Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjøære Hoppetaujenta

Jeg er oppriktig glad for at datateknikken står deg bi, slik at jeg og mange med meg, får våre daglige doser latter! Hvor tar du alle dine hopp og sprell ideer fra? 

MVH Kapteinhen

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad for at folk har flere pc`er enn de trenger og at de kommer på
den gode gjerningen det er å la meg låne litt. :)  Jeg har vel alltid vært meg selv
og ser ingen forskjell på noen hopp eller sprell, fra eller tell. Er ikke dette helt normalt da? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er også veldig glad for at folk har flere pc`er enn de trenger og at de kommer på
den gode gjerningen det er å la meg låne litt. :)  Jeg har vel alltid vært meg selv
og ser ingen forskjell på noen hopp eller sprell, fra eller tell. Er ikke dette helt normalt da? 

Helt hoppende,  sprellende normalt. Forøvrig synes jeg virkelig at KG og @Bond kunne premiert deg med et lite eller stort nettbrett den gang da du ble Guru! Tenk å hoppe rundt her inne og være nesten hele forumet i over 10 år og med 102 786 postinger uten en aldri så liten påskjønnelse? (Hm. Si nøyaktig sin oppriktige mening på en 1. April uten å spøke det minste, altså.)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha og tanken er fin den, men det hadde blitt vanskelig å finne meg når jeg er så anonym som jeg er. Guruer sitter ofte tilbaketrukket oppi fjellene. De myser mot horisonten og grunner på de store små tingene her i verden. Der er det ingen postleveranser til døren og heller ingen adresser, når jeg først tenker meg om. Men tanken er god den, Kaptein. :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk skal du ha og tanken er fin den, men det hadde blitt vanskelig å finne meg når jeg er så anonym som jeg er. Guruer sitter ofte tilbaketrukket oppi fjellene. De myser mot horisonten og grunner på de store små tingene her i verden. Der er det ingen postleveranser til døren og heller ingen adresser, når jeg først tenker meg om. Men tanken er god den, Kaptein. :) 

De som lever av å levere klarer nok å finne  Hoppetaujentaguruen. Om de som passer på at vi oppfører oss som søndagsskolebarn, de vet nok mer enn vi tror de vet. De er vel som sånne sentralbordamer på telefonsentralen.... :vetikke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fyss å fyss. Det er en faretruende tanke, men om de gjør jobben sin som de skal (snorrett etter boka),
så vet de ikke denslags hvis det ikke har vært og ikke er noen grunn til at de skulle ha lett etter det. 
Jeg har et valg og jeg velger å tro at de tar sitt ansvar på alvor. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Å fyss å fyss. Det er en faretruende tanke, men om de gjør jobben sin som de skal (snorrett etter boka),
så vet de ikke denslags hvis det ikke har vært og ikke er noen grunn til at de skulle ha lett etter det. 
Jeg har et valg og jeg velger å tro at de tar sitt ansvar på alvor. :jepp: 

Jeg har da ingen misstanker eller tanker om at påpasserne ikke gjør jobben sin snorrett etter boka. Bare sånn at det er klart og tydelig på print. Men jeg vet ikke helt åssen jobben deres er, for den snorrette boka deres

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp. Min første selfie. ;) 

har jeg aldri stukket nesene mine ned i.  

Og ingen skal klare å finne :hoppe:  påstår hun og så legger hun ut selfie   :ler: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jammen, jammen! Du er morsom du. :lur: 

Jeeeg? :nei:  Du ? :Nikke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...