Cid Skrevet 7. mai 2023 #98841 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Kona til Tangen går etter deg også: Jeg ligger i senga og venter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #98842 Del Skrevet 7. mai 2023 De våger ikke det og løper ut bakveien....det gjør jeg også...for jeg skal tidlig opp i morgen. God kveld alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98843 Del Skrevet 7. mai 2023 9 minutter siden, Hoppetaujenta said: De våger ikke det og løper ut bakveien....det gjør jeg også...for jeg skal tidlig opp i morgen. God kveld alle. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98844 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (2 timer siden): Hoppe dater ikke hvem som helst. Det går kun i finansadvokater og finansakrobater. Det er helt korrekt. Jeg har jo vist Tinder-bioen hennes. 😊 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Det gjør jeg ikke. Er ikke nysgjerring og dessuten hadde det blitt feil å bli oppdaget. Hadde fjordland vært usunt, så hadde de ikke solgt det. Alt er finbalansert og er næringsrikt nok. Stemmer. Aldri i verden. Jeg trives her i gråsteinslandet mitt. Ånei, jeg ferdes ikke i slike kretser. ALDRI! Sykesøster med løk er ikke det verste. Nei, nei og atter nei, Cid! Makan til tøys dere skriver i kveld da! «Hadde fjordland vært usunt, så hadde de ikke solgt det. Alt er finbalansert og er næringsrikt nok.» Jaha? Så hvis Grandiosa hadde vært usunt, så hadde de ikke solgt det? Nei, den må vi lenger ut på landet med. Selv Grandiosa har nøkkelhullsmerket. Det hakke Fjordland. Men det går fint. Du lærer av den lærde Embla’en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98845 Del Skrevet 7. mai 2023 Nå avviste Hoppe Anton. Hoppe er en Top G og i følge Hoppe kan kun en Top G gifte seg med en Top G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 7. mai 2023 #98846 Del Skrevet 7. mai 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98847 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Hoppetaujente: Marriage wrecker siden 2004. Hun og Anton har bestemt seg for å bli Wedding Crashers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98848 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå avviste Hoppe Anton. Hoppe er en Top G og i følge Hoppe kan kun en Top G gifte seg med en Top G. Hun har blitt kostbar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98849 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Hun og Anton har bestemt seg for å bli Wedding Crashers. Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hun har blitt kostbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98850 Del Skrevet 7. mai 2023 2 minutter siden, Embla Othea said: Hun har blitt kostbar. Hoppe fortjener en som har råd til å kjøpe Louis Vuitton-vesker til henne og la henne få spise daglig hos Baker Brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98851 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe fortjener en som har råd til å kjøpe Louis Vuitton-vesker til henne og la henne få spise daglig hos Baker Brun. Mhm. Skikkelig vestkant-finansfrue er hun blitt, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. mai 2023 #98852 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppe er sliten etter å ha feiret 300 års jubileet til Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98853 Del Skrevet 7. mai 2023 Just now, Embla Othea said: Mhm. Skikkelig vestkant-finansfrue er hun blitt, altså. Stemmer. Hoppe kan aldri bli sett med samme Louis Vuitton veske to ganger. Det er dyrt å være vestkant-finansfrue, men det er det enste livet Hoppe ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98854 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Mhm. Skikkelig vestkant-finansfrue er hun blitt, altså. Ha Ha Cassidy Tvillingene digger det skikkelig bra Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98855 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer. Hoppe kan aldri bli sett med samme Louis Vuitton veske to ganger. Det er dyrt å være vestkant-finansfrue, men det er det enste livet Hoppe ønsker. Og hun som snakker om at hun er så jordnær. Vel - kontoutskriftene og Snæpchottene til Anton vitner ikke mye om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98856 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Og hun som snakker om at hun er så jordnær. Vel - kontoutskriftene og Snæpchottene til Anton vitner ikke mye om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. mai 2023 #98857 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): De våger ikke det og løper ut bakveien....det gjør jeg også...for jeg skal tidlig opp i morgen. God kveld alle. De løper ut bakveien når de ser middagsmenyen din for en uke: «Mandag: Fjordland-kjøttkaker Tirsdag: Fjordland-fiskesuppe Onsdag: Tunfiskøyeeple Torsdag: Fjordland-raspeballer Fredag: Smalahove Lørdag: Traurig havregraut Søndag: Fjordland-rømmegrøt» Nattinatt. Sove godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98858 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): De løper ut bakveien når de ser middagsmenyen din for en uke: «Mandag: Fjordland-kjøttkaker Tirsdag: Fjordland-fiskesuppe Onsdag: Tunfiskøyeeple Torsdag: Fjordland-raspeballer Fredag: Smalahove Lørdag: Traurig havregraut Søndag: Fjordland-rømmegrøt» Nattinatt. Sove godt. Cassidy Tvillingene ser at Hoppe har middagsplanene klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98859 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) 1 hour ago, Embla Othea said: Og hun som snakker om at hun er så jordnær. Vel - kontoutskriftene og Snæpchottene til Anton vitner ikke mye om det. Alt er relativt. Hoppe er jordnær sammenligned med avdøde dronningen av England og det er/var kun dronning Elizabeth 2 Hoppe er/var villig til å sammenligne seg med. Endret 7. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98860 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Alt er relativt. Hoppe er jordnær sammenligned med avdøde dronningen av England og det er jo kun dronning Elizabeth 2 Hoppe var villig til å sammenligne seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå