Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2023 #95301 Del Skrevet 15. mars 2023 Cid skrev (4 timer siden): Olivia ble sammen med Anton, du led typen din og Athena med norwayrob Leende gullbrune øyne forsvant ut døra der borte tenker jeg at vi sier. Athena Freyja skrev (3 timer siden): Fake news, er bare Jarle for meg 🥰 Han ser sånn blyg ut fordi hun holdt på å skifte til nattøy da han troppet opp på overraskelsesbesøk hos henne. SVK skrev (3 timer siden): Nå spiller hun på utseendet for å få viljen sin. Vaniljen sin mener du. Til vaniljeisen. 😁 SVK skrev (2 timer siden): En Hoppe må være fri Så sant som det er sagt! Athena Freyja skrev (2 timer siden): Men også fri til å takke nei Så absolutt! SVK skrev (2 timer siden): Jepp, men kjenner jeg Hoppe rett så spiller hun kun IKKE kostbar når hun takker nei. Nei, hun drar til dem en etter en! 😠 SVK skrev (2 timer siden): Nå krangler Hoppe med brukere på Kvinneguiden som hevder at hvem som helst kan gå på Galtvort så lenge man har nok penger! Det stemmer ikke. Cid skrev (2 timer siden): Hun blir utestengt Nei, må ikke si sånt da vettu. Det kan gå troll i ord. SVK skrev (2 timer siden): Jeg nekter å tro at Hoppe kun kom inn på Galtvort fordi faren hennes er sydhavskonge og hun har en kiste full av gullpenger. Hysj. SVK skrev (2 timer siden): Hoppe kan ikke bli utestengt, det er hun som utestenger Kvinneguiden! Den var god. Cid skrev (2 timer siden): Hun hadde en crush på slur Akk ja. SVK skrev (2 timer siden): Skjønner ikke at Hoppe klarte å fullføre Galtvort med tanke på hvor mange crusher og hvor mye dating hun drev med der. Magi vettu. Cid skrev (2 timer siden): Hun ble bestevenn med Gygrid Skikkelig grei og fin kamerat det der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. mars 2023 #95302 Del Skrevet 15. mars 2023 16 minutter siden, Hoppetaujenta said: Magi vettu. Hermines tidsvender/time turner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars 2023 #95303 Del Skrevet 15. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Leende gullbrune øyne forsvant ut døra der borte tenker jeg at vi sier. Han ser sånn blyg ut fordi hun holdt på å skifte til nattøy da han troppet opp på overraskelsesbesøk hos henne. Vaniljen sin mener du. Til vaniljeisen. 😁 Så sant som det er sagt! Så absolutt! Nei, hun drar til dem en etter en! 😠 Det stemmer ikke. Nei, må ikke si sånt da vettu. Det kan gå troll i ord. Hysj. Den var god. Akk ja. Magi vettu. Skikkelig grei og fin kamerat det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mars 2023 #95304 Del Skrevet 15. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Leende gullbrune øyne forsvant ut døra der borte tenker jeg at vi sier. Han ser sånn blyg ut fordi hun holdt på å skifte til nattøy da han troppet opp på overraskelsesbesøk hos henne. Vaniljen sin mener du. Til vaniljeisen. 😁 Så sant som det er sagt! Så absolutt! Nei, hun drar til dem en etter en! 😠 Det stemmer ikke. Nei, må ikke si sånt da vettu. Det kan gå troll i ord. Hysj. Den var god. Akk ja. Magi vettu. Skikkelig grei og fin kamerat det der. Nå kommer skippern og banker opp Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mars 2023 #95305 Del Skrevet 15. mars 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Nå kommer skippern og banker opp Anton Cassidy Tvillingene så Skippern nedi svingen hos oss, han varmet opp med å banke opp Brutus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2023 #95306 Del Skrevet 16. mars 2023 Nå la hun til alle på Kvinneguiden på Facebook og spurte om vi kunne trykke like på profilbildet hennes. Jeg trykket selvsagt like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95307 Del Skrevet 16. mars 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå la hun til alle på Kvinneguiden på Facebook og spurte om vi kunne trykke like på profilbildet hennes. Jeg trykket selvsagt like! Cassidy Tvillingene trykket også like.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 #95308 Del Skrevet 16. mars 2023 SVK skrev (5 timer siden): Nå la hun til alle på Kvinneguiden på Facebook og spurte om vi kunne trykke like på profilbildet hennes. Jeg trykket selvsagt like! Nok en gang er dere lurt, for jeg har ikke FB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95309 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Nok en gang er dere lurt, for jeg har ikke FB. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mars 2023 #95310 Del Skrevet 16. mars 2023 (endret) 44 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nok en gang er dere lurt, for jeg har ikke FB. Takk for at du sa i fra. Jeg har nå anmeldt bedrageriet. Jeg håper og tror den skyldige raskt og nådeløst blir tatt hånd om av politiet. 🚓 Endret 16. mars 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95311 Del Skrevet 16. mars 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Takk for at du sa i fra. Jeg har nå anmeldt bedrageriet. Jeg håper og tror den skyldige raskt og nådeløst blir tatt hånd om av politiet. 🚓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 #95312 Del Skrevet 16. mars 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Takker for det. Har dere begynt å synge nattasanger for å komme i bysselullestemning? SVK skrev (2 timer siden): Takk for at du sa i fra. Jeg har nå anmeldt bedrageriet. Jeg håper og tror den skyldige raskt og nådeløst blir tatt hånd om av politiet. 🚓 Det er betryggende med en aldri hvilende vaktstyrke (SVK) som tar sin jobb på alvor. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95313 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Takker for det. Har dere begynt å synge nattasanger for å komme i bysselullestemning? Det er betryggende med en aldri hvilende vaktstyrke (SVK) som tar sin jobb på alvor. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 #95314 Del Skrevet 16. mars 2023 *trommevirvel* NÅ nyter hun en iskald, hyggelig saftis... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95315 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): *trommevirvel* NÅ nyter hun en iskald, hyggelig saftis... Nam Nam nå fikk Cassidy Tvillingene også lyst på saft-is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 #95316 Del Skrevet 16. mars 2023 Ehh...var det slik at dere hadde, eller ikke hadde en MENY i nærheten? Billige iser der nå....og jeg smatter, småsynger og koser meg med en lenge savnet is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95317 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ehh...var det slik at dere hadde, eller ikke hadde en MENY i nærheten? Billige iser der nå....og jeg smatter, småsynger og koser meg med en lenge savnet is. Cassidy Tvillingene har Meny i nærheten av oss men vi handler sjeldent der, fordi vi synes at Meny er så dyr. Vi handler helst på Rema 1000 og på Kiwi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 #95318 Del Skrevet 16. mars 2023 Ok...det er jo en fri ting å velge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mars 2023 #95319 Del Skrevet 16. mars 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ok...det er jo en fri ting å velge. Cassidy Tvillingene velger også Rema 1000 og Kiwi fordi de to butikkene ligger nærmest der vi bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2023 #95320 Del Skrevet 16. mars 2023 Hovedsaken er at dere får kjøpt en liten saftis eller noe annet godt. Dere fortjener en godsak snarest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå