Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Noen har røffere mandag enn meg😮

Fantasien min er røffest om morgenen 😂😈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (10 minutter siden):

Nå har hun fått advarsel fra moderator for å ha trakassert brukerne som ikke er gift.

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

:fnise::fnise:

Jeg prøver å fortelle Hoppe at hun må respektere at ikke alle vil eller kan gifte seg, men Hoppe er nådeløs. :boksing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å fortelle Hoppe at hun må respektere at ikke alle vil eller kan gifte seg, men Hoppe er nådeløs. :boksing:

Hun har vært gift med halve Lønneberget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å fortelle Hoppe at hun må respektere at ikke alle vil eller kan gifte seg, men Hoppe er nådeløs. :boksing:

Ha Ha Cassidy Tvillingene forstår at det foregår interessante diskusjoner her.:lur::lur::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 timer siden):

Du er alt for ung til å gi opp barndomsdrømmen. :klem:

Åå. :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Åå. :klem3:

♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Hoppe ligger bevisstløst på stuegulvet med en flaske vodka og partydop, det var litt av en fest i natt! Mens ordet har tatt overdose i snikkerbua

Hoppe har nettopp våknet, det var visst bare et mareritt. Hun ligger trygt i sengen sin sammen med Anton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser frokost nå.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser frokost nå.:spise::spise:

Nei, den har jeg ikke spist ennå, men den kommer snart. :)  

Jeg har lest alt dere andre har skrevet *fnys!* og jeg gir meg ende over. Blir selveste jeg snakket ned
av folk som ikke vil meg vel?  Bare for å klippe og lime litt, så sier de dette på Fjordlandsiden min: 

Er Fjordland sunt? 

Middagene våre inneholder akkurat like mange næringsstoffer som hvis du hadde laget en tilsvarende rett hjemme. Du kan derfor fint spise Fjordland hver dag, men husk at et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil er nøkkelen.

Dette er sant og bibelen jeg lever etter! :jolie: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Nei, den har jeg ikke spist ennå, men den kommer snart. :)  

Jeg har lest alt dere andre har skrevet *fnys!* og jeg gir meg ende over. Blir selveste jeg snakket ned
av folk som ikke vil meg vel?  Bare for å klippe og lime litt, så sier de dette på Fjordlandsiden min: 

Er Fjordland sunt? 

Middagene våre inneholder akkurat like mange næringsstoffer som hvis du hadde laget en tilsvarende rett hjemme. Du kan derfor fint spise Fjordland hver dag, men husk at et variert og balansert kosthold og en sunn livsstil er nøkkelen.

Dette er sant og bibelen jeg lever etter! :jolie: 

Vi vil deg bare vel! 

Jeg har ingen problemer med at du spiser Fjordland. Fjordland er godt det. Er bare litt dyrt for oss som ikke er fiffen og kun vil sammenligne seg med avdøde dronningen av England. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at kong Harald alltid tok med seg Ari Brimis Fjordland når han besøkte dronning Elizabeth. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (6 minutter siden):

Bra du tenker økonomisk! :tommelopp2:

Selvsagt gjør jeg det. :) Jeg handler også i -40%-avdelingene i frysediskene. Ei fornuftig Hoppe er jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, SVK said:

Mener å ha lest at kong Harald alltid tok med seg Ari Brimis Fjordland når han besøkte dronning Elizabeth. 

Ikke så rart, for Arne Brimis Fjordland er jo luksusmat. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Selvsagt gjør jeg det. :) Jeg handler også i -40%-avdelingene i frysediskene. Ei fornuftig Hoppe er jeg. 

Har ikke 40 prosent-avdeling i frysedisken hos butikkene der jeg handler. Men de har det for kjølevarer og der har jeg gjort en del kupp. En av mine favoritter er krydderpølse. Skamdyrt, så det kjøper jeg på tilbud når det er dårlig dato. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Selvsagt gjør jeg det. :) Jeg handler også i -40%-avdelingene i frysediskene. Ei fornuftig Hoppe er jeg. 

Enig, fornuftig å sjekke tilbudsavdelingen! :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...