Gjest SVK Skrevet 22. april 2023 #97641 Del Skrevet 22. april 2023 Just now, Cid said: Finnes eksperter på sånt som kan se om det er ekte Ja, men tror de ekspertene koster en del. Tror nok slike eksperter kun brukes når det er snakk om autografer på veldig dyre kunstverk og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97642 Del Skrevet 22. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ja, men tror de ekspertene koster en del. Tror nok slike eksperter kun brukes når det er snakk om autografer på veldig dyre kunstverk og lignende. Sett dem ofte på pantelånerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. april 2023 #97643 Del Skrevet 22. april 2023 Just now, Cid said: Sett dem ofte på pantelånerne Sett dem der jeg også. Men da prøver de jo å selge ting selgeren tror er verdt veldig mye også ender de med å kun få småpenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97644 Del Skrevet 22. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Sett dem der jeg også. Men da prøver de jo å selge ting selgeren tror er verdt veldig mye også ender de med å kun få småpenger. Ikke alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. april 2023 #97645 Del Skrevet 22. april 2023 Just now, Cid said: Ikke alltid Nei, men veldig veldig ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97646 Del Skrevet 22. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nei, men veldig veldig ofte! Jeg liker programmet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. april 2023 #97647 Del Skrevet 22. april 2023 Just now, Cid said: Jeg liker programmet jeg Liker programmet jeg også. Men hadde jeg hatt noe verdifult hadde jeg aldri solgt det til pantelånerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97648 Del Skrevet 22. april 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Liker programmet jeg også. Men hadde jeg hatt noe verdifult hadde jeg aldri solgt det til pantelånerne. Sett den hvor folk klikker og blir hevet ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. april 2023 #97649 Del Skrevet 22. april 2023 2 minutter siden, Cid said: Sett den hvor folk klikker og blir hevet ut? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97650 Del Skrevet 22. april 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Nei. Pantelånerne i Detroit, kundene klikker ofte og blir hevet ut av vaktene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97651 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) 3 friere dukker opp senere i dag Hvem vil hun velge? Endret 22. april 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97652 Del Skrevet 22. april 2023 Han her dukker også opp, de sjekker ink på Hotel Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. april 2023 #97653 Del Skrevet 22. april 2023 Han her dukker også opp, for en kjekk dag dette blir for Hoppe 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2023 #97654 Del Skrevet 22. april 2023 Bortsett fra et digert NEITAKK! ...så godmorgen til alle sammen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 22. april 2023 #97655 Del Skrevet 22. april 2023 gu mørra 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april 2023 #97656 Del Skrevet 22. april 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Bortsett fra et digert NEITAKK! ...så godmorgen til alle sammen. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godlørdagsmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april 2023 #97657 Del Skrevet 22. april 2023 Baktus skrev (6 minutter siden): gu mørra Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godlørdagsmorgen @Baktus😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2023 #97658 Del Skrevet 22. april 2023 Embla Othea skrev (11 timer siden): Joda - Anton sendte det ut på Mystory på Snapchat. ALDRI! Cid skrev (4 timer siden): Anton og hans frue Hoppe 👨🏼👩🏻🦳 Eksisterer ikke! Cid skrev (4 timer siden): Morgendagens frier God til å tegne er han, men neitakk. Cid skrev (3 timer siden): Sett den hvor folk klikker og blir hevet ut? Ja, det går vilt for seg da. De er noen luringer og veldig flinke til å få en bra ting fra kundene, men til en gunstig pris for dem selv. De er kunnskapsrike og rågode til å drive butikk. Kundene blir presset, de trenger penger der og da...og blir kjempeglade for eksperters uttalelser (ting er verdt mye!) og blir så skuffet når de bare vil gi bittelitt for det. Har sett mye på dem. Baktus skrev (4 minutter siden): gu mørra God og grønn morgen til deg også. 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. april 2023 #97659 Del Skrevet 22. april 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ALDRI! Eksisterer ikke! God til å tegne er han, men neitakk. Ja, det går vilt for seg da. De er noen luringer og veldig flinke til å få en bra ting fra kundene, men til en gunstig pris for dem selv. De er kunnskapsrike og rågode til å drive butikk. Kundene blir presset, de trenger penger der og da...og blir kjempeglade for eksperters uttalelser (ting er verdt mye!) og blir så skuffet når de bare vil gi bittelitt for det. Har sett mye på dem. God og grønn morgen til deg også. 💚 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. april 2023 #97660 Del Skrevet 22. april 2023 Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): ALDRI! Eksisterer ikke! God til å tegne er han, men neitakk. Ja, det går vilt for seg da. De er noen luringer og veldig flinke til å få en bra ting fra kundene, men til en gunstig pris for dem selv. De er kunnskapsrike og rågode til å drive butikk. Kundene blir presset, de trenger penger der og da...og blir kjempeglade for eksperters uttalelser (ting er verdt mye!) og blir så skuffet når de bare vil gi bittelitt for det. Har sett mye på dem. God og grønn morgen til deg også. 💚 SINNATAGGEN HOPPE! Ta deg en Valium du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå