Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98861 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Alt er relativt. Hoppe er jordnær sammenligned med avdøde dronningen av England og det er jo kun dronning Elizabeth 2 Hoppe var villig til å sammenligne seg med. Det er jo relativistisk fakta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98862 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Det er jo relativistisk fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98863 Del Skrevet 7. mai 2023 5 minutter siden, Embla Othea said: Det er jo relativistisk fakta. Du skal jo bli advokat, så da kommer du til å bli ekspert på relativistisk fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98864 Del Skrevet 7. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal ha Fiskeboller i hvitsaus til middag i morgen.🐟🐟⚪⚪ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai 2023 #98865 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppe spiser taco til kvelds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98866 Del Skrevet 7. mai 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Hoppe spiser taco til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98867 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Du skal jo bli advokat, så da kommer du til å bli ekspert på relativistisk fakta. Advokat? Det har jeg da aldri sagt. Jeg hadde en barndomsdrøm om å bli jurist, men det er ikke realistisk nå. 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98868 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Advokat? Det har jeg da aldri sagt. Jeg hadde en barndomsdrøm om å bli jurist, men det er ikke realistisk nå. 😬 Cassidy Tvillingene synes at det er interessant å lese om juss, men vi kunne heller ikke tenke oss å bli advokater.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98869 Del Skrevet 7. mai 2023 3 minutter siden, Embla Othea said: Advokat? Det har jeg da aldri sagt. Jeg hadde en barndomsdrøm om å bli jurist, men det er ikke realistisk nå. 😬 Du er alt for ung til å gi opp barndomsdrømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98870 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene synes at det er interessant å lese om juss, men vi kunne heller ikke tenke oss å bli advokater.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Selv er jeg ikke noe god på å lese og skrive. I tillegg blir jeg alt for provosert når jeg leser om urett til at jeg hadde klart å jobbe som advokat. Jeg hadde ikke klart jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98871 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Selv er jeg ikke noe god på å lese og skrive. I tillegg blir jeg alt for provosert når jeg leser om urett til at jeg hadde klart å jobbe som advokat. Jeg hadde ikke klart jobben. Cassidy Tvillingene blir også provosere av urettferdighet, men vi tror at grunnen til at vi er så engasjerte i urettferdighet. Er at vi har begge to opplevd mye urettferdighet i oppveksten vår. Siden vi har blitt mobbet alle de 10 årene vi gikk på skolen, og at vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98872 Del Skrevet 7. mai 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene blir også provosere av urettferdighet, men vi tror at grunnen til at vi er så engasjerte i urettferdighet. Er at vi har begge to opplevd mye urettferdighet i oppveksten vår. Siden vi har blitt mobbet alle de 10 årene vi gikk på skolen, og at vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre. Sant, dere hadde fortjent så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98873 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Sant, dere hadde fortjent så mye bedre. Tusen Takk, de fine ordene dine varmer hjertene til Cassidy Tvillingene. Du er snill og god og grei @SVK♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. mai 2023 #98874 Del Skrevet 7. mai 2023 Cid skrev (2 timer siden): Her underholder de Hoppe, @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden ( @Lurven er en av de) Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98875 Del Skrevet 7. mai 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai 2023 #98876 Del Skrevet 8. mai 2023 Hun får noen gode tips fra Dave 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. mai 2023 #98877 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) Nå har hun fått advarsel fra moderator for å ha trakassert brukerne som ikke er gift. Endret 8. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai 2023 #98878 Del Skrevet 8. mai 2023 Det har vært full kaos på Lønneberget i natt. Hoppe og Anton hadde fyllefest som endte opp med at politiet dukket opp og da ble Anton aggressiv på ene politibetjenten slik at han fikk pepperspray i øynene og ble tatt til arresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. mai 2023 #98879 Del Skrevet 8. mai 2023 Hoppe ligger bevisstløst på stuegulvet med en flaske vodka og partydop, det var litt av en fest i natt! Mens ordet har tatt overdose i snikkerbua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2023 #98880 Del Skrevet 8. mai 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hoppe ligger bevisstløst på stuegulvet med en flaske vodka og partydop, det var litt av en fest i natt! Mens ordet har tatt overdose i snikkerbua Noen har røffere mandag enn meg😮 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå