Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #901 Del Skrevet 1. april 2016 Ja tenk jeg gjør det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #902 Del Skrevet 1. april 2016 Kjøære Hoppetaujenta Jeg er oppriktig glad for at datateknikken står deg bi, slik at jeg og mange med meg, får våre daglige doser latter! Hvor tar du alle dine hopp og sprell ideer fra? MVH Kapteinhen Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #903 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg er også veldig glad for at folk har flere pc`er enn de trenger og at de kommer på den gode gjerningen det er å la meg låne litt. Jeg har vel alltid vært meg selv og ser ingen forskjell på noen hopp eller sprell, fra eller tell. Er ikke dette helt normalt da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #904 Del Skrevet 1. april 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er også veldig glad for at folk har flere pc`er enn de trenger og at de kommer på den gode gjerningen det er å la meg låne litt. Jeg har vel alltid vært meg selv og ser ingen forskjell på noen hopp eller sprell, fra eller tell. Er ikke dette helt normalt da? Helt hoppende, sprellende normalt. Forøvrig synes jeg virkelig at KG og @Bond kunne premiert deg med et lite eller stort nettbrett den gang da du ble Guru! Tenk å hoppe rundt her inne og være nesten hele forumet i over 10 år og med 102 786 postinger uten en aldri så liten påskjønnelse? (Hm. Si nøyaktig sin oppriktige mening på en 1. April uten å spøke det minste, altså.) Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #905 Del Skrevet 1. april 2016 Takk skal du ha og tanken er fin den, men det hadde blitt vanskelig å finne meg når jeg er så anonym som jeg er. Guruer sitter ofte tilbaketrukket oppi fjellene. De myser mot horisonten og grunner på de store små tingene her i verden. Der er det ingen postleveranser til døren og heller ingen adresser, når jeg først tenker meg om. Men tanken er god den, Kaptein. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #906 Del Skrevet 1. april 2016 37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk skal du ha og tanken er fin den, men det hadde blitt vanskelig å finne meg når jeg er så anonym som jeg er. Guruer sitter ofte tilbaketrukket oppi fjellene. De myser mot horisonten og grunner på de store små tingene her i verden. Der er det ingen postleveranser til døren og heller ingen adresser, når jeg først tenker meg om. Men tanken er god den, Kaptein. De som lever av å levere klarer nok å finne Hoppetaujentaguruen. Om de som passer på at vi oppfører oss som søndagsskolebarn, de vet nok mer enn vi tror de vet. De er vel som sånne sentralbordamer på telefonsentralen.... Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #907 Del Skrevet 1. april 2016 Å fyss å fyss. Det er en faretruende tanke, men om de gjør jobben sin som de skal (snorrett etter boka), så vet de ikke denslags hvis det ikke har vært og ikke er noen grunn til at de skulle ha lett etter det. Jeg har et valg og jeg velger å tro at de tar sitt ansvar på alvor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 1. april 2016 #908 Del Skrevet 1. april 2016 Har du byttet bilde Hoppetaujenta? Til en guru, eller sånn som jeg ikke kan navnet på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #909 Del Skrevet 1. april 2016 Jupp. Min første selfie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duftlys Skrevet 1. april 2016 #910 Del Skrevet 1. april 2016 Forandring fryder!! Du ser godt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #911 Del Skrevet 1. april 2016 Ja i grunnen så gjorde det det og takk skal du ha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #912 Del Skrevet 1. april 2016 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Å fyss å fyss. Det er en faretruende tanke, men om de gjør jobben sin som de skal (snorrett etter boka), så vet de ikke denslags hvis det ikke har vært og ikke er noen grunn til at de skulle ha lett etter det. Jeg har et valg og jeg velger å tro at de tar sitt ansvar på alvor. Jeg har da ingen misstanker eller tanker om at påpasserne ikke gjør jobben sin snorrett etter boka. Bare sånn at det er klart og tydelig på print. Men jeg vet ikke helt åssen jobben deres er, for den snorrette boka deres 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp. Min første selfie. har jeg aldri stukket nesene mine ned i. Og ingen skal klare å finne påstår hun og så legger hun ut selfie Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #913 Del Skrevet 1. april 2016 Jammen, jammen! Du er morsom du. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #914 Del Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen, jammen! Du er morsom du. Jeeeg? Du ? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #915 Del Skrevet 1. april 2016 Du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #916 Del Skrevet 1. april 2016 Du Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #917 Del Skrevet 1. april 2016 Da er vi jo enige da. Å du å du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #918 Del Skrevet 1. april 2016 Nettopp du er morsommest, du. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2016 #919 Del Skrevet 1. april 2016 Ja det er du sannelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #920 Del Skrevet 1. april 2016 Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå