Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97381 Del Skrevet 17. april 2023 Nå lærer Hoppe bort det hun vet om vinyl og høytalere til tvillingene. Tvillingene noterer flittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97382 Del Skrevet 17. april 2023 1 hour ago, Hoppetaujenta said: NÅ ble onkel Cid forelsket! Hilsen Ordet, som ser at han ble drømmende i blikket når han så på henne. For alt vet vet så er Cid gift med henne. Ingen av oss vet hvem Cid er i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97383 Del Skrevet 17. april 2023 Nå får Hoppe besøk av biolog Dag Hessen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97384 Del Skrevet 17. april 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): IKKE PÅ VILKÅR. Egenandelen for å gå på engleskolen til Märtha får du ta sjæl! Betaler ikke for sånne alternative greier jeg. Jeg ville da aldri ha gått på kurs hos henne. Ikke om jeg fikk det gratis en gang. SVK skrev (1 time siden): Nå får Hoppe besøk av biolog Dag Hessen: Vi skal snakke biologi, så da blir det noe helt annet enn frierfjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97385 Del Skrevet 17. april 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Vi skal snakke biologi, så da blir det noe helt annet enn frierfjas. Blomster og bier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97386 Del Skrevet 17. april 2023 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Vi skal snakke biologi, så da blir det noe helt annet enn frierfjas. Noe av det jeg liker med å leve i dag er at man kan se foredrag av kunnskapsrike mennesker gratis og lett tilgjengelig på Youtube. I dag har jeg sett på youtube-forelesninger om middelalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97387 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97388 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (22 minutter siden): Blomster og biler. Nettopp! SVK skrev (18 minutter siden): Noe av det jeg liker med å leve i dag er at man kan se foredrag av kunnskapsrike mennesker gratis og lett tilgjengelig på Youtube. I dag har jeg sett på youtube-forelesninger om middelalderen. Åhh, jammen det er alltid artig, så bare bidra her med link om du kjenner for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 #97389 Del Skrevet 17. april 2023 Den Mulan-tingen har jeg ikke sett. Ehh...hehe....ikke den heller mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97390 Del Skrevet 17. april 2023 Hun får besøk av en gammel venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97391 Del Skrevet 17. april 2023 3 hours ago, Embla Othea said: Han har hamstret dem og selger de til en dyr penge på Finn. For de er vel ute av produksjon, tror jeg? De selger bamsedrikk fortsatt. Med tanke på hvor mye Cid kjøper så tror jeg de aldri kommer til å stoppe produksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97392 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): De selger bamsedrikk fortsatt. Med tanke på hvor mye Cid kjøper så tror jeg de aldri kommer til å stoppe produksjonen. Blitt litt lei dem egentlig, jeg prøvde å spise de som sløsh nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97393 Del Skrevet 17. april 2023 Just now, Cid said: Blitt litt lei dem egentlig, jeg prøvde å spise de som sløsh nylig Skjønner. Men jeg skriver det jo litt på tull. Skjønner at du ikke drikker enorme mengder med bamsedrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97394 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Skjønner. Men jeg skriver det jo litt på tull. Skjønner at du ikke drikker enorme mengder med bamsedrikk. Vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97395 Del Skrevet 17. april 2023 Breaking news! Hoppetauet har røket! Men frierne står i kø og prøver å gjøre sine hoser grønne ved å vise hvor gode de er på ulike knuter og knop og stikk og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. april 2023 #97396 Del Skrevet 17. april 2023 3 minutter siden, Boetica said: Breaking news! Hoppetauet har røket! Men frierne står i kø og prøver å gjøre sine hoser grønne ved å vise hvor gode de er på ulike knuter og knop og stikk og sånt Hoppe gifter seg med frieren som kan båtmannsknop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april 2023 #97397 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe gifter seg med frieren som kan båtmannsknop. Han her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 17. april 2023 #97398 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe gifter seg med frieren som kan båtmannsknop. 🤣 det var en flott båtmannsknop som skulle til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97399 Del Skrevet 17. april 2023 SVK skrev (4 timer siden): Stemmer. Barndomsminner ass. 🥹 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg ville da aldri ha gått på kurs hos henne. Ikke om jeg fikk det gratis en gang. Vi skal snakke biologi, så da blir det noe helt annet enn frierfjas. Men @SVK har jo erklært deg som adoptivdatteren til Durek, ville du ikke ha lært litt alternative greier fra adoptivmoren din? 😱 SVK skrev (31 minutter siden): De selger bamsedrikk fortsatt. Med tanke på hvor mye Cid kjøper så tror jeg de aldri kommer til å stoppe produksjonen. Jeg synes de er gode, men det blir litt som Urge; Jævlig søtt, så det er godt i ny og ne. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. april 2023 #97400 Del Skrevet 17. april 2023 Boetica skrev (16 minutter siden): Breaking news! Hoppetauet har røket! Men frierne står i kø og prøver å gjøre sine hoser grønne ved å vise hvor gode de er på ulike knuter og knop og stikk og sånt Mhm. Hoppe har nemlig skaffet seg ponni og da er det greit å kunne en praktisk knute eller to slik at de kan binde fast ponnien. Hun bryner seg på både sprang, dressur og feltritt. Det viser seg at den ganske meritterte ponnirytteren @SVK overtalte henne til å skaffe seg hest og hun tar nå private PT-timer hos SVK. 🐴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå