Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror man må huske på at 1 million i året er ikke engang hva det var.  Skal Hoppe ha hus på Bygdøy, Frogner og Holmenkollen trenger hun er mann med god økonomi. Og Hoppe trenger alle tre husene. Bygdøy for sjøutsikten, Holmenkollen for nærheten til marka og Frogner for nærheten til sentrum. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (1 minutt siden):

Tror man må huske på at 1 million i året er ikke engang hva det var.  Skal Hoppe ha hus på Bygdøy, Frogner og Holmenkollen trenger hun er mann med god økonomi. Og Hoppe trenger alle tre husene. Bygdøy for sjøutsikten, Holmenkollen for nærheten til marka og Frogner for nærheten til sentrum. 

Ja det tror Cassidy Tvillingene også, for kun det beste er godt nok for Hoppe.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest rubbel og bit og er sjokkert over hvor mye tullball dere SAMTLIGE klarer å lire av dere av ting som ikke har rot i virkeligheten. JEG, HOPPE, er ei skikkelig jente som IKKE er henfallen til alle snuskerier som dere insisterer på at jeg er og nå skal jeg tilbringe noen lørdagstimer med å snufse i mitt jomfrubur...tenk at nesten alle er så vrangforestillet om meg. :grine: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jeg har lest rubbel og bit og er sjokkert over hvor mye tullball dere SAMTLIGE klarer å lire av dere av ting som ikke har rot i virkeligheten. JEG, HOPPE, er ei skikkelig jente som IKKE er henfallen til alle snuskerier som dere insisterer på at jeg er og nå skal jeg tilbringe noen lørdagstimer med å snufse i mitt jomfrubur...tenk at nesten alle er så vrangforestillet om meg. :grine: 

Er da ikke noe snuskerier i innleggene mine. Jeg skriver bare det jeg hører og ser. Jeg er Kvinneguidens journalist og har avlagt ed på at at alt jeg skriver skal være sant.

Men jeg har skjønt at dere influencere ikke alltid takler at journalistene skriver annet enn fremstillingen dere ønsker å gi på Instagram. ;)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Er da ikke noe snuskerier i innleggene mine. Jeg skriver bare det jeg hører og ser. Jeg er Kvinneguidens journalist og har avlagt ed på at at alt jeg skriver skal være sant.

Men jeg har skjønt at dere influencere ikke alltid takler at journalistene skriver annet enn fremstillingen dere ønsker å gi på Instagram. ;)

:lur::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Er da ikke noe snuskerier i innleggene mine. Jeg skriver bare det jeg hører og ser.
Jeg er Kvinneguidens journalist og har avlagt ed på at at alt jeg skriver skal være sant.

Men jeg har skjønt at dere influencere ikke alltid takler at journalistene skriver annet enn
fremstillingen dere ønsker å gi på Instagram. 

Du bygger ditt makkverk på meget diarèinfiserte rykter. DET kan jeg si deg! :jolie: Skamme seg masse! 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Du bygger ditt makkverk på meget diarèinfiserte rykter. DET kan jeg si deg! :jolie: Skamme seg masse! 

Jeg har aldri blitt felt av Pressens Faglige Utvalg. :jolie:Ikke fått så mye som mild kritikk. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må huske hvor viktig det er med pressefrihet og at pressen får granske og kritisere makten. Vi i pressen kalles ikke den fjerde statsmakt uten grunn!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Tror vi må huske hvor viktig det er med pressefrihet og at pressen får granske og kritisere makten. Vi i pressen kalles ikke den fjerde statsmakt uten grunn!

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Jeg har aldri blitt felt av Pressens Faglige Utvalg. Ikke fått så mye som mild kritikk. 

                                                                                    Ennå... :jolie: .....

SVK skrev (1 minutt siden):

Tror vi må huske hvor viktig det er med pressefrihet og at pressen får granske og kritisere makten.

Vi i nypressede bukser kalles ikke den fjerde stasmakt uten grunn!

       Her har du ei fin sløyfe til å stase deg enda mere opp med. :jolie: 
led-fluga-glittrig-78163-1.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

        Her har du ei fin sløyfe til å stase deg enda mere opp med. :jolie: 
led-fluga-glittrig-78163-1.jpg

Takk! Kanskje jeg får litt mer respekt fra deg nå som jeg staser meg opp med sløyfe. ;) 

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Takk! Kanskje jeg får litt mer respekt fra deg nå som jeg staser meg opp. ;) 

Hmm...respekt har der alltid vært, men når det blir mye løgn og sånn type prat...som blir til en skikkelig tsunami etter hvert, da lurer man jo litt.  :(  Sløyfe eller ei. (For nye lesere som måtte falle for fristelsen å rapportere en "krangel"; dette er bare innstudert tøys fra ende til annen, alle er med på det og ingenting er vondt ment. Så er det sagt. :) )

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Hmm...respekt har der alltid vært, men når det blir mye løgn og sånn type prat...som blir til en skikkelig tsunami etter hvert, da lurer man jo litt.  :(  Sløyfe eller ei. (For nye lesere som måtte falle for fristelsen å rapportere en "krangel"; dette er bare innstudert tøys fra ende til annen, alle er med på det og ingenting er vondt ment. Så er det sagt. :) )

Bra og jeg prøver å ikke skrive noe som er for drøyt. Så si ifra om jeg går over grensen. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
SVK skrev (32 minutter siden):

Det er bare å se i denne tråden hvor mange Hoppe avviser.  Det er jo fordi de ikke tjener nok til å kunne forsørge hoppe. 

