppe sier når hun får dommen fra retten og taper saken? Da pleier hun å si til klientene at: «Jeg legitimerer ikke denne makten - Hoppes lov går foran Grunnloven og formelle lover!». :kjefte:

Ha Ha Cassidy Tvillingene ser den, Hoppes lov gjelder over alle lover.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Nå har Anton sendt Cid vekk på ubestemt tid

Kostskole i England? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Hoppe søker på stillingen som sykehusklovn, men arbeidstakeren nekter å ansette henne, fordi det ryktes om at hun blir hangry når hun blir sulten og det er ikke tid for å leke eller bruke tiden på tull når hun skal ha seg Fjordland-kjøttkaker. :sprettert: Klovnekraft blir til Fjordlandkraft!

Endret av Belinda B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...