Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (2 minutter siden):

Alt er relativt. Hoppe er jordnær sammenligned med avdøde dronningen av England og det er jo kun dronning Elizabeth 2 Hoppe var villig til å sammenligne seg med. 

Det er jo relativistisk fakta. :jolie:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Embla Othea said:

Du skal jo bli advokat, så da kommer du til å bli ekspert på relativistisk fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal ha Fiskeboller i hvitsaus til middag i morgen.🐟🐟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Hoppe spiser taco til kvelds

Easy Beef Tacos Recipe - BettyCrocker.com

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 time siden):

Du skal jo bli advokat, så da kommer du til å bli ekspert på relativistisk fakta. 

Advokat? Det har jeg da aldri sagt. :fnise: Jeg hadde en barndomsdrøm om å bli jurist, men det er ikke realistisk nå. 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Advokat? Det har jeg da aldri sagt. :fnise: Jeg hadde en barndomsdrøm om å bli jurist, men det er ikke realistisk nå. 😬

Cassidy Tvillingene synes at det er interessant å lese om juss, men vi kunne heller ikke tenke oss å bli advokater.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Embla Othea said:

Du er alt for ung til å gi opp barndomsdrømmen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene synes at det er interessant å lese om juss, men vi kunne heller ikke tenke oss å bli advokater.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Selv er jeg ikke noe god på å lese og skrive. I tillegg blir jeg alt for provosert når jeg leser om urett til at jeg hadde klart å jobbe som advokat. Jeg hadde ikke klart jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Selv er jeg ikke noe god på å lese og skrive. I tillegg blir jeg alt for provosert når jeg leser om urett til at jeg hadde klart å jobbe som advokat. Jeg hadde ikke klart jobben. 

Cassidy Tvillingene blir også provosere av urettferdighet, men vi tror at grunnen til at vi er så engasjerte i urettferdighet. Er at vi har begge to opplevd mye urettferdighet i oppveksten vår. Siden vi har blitt mobbet alle de 10 årene vi gikk på skolen, og at vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre.:nikke::nikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene blir også provosere av urettferdighet, men vi tror at grunnen til at vi er så engasjerte i urettferdighet. Er at vi har begge to opplevd mye urettferdighet i oppveksten vår. Siden vi har blitt mobbet alle de 10 årene vi gikk på skolen, og at vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre.:nikke::nikke:

Sant, dere hadde fortjent så mye bedre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Sant, dere hadde fortjent så mye bedre. :klem:

Tusen Takk, de fine ordene dine varmer hjertene til Cassidy Tvillingene. Du er snill og god og grei @SVK:klem3::klem3:♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har hun fått advarsel fra moderator for å ha trakassert brukerne som ikke er gift.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært full kaos på Lønneberget i natt. Hoppe og Anton hadde fyllefest som endte opp med at politiet dukket opp og da ble Anton aggressiv på ene politibetjenten slik at han fikk pepperspray i øynene og ble tatt til arresten  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe ligger bevisstløst på stuegulvet med en flaske vodka og partydop, det var litt av en fest i natt! Mens ordet har tatt overdose i snikkerbua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Hoppe ligger bevisstløst på stuegulvet med en flaske vodka og partydop, det var litt av en fest i natt! Mens ordet har tatt overdose i snikkerbua

Noen har røffere mandag enn meg😮

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...