Hoppe trenger finansadvokater og finansakrobater. Mulig selveste John Christian Elden er god nok. Han er jo også mye i rampelyset som igjen er noe Hoppe ser etter når hun velger make.

Mhm. Han er både populær og forholdsvis rik. :mynona:

SVK skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri blitt felt av Pressens Faglige Utvalg. :jolie:Ikke fått så mye som mild kritikk. 

Joda. Hoppe har nå klaget på deg til PFU og klagen er inne til behandling. Jeg tror nok du får en ripe i lakken ja. :boksing:

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Jeg har lest rubbel og bit og er sjokkert over hvor mye tullball dere SAMTLIGE klarer å lire av dere av ting som ikke har rot i virkeligheten. JEG, HOPPE, er ei skikkelig jente som IKKE er henfallen til alle snuskerier som dere insisterer på at jeg er og nå skal jeg tilbringe noen lørdagstimer med å snufse i mitt jomfrubur...tenk at nesten alle er så vrangforestillet om meg. :grine: 

Rommet til Hoppe ligner jomfruburet til en fjortenåring der hun har forlest seg på Se & Hør om Durek og ponnibøker. :rodmer:

SVK skrev (20 minutter siden):

Er da ikke noe snuskerier i innleggene mine. Jeg skriver bare det jeg hører og ser. Jeg er Kvinneguidens journalist og har avlagt ed på at at alt jeg skriver skal være sant.

Men jeg har skjønt at dere influencere ikke alltid takler at journalistene skriver annet enn fremstillingen dere ønsker å gi på Instagram. ;)

Dine æresord ekke mye verdt. Jeg vet at du er en skribent fra Vi Menn, som har kåret Hoppe til Norges vakreste kvinne. :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Belinda B said:

Dine æresord ekke mye verdt. Jeg vet at du er en skribent fra Vi Menn, som har kåret Hoppe til Norges vakreste kvinne. :mynona:

Da er jo æresordet mitt verdt sin vekt i gull. For Hoppe er jo Norges vakreste kvinne. smileys-king-821901.gif

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Mhm. Han er både populær og forholdsvis rik. :mynona:

Joda. Hoppe har nå klaget på deg til PFU og klagen er inne til behandling. Jeg tror nok du får en ripe i lakken ja. :boksing:

Rommet til Hoppe ligner jomfruburet til en fjortenåring der hun har forlest seg på Se & Hør om Durek og ponnibøker. :rodmer:

Dine æresord ekke mye verdt. Jeg vet at du er en skribent fra Vi Menn, som har kåret Hoppe til Norges vakreste kvinne. :mynona:

Cassidy Tvillingene tror at vi må oppføre oss, for nå har Tante Hoppe talt.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (1 minutt siden):

Bra og jeg prøver å ikke skrive noe som er for drøyt. Så si ifra om jeg går over grensen. 

:D  Vi er jo vant til våre verbale skøyerstreker, men det kan hende at det titter inn en sart sjel utenfra og tenker at "dette var da en forskrekkelig tråd hvor de mobber og krangler nesten hele tiden"...for det kan nemlig hende at noen gjør det. Fra min side er alt sin skjønneste orden og alt er som det ofte pleier. 

Jeg skal si ifra om så skjer. Da roper jeg på "grensevakten" og ber dem om å gi noen buksevann! :fnise: 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Belinda B said:

Rommet til Hoppe ligner jomfruburet til en fjortenåring der hun har forlest seg på Se & Hør om Durek og ponnibøker. :rodmer:

Der har vi Hoppe! :ler2:

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

:D  Vi er jo vant til våre verbale skøyerstreker, men det kan hende at det titter inn en sart sjel utenfra og tenker at "dette var da en forskrekkelig tråd hvor de mobber og krangler nesten hele tiden"...for det kan nemlig hende at noen gjør det. Fra min side er alt sin skjønneste orden og alt er som det ofte pleier. 

Jeg skal si ifra om så skjer. Da roper jeg på "grensevakten" og ber dem om å gi noen buksevann! :fnise: 

Så bra! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (3 minutter siden):

Mhm. Han er både populær og forholdsvis rik. 

Joda. Hoppe har nå klaget på deg til PFU og klagen er inne til behandling. Jeg tror nok du får en ripe i lakken ja. 

Rommet til Hoppe ligner jomfruburet til en fjortenåring der hun har forlest seg på Se & Hør om Durek og ponnibøker. 

Dine æresord ekke mye verdt. Jeg vet at du er en skribent fra Vi Menn, som har kåret Hoppe til Norges vakreste kvinne. 

:jolie: /  :jolie:  /  :fy:  /  :nigo: ...nei, det er bare ei gudsens sanning det, tuppa. 

SVK skrev (1 minutt siden):

Da er jo æresordet mitt verdt sin vekt i gull. For Hoppe er jo Norges vakreste kvinne. smileys-king-821901.gif

                                                                                                                                                  Sukk. Så vakker hun er. :ninja: 

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene tror at vi må oppføre oss, for nå har Tante Hoppe talt.:nikke::nikke:

Ja, det er best det. :opplyser: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...