Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97601 Del Skrevet 21. april 2023 SVK skrev (36 minutter siden): Nå tar Anton en trall: 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. april 2023 #97602 Del Skrevet 21. april 2023 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: 🥰🥰 Anton er litt bitter for at Hoppe ikke vil ha han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97603 Del Skrevet 21. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Anton er litt bitter for at Hoppe ikke vil ha han. Cassidy Tvillingene forstår at det er drama på høyt nivå i Lønneberget nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. april 2023 #97604 Del Skrevet 21. april 2023 (endret) 1 hour ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene forstår at det er drama på høyt nivå i Lønneberget nå. Stemmer, men selv om det ikke er bra å være bitter og lage drama så skjønner jeg ar Anton er lei seg når ham blir avvist av en så flott dame som Hoppe. Endret 21. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97605 Del Skrevet 21. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Stemmer, men selv om det likeverdig bra å være bitter og lage drama så skjønner jeg ar Anton er lei seg når ham blir avvist av en så flott dame som Hoppe. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der @SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97606 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Åja....den har jeg ikke. Ser aldri på disney-ting. Det er ikke typisk Disney ting, Disney produserer mye forskjellig. Anbefaler, fin serie minte om ekstrem oppussing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97607 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppe og sin nye kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97608 Del Skrevet 21. april 2023 SVK skrev (3 timer siden): Nå tar Anton en trall: Hun tar en stripe med krokain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97609 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja, hun har hatt det en del år...merkelig å tenke på at vi som har så mange ord som unge...mister dem når vi blir gamle. Det kan hende hvem som helst. Da skal jeg se på ny versjon hvis det er folk jeg liker som skal guide oss rundt, for båt og kanalliv er artig å se på. Ja, da syns jeg vi skal snu oss bort så han får plaske i fred og ro. Næmmen Cid da...hva er det med deg og stripping egentlig? <--- Cid på vei mot lapdance hos en ny damekunde H & S er norske klassikere - alltid! Han jobber for Cid som er sjefen i "terroristfamilien" i forumland! Aldri! Aldri sett før. Fremmed mann. Gå bort! Nei, fydda! Ny versjon av hotell i særklasse jeg mente Frieren er Anil Kapoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97610 Del Skrevet 21. april 2023 Embla Othea skrev (5 timer siden): Å joda - jeg har nemlig en bekjent som så deg hoppende inn på Polet og kjøpte en flaske rødvin til en stiv pris. Hvilken by var det i om jeg må spørre? Humm? SVK skrev (2 timer siden): Anton er litt bitter for at Hoppe ikke vil ha han. Nei, nei og atter nei. Det stemmer ikke. Vi er bare gode venner. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår at det er drama på høyt nivå i Lønneberget nå. Nei, det er veldig hoppskrytt! SVK skrev (2 timer siden): Stemmer, men selv om det ikke er bra å være bitter og lage drama så skjønner jeg ar Anton er lei seg når ham blir avvist av en så flott dame som Hoppe. Her blir jeg nesten svar skyldig altså. Cid skrev (57 minutter siden): Hoppe og sin nye kjæreste I alle dager da. Cid skrev (40 minutter siden): Hun tar en stripe med krokain Med krokan? Og is? Cid skrev (1 minutt siden): Ny versjon av hotell i særklasse jeg mente Frieren er Anil Kapoor Åja. / Helt ukjent for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97611 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hvilken by var det i om jeg må spørre? Humm? Nei, nei og atter nei. Det stemmer ikke. Vi er bare gode venner. Nei, det er veldig hoppskrytt! Her blir jeg nesten svar skyldig altså. I alle dager da. Med krokan? Og is? Åja. / Helt ukjent for meg. Svært populær indisk skuespiller, også i usa Is med fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97612 Del Skrevet 21. april 2023 Denne damen kommer på middagsbesøk til hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97613 Del Skrevet 21. april 2023 En gammel kjenning er tilbake 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. april 2023 #97614 Del Skrevet 21. april 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hvilken by var det i om jeg må spørre? Humm? Nei, nei og atter nei. Det stemmer ikke. Vi er bare gode venner. Nei, det er veldig hoppskrytt! Her blir jeg nesten svar skyldig altså. I alle dager da. Med krokan? Og is? Åja. / Helt ukjent for meg. Polet i Fitjar. Stord24 skriver at politiet måtte hente en «hoppende dame som fremstår overstadig beruset og nekter å forlate polet». Endret 21. april 2023 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97615 Del Skrevet 21. april 2023 Cid skrev (1 time siden): Is med fisk En isfiskeskulptur mener du? Embla Othea skrev (10 minutter siden): Polet i Fitjar. Stord24 skiver at politiet måtte hente en «hoppende dame som fremstår overstadig beruset og nekter å forlate polet». Det vakke meg meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97616 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppe og Narvestad drar på eventyr sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97617 Del Skrevet 21. april 2023 Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97618 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. Jo?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97619 Del Skrevet 21. april 2023 Fritjof og Kody blir med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97620 Del Skrevet 21. april 2023 Aldri i verden. Jeg har fått til100% besøksforbud til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå