Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (Akkurat nå):

Det skjønner jeg også. Men lommeboken min blir jo ikke noe mindre tom av at du blånekter!

...men det har jo ikke noe som helst med meg å gjøre! :kjefte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Hoppetaujenta said:

...men det har jo ikke noe som helst med meg å gjøre! :kjefte:

Det er jo bare enda verre om jeg og Anton i alle år har betalt dine gigantregninger også viser det seg at det er noen andre enn deg som har skaffet regninene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (58 minutter siden):

🥰🥰♥️♥️

🥰🥰❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Det er jo bare enda verre om jeg og Anton i alle år har betalt dine gigantregninger også viser det seg at det er noen andre enn deg som har skaffet regninene. 

Vi må få be om at du/dere fremlegger en stabel av kvitteringer (sort på hvitt) for å dokumentere disse gigantosauriske utleggene som du PÅSTÅR at dere har hatt! :jolie: Uten bevis har det ikke skjedd, nemlig!!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Vi må få be om at du/dere fremlegger en stabel av kvitteringer (sort på hvitt) for å dokumentere disse gigantosauriske utleggene som du PÅSTÅR at dere har hatt! :jolie: Uten bevis har det ikke skjedd, nemlig!!!

Why-you-need-a-receipt-organizer-softwar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...DET DER er ikke deg eller Anton, så her forsøkes det å svindle tror jeg. :fy: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Haha...DET DER er ikke deg eller Anton, så her forsøkes det å svindle tror jeg. :fy: 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må være påpasselig i vårt samfunn og når slabbedaskene slår til på selveste KG, så må man si ifra! :jolie: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

En må være påpasselig i vårt samfunn og når slabbedaskene slår til på selveste KG, så må man si ifra! :jolie: 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal droppe å lese aviser/se på tv-nyheter. Det er så mye negativt der ute og det er fælt og min dag blir påvirket av dette. Jeg kan ikke hjelpe folk for at de skal få det bedre, så hvorfor må jeg lese om alt sammen da? Det er meget mulig at jeg dropper nyhetene ja. Hvis jeg kan. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer på om jeg skal droppe å lese aviser/se på tv-nyheter. Det er så mye negativt der ute og det er fælt og min dag blir påvirket av dette. Jeg kan ikke hjelpe folk for at de skal få det bedre, så hvorfor må jeg lese om alt sammen da? Det er meget mulig at jeg dropper nyhetene ja. Hvis jeg kan. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ LOGGER JEG AV OG PAUSER MEG FRA NETT.  Åhh! Caps Lock Plutselig. :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

NÅ LOGGER JEG AV OG PAUSER MEG FRA NETT.  Åhh! Caps Lock Plutselig. :fnise: 

Cassidy Tvillingene håper at du får en fin dag i dag Hoppe.🥰🥰

Endret av Ciaran og Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Hoppetaujenta said:

En må være påpasselig i vårt samfunn og når slabbedaskene slår til på selveste KG, så må man si ifra! :jolie: 

Hvor ellers skal vi slabbedasker slå til? :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Hvor ellers skal vi slabbedasker slå til? :sprettert:

:klappe::klappe::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frøya Othelie
Hoppetaujenta skrev (På 10.5.2023 den 11.44):

Jeg var på vei til nærbutikken og et kvartal bortenfor meg påtraff jeg venninne som insisterte meg inn på formiddagsbesøk og der fikk jeg erfare at min glade prat om is hadde festet seg, for hun laget kaffe, hadde wienerbrød og...hadde den nye sørlandsisen med kirsebær i frysa. :sjokkblå: *skal-skalikke-skal-skalikke...* Alt var så hyggelig og uventet ...at jeg smakte på isen. 

Så oppskrudd og gåsehud-forventningsfull som jeg var...ble det en liten nedtur. 
Det var jo stort sett bare masse vaniljeis med litt syltetøy og litt hardt stivnet sjokolade i klumper innimellom. 
Vaniljeis er ikke min favoritt og innslagene av "noe annet" var det altfor lite av, syns jeg. Altfor lite.

Jeg ble så betuttet at jeg gikk hjem igjen uten å handle. Får gjøre det i morgen tidlig. 
Nå er min issmaketrang ute av kroppen. Jeg er forstyrret og litt nedfor, for jeg så for meg noe annet. 

Hilsen skuffet hengenese-Hoppe... :sukk: 

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

...med deg som assisent? ;) Håneidu, jeg lar meg ikke lure! :P 

Nei. Ikke neo for meg. :nei:

Jeg har spist nuddelmat på restaurant som kan lage det, men aldri de små boksene som folk fyller vann oppi. :ninja: 

Nei ikke sjans. :fnise: 

Å fydda. :ninja: 

Neo?

SVK skrev (5 timer siden):

Hoppe spiser nudler med Uncle Roger:

 

Og så sjekker de inn på Hotel Cæsar

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...