Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99181 Del Skrevet 11. mai 2023 Baktus skrev (1 minutt siden): Stemmer det at gamle norske damer betaler flittig for å bli smigret av disse strandløvene i bartenderuniform på beachen der ?? Det aner jeg ikke. Min bestemor reiste ikke til slike steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99182 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (Akkurat nå): Tante Hoppe kjefter på meg. Neida, tante Hoppe er bare bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 11. mai 2023 #99183 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det aner jeg ikke. Min bestemor reiste ikke til slike steder. sikkert bare en gammel myte...skulle nesten tro at gamle norske damer spillte stormann og kjøpte seg giggoloer i pensjoniststrøkene i syden...men sikkert bare myter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99184 Del Skrevet 11. mai 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): sikkert bare en gammel myte...skulle nesten tro at gamle norske damer spillte stormann og kjøpte seg giggoloer i pensjoniststrøkene i syden...men sikkert bare myter... Nok en gang; jeg vet ikke og hvis jeg hadde reist til de strøkene hvor der fantes både strender og bartendere (ofte kalt for noe helt annet), da hadde jeg ikke tenkt i de baner i det hele tatt. Plagsomme muskelmenn som skal ha ens oppmerksomhet og antagelig håper de på mere også...det er bare patetisk. Hoppetaujenta er ikke ei slik dame. Hun har annet å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 11. mai 2023 #99185 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nok en gang; jeg vet ikke og hvis jeg hadde reist til de strøkene hvor der fantes både strender og bartendere (ofte kalt for noe helt annet), da hadde jeg ikke tenkt i de baner i det hele tatt. Plagsomme muskelmenn som skal ha ens oppmerksomhet og antagelig håper de på mere også...det er bare patetisk. Hoppetaujenta er ikke ei slik dame. Hun har annet å holde på med. Mitt største mareritt er en uspesifisert charterferie, der man ikke vet hvor man ender, der turen ender i alicante, hvor det kun er norske pensjonister som er boende...da hadde jeg saksøkt selskapet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99186 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (51 minutter siden): Nå sitter jeg og gråter. Frøya Othelie skrev (49 minutter siden): Tante Hoppe kjefter på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99187 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Neida, tante Hoppe er bare bestemt. Nå skal jeg kose meg med vafler til lunsj. Og jeg sender ikke til deg med brevdue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99188 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (1 minutt siden): Nå skal jeg kose meg med vafler til lunsj. Og jeg sender ikke til deg med brevdue. Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, nå må du kose deg kjempemasse med vafler Frøya.🧇🧇🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99189 Del Skrevet 11. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (43 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, nå må du kose deg kjempemasse med vafler Frøya.🧇🧇🥰🥰 Det var nydelig. Vafler med rømme, jordbærsyltetøy og brunost er en sikker vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99190 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (44 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, nå må du kose deg kjempemasse med vafler Frøya.🧇🧇🥰🥰 Blir det Mc’ærn i morgen? 🥰 Endret 11. mai 2023 av Frøya Othelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99191 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (Akkurat nå): Det var nydelig. Vafler med rømme, jordbærsyltetøy og brunost er en sikker vinner. Nam Nam Cassidy Tvillingene ønsker at vi kunne hatt spist vafler sammen med deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99192 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (1 minutt siden): Blir det Mc’ærn i morgen? 🥰 Ja det blir Mc`Ærn på Cassidy Tvillingene både i morgen og på Lørdag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøya Othelie Skrevet 11. mai 2023 #99193 Del Skrevet 11. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja det blir Mc`Ærn på Cassidy Tvillingene både i morgen og på Lørdag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤🥰🥰 Dobbel QP, tipper jeg? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99194 Del Skrevet 11. mai 2023 Frøya Othelie skrev (1 minutt siden): Dobbel QP, tipper jeg? 🤪 Cassidy Tvillingene kan fortelle at du tippet helt rett Frøya.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99195 Del Skrevet 11. mai 2023 Baktus skrev (1 time siden): Mitt største mareritt er en uspesifisert charterferie, der man ikke vet hvor man ender, der turen ender i alicante, hvor det kun er norske pensjonister som er boende...da hadde jeg saksøkt selskapet.. Det hadde ikke jeg heller likt, men jeg ser for meg at om en leier seg en liten bil og kjører litt bort fra turistfellene...så er der muligheter for å oppleve det virkelige Alicante og ikke nordmenn i fri utfolgelse (til å bli flau av ofte). Mat på lokalbefolkningens spiseplasser er noe annet enn turisttilpassede. Frøya Othelie skrev (1 time siden): Nå skal jeg kose meg med vafler til lunsj. Og jeg sender ikke til deg med brevdue. Håper det smakte, du snille nye forummedlem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 11. mai 2023 #99196 Del Skrevet 11. mai 2023 bare 800 kommentarer til i denne tråden nå. så kommer vi oppi ett veldig stort og flott tall her inne... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99197 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Det hadde ikke jeg heller likt, men jeg ser for meg at om en leier seg en liten bil og kjører litt bort fra turistfellene...så er der muligheter for å oppleve det virkelige Alicante og ikke nordmenn i fri utfolgelse (til å bli flau av ofte). Mat på lokalbefolkningens spiseplasser er noe annet enn turisttilpassede. Håper det smakte, du snille nye forummedlem. Det håper Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99198 Del Skrevet 11. mai 2023 20 minutter siden, StinkySocks said: bare 800 kommentarer til i denne tråden nå. så kommer vi oppi ett veldig stort og flott tall her inne... Det skjer vel omtrent om en uke. Så kanskje det skjer på 17. mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99199 Del Skrevet 11. mai 2023 Tja, det er umulig å spå. Innsatsen er litt til og fra og forståelig nok; folk må jo få leve sine liv også, men tallet som blinker i det fjerne er et nydelig et! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99200 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Tja, det er umulig å spå. Innsatsen er litt til og fra og forståelig nok; folk må jo få leve sine liv også, men tallet som blinker i det fjerne er et nydelig et! Cassidy Tvillingene synes at dette er kloke og sanne ord.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå