Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98821 Del Skrevet 7. mai 2023 Regner med at Hoppe snart flytter til Sveits for å finne kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98822 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) Kanskje klarer hun også å flørte Nicolai Tangen ut av ekteskapet sitt og inn i Hoppes? Tangen er jo like glad i kunst og penger som Hoppe. Endret 7. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98823 Del Skrevet 7. mai 2023 Hoppetaujente: Marriage wrecker siden 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. mai 2023 #98824 Del Skrevet 7. mai 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Snill, men ærlig mot deg. Når du spiser for mye Fjordland og sånt. Da må jeg oppfordre deg til riktig næring. Vil deg bare vel. Ja Cassidy Tvillingene synes at du alltid er snill og ærlig, Embla Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Embla Othea skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98825 Del Skrevet 7. mai 2023 1 hour ago, SVK said: Kanskje klarer hun også å flørte Nicolai Tangen ut av ekteskapet sitt og inn i Hoppes? Tangen er jo like glad i kunst og penger som Hoppe. Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98826 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe: De går rundt i morgenkåpe begge to nå……. Helt til hun tok den av foran han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98827 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) 4 minutter siden, Cid said: De går rundt i morgenkåpe begge to nå……. Helt til hun tok den av foran han Nå kom også kona til Nicolai Tangen. Nicolai og Hoppe er i trøbbel nå! Endret 7. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98828 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Nå kom også kona til Nicolai Tangen. Nicolai og Hoppe er i trøbbel nå! 🔼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98829 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Cid said: 🔼 Hva betyr den pilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #98830 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Nå sjekker hun skattelistene til nabomennene for å se hvem hun skal invitere på date. Det gjør jeg ikke. Er ikke nysgjerring og dessuten hadde det blitt feil å bli oppdaget. Embla Othea skrev (1 time siden): Snill, men ærlig mot deg. Når du spiser for mye Fjordland og sånt. Da må jeg oppfordre deg til riktig næring. Vil deg bare vel. Hadde fjordland vært usunt, så hadde de ikke solgt det. Alt er finbalansert og er næringsrikt nok. SVK skrev (1 time siden): Hoppe dater ikke noen som helst. Stemmer. SVK skrev (1 time siden): Regner med at Hoppe snart flytter til Sveits for å finne kjærligheten. Aldri i verden. Jeg trives her i gråsteinslandet mitt. SVK skrev (1 time siden): Kanskje klarer hun også å flørte Nicolai Tangen ut av ekteskapet sitt og inn i Hoppes? Tangen er jo like glad i kunst og penger som Hoppe. Ånei, jeg ferdes ikke i slike kretser. SVK skrev (35 minutter siden): Hoppetaujente: Marriage wrecker siden 2004. ALDRI! SVK skrev (13 minutter siden): Hoppe: Sykesøster med løk er ikke det verste. Cid skrev (8 minutter siden): De går rundt i morgenkåpe begge to nå……. Helt til hun tok den av foran han Nei, nei og atter nei, Cid! SVK skrev (5 minutter siden): Nå kom også kona til Nicolai Tangen. Nicolai og Hoppe er i trøbbel nå! Makan til tøys dere skriver i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98831 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Makan til tøys dere skriver i kveld da! Takk! Jeg prøver så godt jeg kan å tøyse så mye som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #98832 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) SVK skrev (1 minutt siden): Takk! Jeg prøver så godt jeg kan å tøyse så mye som mulig. ...prøver å tøyse strikken så langt som mulig? Endret 7. mai 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98833 Del Skrevet 7. mai 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Hva betyr den pilen? En trekant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98834 Del Skrevet 7. mai 2023 Chippendales kommer til Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98835 Del Skrevet 7. mai 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Aldri i verden. Jeg trives her i gråsteinslandet mitt. Liker Norge jeg også og har aldri vært i Sveits. Men ser veldig vakker ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98836 Del Skrevet 7. mai 2023 Her underholder de Hoppe, @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden ( @Lurven er en av de) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98837 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: ...prøver å tøyse strikken så langt som mulig? Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2023 #98838 Del Skrevet 7. mai 2023 (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Her underholder de Hoppe, @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden ( @Lurven er en av de) Åneida, slikt hadde jeg aldri gått på, for det har ingen interesse. SVK skrev (2 minutter siden): Selvsagt! Bra! Endret 7. mai 2023 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. mai 2023 #98839 Del Skrevet 7. mai 2023 Ligger jeg tynt an? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. mai 2023 #98840 Del Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, Cid said: Ligger jeg tynt an? Kona til Tangen går etter deg også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå