Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

NÅ ble onkel Cid forelsket! :nigo: Hilsen Ordet, som ser at han ble drømmende i blikket når han så på henne. 

For alt vet vet så er Cid gift med henne. Ingen av oss vet hvem Cid er i virkeligheten. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 time siden):

IKKE PÅ VILKÅR.  Egenandelen for å gå på engleskolen til Märtha får du ta sjæl! Betaler ikke for sånne alternative greier jeg. 

Jeg ville da aldri ha gått på kurs hos henne. Ikke om jeg fikk det gratis en gang. :jolie: 

SVK skrev (1 time siden):

Nå får Hoppe besøk av biolog Dag Hessen:

Vi skal snakke biologi, så da blir det noe helt annet enn frierfjas. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Blomster og bier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Noe av det jeg liker med å leve i dag er at man kan se foredrag av kunnskapsrike mennesker gratis og lett tilgjengelig på Youtube. I dag har jeg sett på youtube-forelesninger om middelalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (22 minutter siden):

Blomster og biler. 

Nettopp! :nigo: 

SVK skrev (18 minutter siden):

Noe av det jeg liker med å leve i dag er at man kan se foredrag av kunnskapsrike mennesker gratis og lett tilgjengelig på Youtube. I dag har jeg sett på youtube-forelesninger om middelalderen.

Åhh, jammen det er alltid artig, så bare bidra her med link om du kjenner for det. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Mulan-tingen har jeg ikke sett. Ehh...hehe....ikke den heller mener jeg. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Embla Othea said:

Han har hamstret dem og selger de til en dyr penge på Finn. For de er vel ute av produksjon, tror jeg? :klo:

De selger bamsedrikk fortsatt. Med tanke på hvor mye Cid kjøper så tror jeg de aldri kommer til å stoppe produksjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

De selger bamsedrikk fortsatt. Med tanke på hvor mye Cid kjøper så tror jeg de aldri kommer til å stoppe produksjonen. 

Blitt litt lei dem egentlig, jeg prøvde å spise de som sløsh nylig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Blitt litt lei dem egentlig, jeg prøvde å spise de som sløsh nylig 

Skjønner. Men jeg skriver det jo litt på tull. Skjønner at du ikke drikker enorme mengder med bamsedrikk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Men jeg skriver det jo litt på tull. Skjønner at du ikke drikker enorme mengder med bamsedrikk. :P

Vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breaking news! Hoppetauet har røket! Men frierne står i kø og prøver å gjøre sine hoser grønne ved å vise hvor gode de er på ulike knuter og knop og stikk og sånt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Boetica said:

Breaking news! Hoppetauet har røket! Men frierne står i kø og prøver å gjøre sine hoser grønne ved å vise hvor gode de er på ulike knuter og knop og stikk og sånt :nigo:

Hoppe gifter seg med frieren som kan båtmannsknop. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (4 minutter siden):

Hoppe gifter seg med frieren som kan båtmannsknop. :jepp:

🤣 det var en flott båtmannsknop som skulle til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

Stemmer. :jepp:

Barndomsminner ass. 🥹

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg ville da aldri ha gått på kurs hos henne. Ikke om jeg fikk det gratis en gang. :jolie: 

Men @SVK har jo erklært deg som adoptivdatteren til Durek, ville du ikke ha lært litt alternative greier fra adoptivmoren din? 😱

SVK skrev (31 minutter siden):

Jeg synes de er gode, men det blir litt som Urge; Jævlig søtt, så det er godt i ny og ne. 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (16 minutter siden):

Mhm. Hoppe har nemlig skaffet seg ponni og da er det greit å kunne en praktisk knute eller to slik at de kan binde fast ponnien. Hun bryner seg på både sprang, dressur og feltritt. Det viser seg at den ganske meritterte ponnirytteren @SVK overtalte henne til å skaffe seg hest og hun tar nå private PT-timer hos SVK. 🐴 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...