Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96921 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene er klare for nok en våkennatt her inne sammen som vanlig. Da er vi i trygge hender som vanlig. Cid skrev (17 minutter siden): Takk søta (skulle også hilse fra Borat, han gleder seg ikke til å treffe deg igjen, for du er for streng med oppdragelsen hans ☺️) En må holde sånne som ham i ørene, ellers kler han av seg den siste lille tråden som nesten skjuler attributtene. Endret 7. april 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96922 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En må holde sånne som ham i ørene, ellers kler han av seg den siste lille tråden som nesten skjuler attributtene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96923 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da er vi i trygge hender som vanlig. En må holde sånne som ham i ørene, ellers kler han av seg den siste lille tråden som nesten skjuler attributtene. Jager voffe han nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96924 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Cid skrev (5 minutter siden): Jager voffe han nå? Nei, jeg tør ikke slippe Voffe ut, for borat har tingen sin ute når han løper og han kan glefse feil der. Jeg må se en helt annen vei. Jeg blir rar i ansiktet nå. 😳 Endret 7. april 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96925 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg tør ikke slippe Voffe ut, for borat har tingen sin ute når han løper og han kan glefse feil der. Jeg må se en helt annen vei. Jeg blir rar i ansiktet nå. 😳 Bruker ikke dere å vandre rundt i mankini sammen av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96926 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nei, jeg tør ikke slippe Voffe ut, for borat har tingen sin ute når han løper og han kan glefse feil der. Jeg må se en helt annen vei. Jeg blir rar i ansiktet nå. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 #96927 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (19 minutter siden): Bruker ikke dere å vandre rundt i mankini sammen av og til? NEI! *godnatt* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96928 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): NEI! *godnatt* 🤕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96929 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): NEI! *godnatt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #96930 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Du er nå søt også da... Ja, utvilsomt. Syns at jeg leser litt "tvil" i det spørsmålet der? Joda, jeg holder fremdeles ut, men i morgen skal jeg noen tidlige kveldstimer på besøk og ikke aner jeg hva de vil servere da, så...det får bli som det blir. *lever i håpet om noe* Svar vgitt! Lurer på hvor voffen har blitt av jeg. Hihi nei - var ikke meningen å så tvil. ☺️ Så bra at det har gått bra til nå da! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #96931 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hihi nei - var ikke meningen å så tvil. ☺️ Så bra at det har gått bra til nå da! Cassidy Tvillingene er enige vi synes også at det er bra at det har gått bra.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #96932 Del Skrevet 7. april 2023 Nå ser Hoppe og Anton på Beck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april 2023 #96933 Del Skrevet 8. april 2023 John Butler har tatt seg en tur til Lønneberget for å lese en bok til Hoppe og Anton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96934 Del Skrevet 8. april 2023 Embla Othea skrev (9 timer siden): Hihi nei - var ikke meningen å så tvil. ☺️ Så bra at det har gått bra til nå da! Ja, det syns jeg også og jeg har gjort slikt før og vært ett år uten alt sammen. Nå har liksom suget fått tak igjen og jeg ser frem til å spise den nye pinneisen med lakris. Ser ut som en fin ny venn i isgjengen min. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene er enige vi synes også at det er bra at det har gått bra.😊😊☺️☺️ Hoppe syns at det er bra at dere syns det er bra at det har gått bra. Det er bra! Cid skrev (7 timer siden): Nå ser Hoppe og Anton på Beck Skulle hatt serien i min hylle og sett igjennom alt. Jeg liker Persbrandt, men også han norske gale mannen. Cid skrev (3 timer siden): John Butler har tatt seg en tur til Lønneberget for å lese en bok til Hoppe og Anton Er det samme handlingen og endelsen som da jeg hørte den først? Forandrer seg vel ikke stort den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. april 2023 #96935 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Ja, det syns jeg også og jeg har gjort slikt før og vært ett år uten alt sammen. Nå har liksom suget fått tak igjen og jeg ser frem til å spise den nye pinneisen med lakris. Ser ut som en fin ny venn i isgjengen min. Hoppe syns at det er bra at dere syns det er bra at det har gått bra. Det er bra! Skulle hatt serien i min hylle og sett igjennom alt. Jeg liker Persbrandt, men også han norske gale mannen. Er det samme handlingen og endelsen som da jeg hørte den først? Forandrer seg vel ikke stort den... Ett år!? Viljestyrke av stål, jo. 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96936 Del Skrevet 8. april 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Ett år!? Viljestyrke av stål, jo. 😱 Jupp, da var det stål-Hoppen som regjerte. Jeg kan hvis jeg vil, hvis jeg må. Det kan du med ditt også. Tvi-tvi! 🏵️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april 2023 #96937 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Ja, det syns jeg også og jeg har gjort slikt før og vært ett år uten alt sammen. Nå har liksom suget fått tak igjen og jeg ser frem til å spise den nye pinneisen med lakris. Ser ut som en fin ny venn i isgjengen min. Hoppe syns at det er bra at dere syns det er bra at det har gått bra. Det er bra! Skulle hatt serien i min hylle og sett igjennom alt. Jeg liker Persbrandt, men også han norske gale mannen. Er det samme handlingen og endelsen som da jeg hørte den først? Forandrer seg vel ikke stort den... Forskjellige videoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96938 Del Skrevet 8. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Forskjellige videoer Så det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. april 2023 #96939 Del Skrevet 8. april 2023 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Jupp, da var det stål-Hoppen som regjerte. Jeg kan hvis jeg vil, hvis jeg må. Det kan du med ditt også. Tvi-tvi! 🏵️ TY. «Break a leg, det kan du sikkert trenge», var det en meget profilert sakkyndig psykolog som sa til meg. Så jeg har ikke den beste saken i retten, men det er lov å prøve seg. 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2023 #96940 Del Skrevet 8. april 2023 Javisst er det det og ta med deg ei krykke eller to i tilfelle brudd? Høhø...ment som et godt råd der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå