Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Cid said:

Bare ungdommen de 😜

Stemmer! :jepp:

Jeg tror også det er sunt å ha noe å gjøre på når man blir gammel. Tror de to herrene har jobben som hobby. Så de trives nok på jobb. De er er såpass rike at de aldri hadde jobbet om de ikke hadde elsket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Stemmer! :jepp:

Jeg tror også det er sunt å ha noe å gjøre på når man blir gammel. Tror de to herrene har jobben som hobby. Så de trives nok på jobb. De er er såpass rike at de aldri hadde jobbet om de ikke hadde elsket det. 

Her er forøvrig et bilde av Hoppe og eksen hennes

ujkrvamd7njd5elrbiqp2o3lmi.jpg

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Stemmer! :jepp:

Jeg tror også det er sunt å ha noe å gjøre på når man blir gammel. Tror de to herrene har jobben som hobby. Så de trives nok på jobb. De er er såpass rike at de aldri hadde jobbet om de ikke hadde elsket det. 

Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Mhm. Hoppe har nemlig skaffet seg ponni og da er det greit å kunne en praktisk knute eller to slik at de kan binde fast ponnien. Hun bryner seg på både sprang, dressur og feltritt. Det viser seg at den ganske meritterte ponnirytteren @SVK overtalte henne til å skaffe seg hest og hun tar nå private PT-timer hos SVK. 🐴 

Det er veldig anvendelig, så kan hun sette etter @Cidog deg og fange dere med lasso når dere har vært rampete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (3 minutter siden):

Det er veldig anvendelig, så kan hun sette etter @Cidog deg og fange dere med lasso når dere har vært rampete :ler:

Nehei. Skjerpings, unge dame! Embla’en ekke rampete. :kjefte: Men jeg tror Cid trenger sin daglige løperunde eller to. 🏃‍♂️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Nehei. Skjerpings, unge dame! Embla’en ekke rampete. :kjefte: Men jeg tror Cid trenger sin daglige løperunde eller to. 🏃‍♂️

Jeg tar det tilbake 😇🤞

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Nehei. Skjerpings, unge dame! Embla’en ekke rampete. :kjefte: Men jeg tror Cid trenger sin daglige løperunde eller to. 🏃‍♂️

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg Embla.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (11 minutter siden):

Det er veldig anvendelig, så kan hun sette etter @Cidog deg og fange dere med lasso når dere har vært rampete :ler:

Hoppe sin lasso landet rundt halsen min 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (Akkurat nå):

:sprettert:Rett i oppstopper’n 

Det er korrekt 🤣 Og Boetica får oppstoppernese. 😱 Men @Hoppetaujenta kommer til unnsetning og tar opp forbrukslån for å betale for Boeaticas neseplastikk. Rause Tante Hoppe. 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hoppe sin lasso landet rundt halsen min 😵

Det er for brutalt - hun sikter på lanken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Det er korrekt 🤣 Og Boetica får oppstoppernese. 😱 Men @Hoppetaujenta kommer til unnsetning og tar opp forbrukslån for å betale for Boeaticas neseplastikk. Rause Tante Hoppe. 🥰

Nesegrevet mitt skal ikke røres 

🎩

👀

👃

🫦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...