Cid Skrevet 9. mai 2023 #99021 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Neida, hun har kjøpt is til dere alle sammen. Hun er snill med sine venner nemlig. Får ordet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99022 Del Skrevet 9. mai 2023 Ja, alle som har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #99023 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, alle som har lyst på. Frierne kommer løpende 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. mai 2023 #99024 Del Skrevet 9. mai 2023 21 minutter siden, Hoppetaujenta said: Du kjenner da meg gjør du ikke? Jeg kjenner meg selv enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99025 Del Skrevet 9. mai 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Frierne kommer løpende 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Ok...is til dem også, men ikke flere enn tyve. SVK skrev (9 minutter siden): Jeg kjenner meg selv enda bedre. Ja...jo, sant det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #99026 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Neida, hun har kjøpt is til dere alle sammen. Hun er snill med sine venner nemlig. Hvilken Fjordland er det til hovedrett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #99027 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Hoppe har iskremstopp fram til Sankt Hans, men hun definerer ikke smågodt som iskrem og har derfor kjøpt seg en halv kilo med smågodt på Europris i dag. Anton snæpchottet henne, så vi har bildebevis. Endret 9. mai 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99028 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Hvilken Fjordland er det til hovedrett? Ingen. Det er tomt her hos meg. Vær fornøyd med dessert. Embla Othea skrev (8 minutter siden): Hoppe har iskremstopp fram til Sankt Hans, men hun definerer ikke smågodt som iskrem og har derfor kjøpt seg en halv kilo med smågodt på Europris i dag. Anton snæpchottet henne, så vi har bildebevis. Åneida, har jeg pause, så har jeg det. Fredag den 23 juni på morgenkvisten...da skal jeg åpne ballet med ei lita halv skive brød og så blir det FEST! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai 2023 #99029 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Ok...is til dem også, men ikke flere enn tyve. Ja...jo, sant det. De vil ha et kyss av deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99030 Del Skrevet 9. mai 2023 Cid skrev (12 minutter siden): De vil ha et kyss av deg med Kyss skal bli og jeg overlater dem trygt til min blide stand-in: "Cid"....god bamseklem og l-a-n-g suss i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #99031 Del Skrevet 9. mai 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Ingen. Det er tomt her hos meg. Vær fornøyd med dessert. Åneida, har jeg pause, så har jeg det. Fredag den 23 juni på morgenkvisten...da skal jeg åpne ballet med ei lita halv skive brød og så blir det FEST! ❤️ Woho! 🥳 «Break a leg» - det kan du sikkert trenge etter et halvt år med underskudd på iskrem. Det hadde jeg trengt i alle fall. Endret 9. mai 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99032 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg er meget hardt trengt nå ja, men jeg holder ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #99033 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (57 minutter siden): Hvilken Fjordland er det til hovedrett? 😉😉 Embla Othea skrev (56 minutter siden): Hoppe har iskremstopp fram til Sankt Hans, men hun definerer ikke smågodt som iskrem og har derfor kjøpt seg en halv kilo med smågodt på Europris i dag. Anton snæpchottet henne, så vi har bildebevis. Ha Ha, det har Cassidy Tvillingene også hørt.🤣🤣 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Woho! 🥳 «Break a leg» - det kan du sikkert trenge etter et halvt år med underskudd på iskrem. Det hadde jeg trengt i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #99034 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg er meget hardt trengt nå ja, men jeg holder ut. Good job u! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99035 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Good job u! 🥳 Jo takk og sånn, men jeg er som en trettitusenmeterløper som har ennå ei lang og seig runde på stadion...og nesten ingen krefter til å stå i mot med...må...snart...ha...is...intravenøst...nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #99036 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Good job u! 🥳 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2023 #99037 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg logger av og ønsker dere en god kveld videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #99038 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jo takk og sånn, men jeg er som en trettitusenmeterløper som har ennå ei lang og seig runde på stadion...og nesten ingen krefter til å stå i mot med...må...snart...ha...is...intravenøst...nå.... Jeg kan leke sykepleier og sette Ben & Jerrys is i kanylen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. mai 2023 #99039 Del Skrevet 9. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg logger av og ønsker dere en god kveld videre. Sov godt når den tid kommer. Håper at Anton ikke bråvekker deg i morgen tidlig med mikrofon og vræling! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai 2023 #99040 Del Skrevet 9. mai 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg kan leke sykepleier og sette Ben & Jerrys is i kanylen. Embla Othea skrev (3 minutter siden): Sov godt når den tid kommer. Håper at Anton ikke bråvekker deg i morgen tidlig med mikrofon og vræling! Ha Ha Cassidy Tvillingene ser det tydelig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå