Cid Skrevet 4. april 2023 #96641 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Han der spiller i bandet med Egil. Vet hvem han er og neida, jeg er ikke hjemme. Det var veldig synd. Ne-he-hei! Hun sier neitakk og er ikke hjemme. Tror du kjente han igjen sist gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2023 #96642 Del Skrevet 4. april 2023 Nå tar hun seg en mexikansk frokost: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96643 Del Skrevet 4. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Tror du kjente han igjen sist gang Nei, kjappe google er min venn - alltid. SVK skrev (3 minutter siden): Nå tar hun seg en mexikansk frokost: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #96644 Del Skrevet 4. april 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Nå tar hun seg en mexikansk frokost: Nam Nam nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2023 #96645 Del Skrevet 4. april 2023 20 minutter siden, SVK said: Nå tar hun seg en mexikansk frokost: Fikk lyst på en sånn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96646 Del Skrevet 4. april 2023 Bare spis og kos dere. Jeg stikker av sted til butikken nå...best å få unna handling før alle andre også skal det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2023 #96647 Del Skrevet 4. april 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Bare spis og kos dere. Jeg stikker av sted til butikken nå...best å få unna handling før alle andre også skal det. Sender med deg et gavekort: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2023 #96648 Del Skrevet 4. april 2023 Noe ekstra må Hoppe få i påska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96649 Del Skrevet 4. april 2023 Åååååååååå! Jeg blir så glad! Stor til snille SVK. Håper det ikke er et tomt juksekort nå da... ? Det vil vise seg i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2023 #96650 Del Skrevet 4. april 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Åååååååååå! Jeg blir så glad! Stor til snille SVK. Håper det ikke er et tomt juksekort nå da... ? Det vil vise seg i butikken. Det står ingenting om at det er et juksekort på kortet, så det må være ekte! Sånn er loven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #96651 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Bare spis og kos dere. Jeg stikker av sted til butikken nå...best å få unna handling før alle andre også skal det. Cassidy Tvillingene skal på butikken i morgen.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #96652 Del Skrevet 4. april 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Fikk lyst på en sånn selv. Cassidy Tvillingene fikk også lyst på hver vår sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. april 2023 #96653 Del Skrevet 4. april 2023 Nå har Hoppe søkt jobb som kyllingagent. 🐥 https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=296880133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96654 Del Skrevet 4. april 2023 SVK skrev (2 timer siden): Det står ingenting om at det er et juksekort på kortet, så det må være ekte! Sånn er loven! Da tester jeg det etter påske. Det ble en annen butikk i dag og menneskene gikk rundt i påskepynt til trengsel. Søte, hyggelige folk er de hele året, men nå....superkyllingsøte. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene skal på butikken i morgen.🥰🥰 Kjøp påskekos så det rekker til de røde dagene...og litt til. SVK skrev (1 time siden): Nå har Hoppe søkt jobb som kyllingagent. 🐥 https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=296880133 Veldig god gjerning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #96655 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Da tester jeg det etter påske. Det ble en annen butikk i dag og menneskene gikk rundt i påskepynt til trengsel. Søte, hyggelige folk er de hele året, men nå....superkyllingsøte. Kjøp påskekos så det rekker til de røde dagene...og litt til. Veldig god gjerning. Cassidy Tvillingene skal kjøpe mye påskekos.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april 2023 #96656 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, kjappe google er min venn - alltid. 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96657 Del Skrevet 4. april 2023 Må jo det, for jeg kjenner ikke alle mannfolkene du prøver å prakke på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. april 2023 #96658 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Må jo det, for jeg kjenner ikke alle mannfolkene du prøver å prakke på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april 2023 #96659 Del Skrevet 4. april 2023 Hoppe sin mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2023 #96660 Del Skrevet 4. april 2023 Cid skrev (28 minutter siden): Hoppe sin mann...som hun ikke har. Nemlig Null man her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå