Maskinfører Skrevet 20. april 2023 #97581 Del Skrevet 20. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 👍👍 👍👍👍🙈🙈🙈🙊🙊🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april 2023 #97582 Del Skrevet 20. april 2023 Nå har hoppe funnet ut at Anton er en terrorist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. april 2023 #97583 Del Skrevet 20. april 2023 (endret) Cid skrev (18 minutter siden): Nå har hoppe funnet ut at Anton er en terrorist 😱😱 Endret 20. april 2023 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97584 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppe har bestemt seg for å ta etternavnet til sin ektemann Kanye West. Hoppe West Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97585 Del Skrevet 21. april 2023 Hun får i morgen besøk av sin gode venn Jeremy Renner, de skal hjelpe folk i nød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97586 Del Skrevet 21. april 2023 Ny frier på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. april 2023 #97587 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppe er på Polet og kjøper seg noe godt å drikke til helga. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97588 Del Skrevet 21. april 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Hoppe er på Polet og kjøper seg noe godt å drikke til helga. 🥰 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97589 Del Skrevet 21. april 2023 Cid skrev (20 timer siden): Nå lider hun visst av demens https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11462843/amp/Prunella-Scales-90-makes-rare-outing-Timothy-West-88-Oldie-Year-Awards.html Så litt som liten, ser det skal komme en ny versjon Ja, hun har hatt det en del år...merkelig å tenke på at vi som har så mange ord som unge...mister dem når vi blir gamle. Det kan hende hvem som helst. Da skal jeg se på ny versjon hvis det er folk jeg liker som skal guide oss rundt, for båt og kanalliv er artig å se på. Cid skrev (20 timer siden): Nytt badekar, Anton hopper i og tester det nå 🛁 Ja, da syns jeg vi skal snu oss bort så han får plaske i fred og ro. Cid skrev (13 timer siden): Nå stripper hun for Anton Næmmen Cid da...hva er det med deg og stripping egentlig? <--- Cid på vei mot lapdance hos en ny damekunde Maskinfører skrev (11 timer siden): Ja jeg roter meg også borti YouTube når jeg skal sove sovner inn til Helmer og Sigurdson nitimemordet 🙂🙂 natta og sov godt 🙂🙂 H & S er norske klassikere - alltid! Cid skrev (8 timer siden): Nå har hoppe funnet ut at Anton er en terrorist Han jobber for Cid som er sjefen i "terroristfamilien" i forumland! Cid skrev (6 timer siden): Hoppe har bestemt seg for å ta etternavnet til sin ektemann Kanye West. Hoppe West Aldri! Cid skrev (6 timer siden): Hun får i morgen besøk av sin gode venn Jeremy Renner, de skal hjelpe folk i nød Aldri sett før. Cid skrev (5 timer siden): Ny frier på vei Fremmed mann. Gå bort! Embla Othea skrev (1 time siden): Hoppe er på Polet og kjøper seg noe godt å drikke til helga. Nei, fydda! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97590 Del Skrevet 21. april 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97591 Del Skrevet 21. april 2023 Morn-Morn, C & C ! Hvordan har natten vært? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97592 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Morn-Morn, C & C ! Hvordan har natten vært? Cassidy Tvillingene kan fortelle at det har vært en stille og en rolig natt her på KG og på Sosial prat.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97593 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Ja, hun har hatt det en del år...merkelig å tenke på at vi som har så mange ord som unge...mister dem når vi blir gamle. Det kan hende hvem som helst. Da skal jeg se på ny versjon hvis det er folk jeg liker som skal guide oss rundt, for båt og kanalliv er artig å se på. Ja, da syns jeg vi skal snu oss bort så han får plaske i fred og ro. Næmmen Cid da...hva er det med deg og stripping egentlig? <--- Cid på vei mot lapdance hos en ny damekunde H & S er norske klassikere - alltid! Han jobber for Cid som er sjefen i "terroristfamilien" i forumland! Aldri! Aldri sett før. Fremmed mann. Gå bort! Nei, fydda! Han har et program som heter Rennervations hvor han gir tilbake til folk, kjekt program 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97594 Del Skrevet 21. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at det har vært en stille og en rolig natt her på KG og på Sosial prat.🥰🥰 Det er nok deres fortjeneste det. Cid skrev (7 minutter siden): Han har et program som heter Rennervations hvor han gir tilbake til folk, kjekt program Aha...det er jo et bra tiltak. Aldri sett det. Hvor går det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april 2023 #97595 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er nok deres fortjeneste det. Aha...det er jo et bra tiltak. Aldri sett det. Hvor går det? Disney + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2023 #97596 Del Skrevet 21. april 2023 Åja....den har jeg ikke. Ser aldri på disney-ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 21. april 2023 #97597 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, hun har hatt det en del år...merkelig å tenke på at vi som har så mange ord som unge...mister dem når vi blir gamle. Det kan hende hvem som helst. Da skal jeg se på ny versjon hvis det er folk jeg liker som skal guide oss rundt, for båt og kanalliv er artig å se på. Ja, da syns jeg vi skal snu oss bort så han får plaske i fred og ro. Næmmen Cid da...hva er det med deg og stripping egentlig? <--- Cid på vei mot lapdance hos en ny damekunde H & S er norske klassikere - alltid! Han jobber for Cid som er sjefen i "terroristfamilien" i forumland! Aldri! Aldri sett før. Fremmed mann. Gå bort! Nei, fydda! Å joda - jeg har nemlig en bekjent som så deg hoppende inn på Polet og kjøpte en flaske rødvin til en stiv pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97598 Del Skrevet 21. april 2023 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Det er nok deres fortjeneste det. Aha...det er jo et bra tiltak. Aldri sett det. Hvor går det? Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april 2023 #97599 Del Skrevet 21. april 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Å joda - jeg har nemlig en bekjent som så deg hoppende inn på Polet og kjøpte en flaske rødvin til en stiv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 21. april 2023 #97600 Del Skrevet 21. april 2023 Nå tar Anton en trall: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå