Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96941 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det syns jeg også og jeg har gjort slikt før og vært ett år uten alt sammen. Nå har liksom suget fått tak igjen og jeg ser frem til å spise den nye pinneisen med lakris. Ser ut som en fin ny venn i isgjengen min. Hoppe syns at det er bra at dere syns det er bra at det har gått bra. Det er bra! Skulle hatt serien i min hylle og sett igjennom alt. Jeg liker Persbrandt, men også han norske gale mannen. Er det samme handlingen og endelsen som da jeg hørte den først? Forandrer seg vel ikke stort den... Embla Othea skrev (1 time siden): Ett år!? Viljestyrke av stål, jo. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96942 Del Skrevet 8. april 2023 Embla Othea skrev (55 minutter siden): TY. «Break a leg, det kan du sikkert trenge», var det en meget profilert sakkyndig psykolog som sa til meg. Så jeg har ikke den beste saken i retten, men det er lov å prøve seg. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. april 2023 #96943 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Javisst er det det og ta med deg ei krykke eller to i tilfelle brudd? Høhø...ment som et godt råd der. Hihi ja - jeg er forberedt på å tape, så får jeg heller bli positivt overrasket. 😅 Blir det noe godt til middag på påskeaften? 🙂 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Love u C&C. 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96944 Del Skrevet 8. april 2023 Embla Othea skrev (8 minutter siden): Hihi ja - jeg er forberedt på å tape, så får jeg heller bli positivt overrasket. 😅 Blir det noe godt til middag på påskeaften? 🙂 Love u C&C. 💕 Cassidy Tvillingene Love You Too Our BFF Embla.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. april 2023 #96945 Del Skrevet 8. april 2023 Nå kommer hun hjem til Anton som bare har sittet hjemme og prumpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96946 Del Skrevet 8. april 2023 BFF? Biffspisende Fandenivoldske Fenninne ? ( ) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96947 Del Skrevet 8. april 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå kommer hun hjem til Anton som bare har sittet hjemme og prumpet. Når hun forsøker å gå inn, blir hun presset ut igjen av avgassene og tyfonalarmen går over hele fylket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96948 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): BFF? Biffspisende Fandenivoldske Fenninne ? ( ) Cassidy Tvillingene kan fortelle at BFF betyr Best Friend Forever.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96949 Del Skrevet 8. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan fortelle at BFF betyr Best Friend Forever.🥰🥰 Haha...jeg visste jo det...måtte bare tøysefantasere litt vet dere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96950 Del Skrevet 8. april 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå kommer hun hjem til Anton som bare har sittet hjemme og prumpet. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Når hun forsøker å gå inn, blir hun presset ut igjen av avgassene og tyfonalarmen går over hele fylket. Ha Ha Cassidy Tvillingene digger den morsomme og gode stemningen som er her inne nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96951 Del Skrevet 8. april 2023 Fang den på et norgesglass og sett et lokk kjapt på så varer den lengre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96952 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Haha...jeg visste jo det...måtte bare tøysefantasere litt vet dere. Ja det er bra, Cassidy Tvillingene liker å bli tøysefantasert litt med vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96953 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fang den på et norgesglass og sett et lokk kjapt på så varer den lengre. Ja så foreslår Cassidy Tvillingene at man har med seg det glasset og åpner det hvis man er i et måte eller en sammenkomst som er gørrkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96954 Del Skrevet 8. april 2023 BOOM!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96955 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): BOOM!!! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96956 Del Skrevet 8. april 2023 Dere har kanskje sagt det før, men hvem er eldst av dere to tvillinger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96957 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Dere har kanskje sagt det før, men hvem er eldst av dere to tvillinger? Cassidy Tvillingene kan fortelle at Ciaran er født klokken 00.01. Og Ciara er født klokken 00.03. Vi er født den 30. november 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96958 Del Skrevet 8. april 2023 Wow, det var en skikkelig spurt mot lyset og en av dere kjempet seg frem ved å sparke ben for den andre og kaste seg over mållinjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april 2023 #96959 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppe filtrerer fisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april 2023 #96960 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Wow, det var en skikkelig spurt mot lyset og en av dere kjempet seg frem ved å sparke ben for den andre og kaste seg over mållinjen? Det kan hende, men det husker ikke Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå