Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #98041 Del Skrevet 28. april 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hun skal ikke til et sentrum/by eller ut i det hele tatt. Hun skal sitte hjemme og slappe av og glede seg over å slippe alt styret. Lurer litt på hvordan været blir da, men legger inn en søknad om tre døgns regn 24/7 og tørke de to siste døgnene før, så blir det fint og grønt i naturen rundt feiringen. Jeg tenker på mine omgivelser og vil alle mennesker vel. Blir hjemme jeg også. Muligens tar jeg meg en tur i skogen om det blir fint vær. I tillegg spiser jeg noe god mat og iskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98042 Del Skrevet 28. april 2023 Høres fint ut det. Søttendemai-is er aldri feil. Det heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98043 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Høres fint ut det. Søttendemai-is er aldri feil. Det heller. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98044 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg kunne godt ha tenkt meg en diger fristende is-poster på kjøkkenveggen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #98045 Del Skrevet 28. april 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Høres fint ut det. Søttendemai-is er aldri feil. Det heller. Stemmer! Også blir det muligens entrecote til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98046 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg kunne godt ha tenkt meg en diger fristende is-poster på kjøkkenveggen min. Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en god ide. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98047 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer! Også blir det muligens entrecote til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #98048 Del Skrevet 28. april 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg kunne godt ha tenkt meg en diger fristende is-poster på kjøkkenveggen min. Det fikk meg til å tenke på at det burde lages en iskrem-kalender med ulike is-kart for hver måned. Kanskje også at man kunne få det "skreddersydd" slik at januar hadde iskart fra året man ble født og desember hadde iskartet fra i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98049 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Stemmer! Også blir det muligens entrecote til middag. Mhm....godt. Bernaisesaus til? Jeg er veeeldig glad i sausen og da jeg laget slikt før i tiden, så doblet jeg porsjonen... SVK skrev (1 minutt siden): Det fikk meg til å tenke på at det burde lages en iskrem-kalender med ulike is-kart for hver måned. Kanskje også at man kunne få det "skreddersydd" slik at januar hadde iskart fra året man ble født og desember hadde iskartet fra i år. Åjatakk! En diger almanakk med "midtsideisen" på hver eneste side! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #98050 Del Skrevet 28. april 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Mhm....godt. Bernaisesaus til? Jeg er veeeldig glad i sausen og da jeg laget slikt før i tiden, så doblet jeg porsjonen... Ja, glad i bernaise jeg også! Har du kuttet ut å spise biff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98051 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ja, glad i bernaise jeg også! Har du kuttet ut å spise biff? Cassidy Tvillingene elsker Bernaise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98052 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ja, glad i bernaise jeg også! Har du kuttet ut å spise biff? Har vært uten slikt kjøtt en stund ja. Spist fisk eller kylling helst. Bernaise er best til biffekjøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. april 2023 #98053 Del Skrevet 28. april 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Har vært uten slikt kjøtt en stund ja. Spist fisk eller kylling helst. Bernaise er best til biffekjøtt. Skjønner. Enig i at bernaise er best til biffkjøtt. Men jeg liker også å dippe chipsen i bernaise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98054 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Har vært uten slikt kjøtt en stund ja. Spist fisk eller kylling helst. Bernaise er best til biffekjøtt. Cassidy Tvillingene spiser mye fisk og kylling, vi synes at det er skikkelig digg begge deler.🐟🐟🍗🍗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98055 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner. Enig i at bernaise er best til biffkjøtt. Men jeg liker også å dippe chipsen i bernaise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2023 #98056 Del Skrevet 28. april 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Skjønner. Enig i at bernaise er best til biffkjøtt. Men jeg liker også å dippe chipsen i bernaise. Det har jeg ikke forsøkt. Til sommeren kan jeg det. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene spiser mye fisk og kylling, vi synes at det er skikkelig digg begge deler.🐟🐟🍗🍗 Mat er godt. Det kan vi enes om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 28. april 2023 #98057 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Endelig ble Embla fornøyd! Hoppe har skrevet et nytt dikt med tittelen «Den største glede er å glede Embla». 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98058 Del Skrevet 28. april 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hoppe har skrevet et nytt dikt med tittelen «Den største glede er å glede Embla». Det er et dikt som Cassidy Tvillingene kunne skrevet til deg Embla vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. april 2023 #98059 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det har jeg ikke forsøkt. Til sommeren kan jeg det. Mat er godt. Det kan vi enes om. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 28. april 2023 #98060 Del Skrevet 28. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Et snilt dydskakemonster er jeg. Huslige dyder derimot… Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Hun skal ikke til et sentrum/by eller ut i det hele tatt. Hun skal sitte hjemme og slappe av og glede seg over å slippe alt styret. Lurer litt på hvordan været blir da, men legger inn en søknad om tre døgns regn 24/7 og tørke de to siste døgnene før, så blir det fint og grønt i naturen rundt feiringen. Jeg tenker på mine omgivelser og vil alle mennesker vel. Jeg veit at du har planer om å kjøpe en rosa russedress fra Russebuss og snike deg inn i russetoget mens du synger til «Sjeiken 2015» av TIX. «I KVELD ER DET LOV Å VÆRE DRITAAA!» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå