Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91301 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (17 minutter siden): På Larsen er dagens mandager kjøttkaker med kålstappe og poteter Høres nær himmelen ut. Cid skrev (12 minutter siden): Hva med begge Begge til deg om du vil. Embla Othea skrev (12 minutter siden): En feit, skikkelig saftig burger slår aldri feil som nattmat. 🤓 Oijj...nok til en familie på fire, altså. Entern skrev (2 minutter siden): Liker aller best indisk mat Veldig godt det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91302 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det gjør Cassidy Tvillingene også, og vi elsker Rice 6 Curry.😋😋🍛🍛🥰🥰 Aldri prøvd men høres godt ut. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91303 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Dobbel QP eller dobbel Big Mac. 😃 🍔🍔🍟🍟🥤🥤♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91304 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Høres nær himmelen ut. Begge til deg om du vil. Oijj...nok til en familie på fire, altså. Veldig godt det også. Jeg har en appetitt som tilsvarer mat til en familie på 4. Jeg lever for å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91305 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 🍔🍔🍟🍟🥤🥤♥️♥️ 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91306 Del Skrevet 6. februar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Bruker bare å kjøpe hamburger plain 😅 der da? Embla Othea skrev (3 minutter siden): Dobbel QP eller dobbel Big Mac. 😃 Jeg tar enten Big Mac med ekstra Big Mac eller QP med ekstra QP 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91307 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg elsker butter chicken. 🥰 Noen gang spist på Mother India? Jeg har. Mange ganger. En veldig spesiell restaurant det der. Nesten i hippieland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91308 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Er farlig godt. 🥰 Ja Cassidy Tvillingene har tonnevis av erfaringer med det.🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91309 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Aldri prøvd men høres godt ut. 🥰 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det er digg.🥰🥰 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 🥳🥳 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91310 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg tar enten Big Mac med ekstra Big Mac eller QP med ekstra QP Så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91311 Del Skrevet 6. februar 2023 Må hoppe videre i dagen. Snakkes plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91312 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har. Mange ganger. En veldig spesiell restaurant det der. Nesten i hippieland. Har du? I Kristiansand? 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91313 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene har tonnevis av erfaringer med det.🤣🤣🥰🥰 I know. Og fish & chips. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91314 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det er digg.🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91315 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Må hoppe videre i dagen. Snakkes plutselig. Snx. Ha en fin dag videre. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91316 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har. Mange ganger. En veldig spesiell restaurant det der. Nesten i hippieland. Cassidy Tvillingene synes at det er et nydelig bilde.🥰🥰🖼️🖼️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #91317 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Høres nær himmelen ut. Begge til deg om du vil. Oijj...nok til en familie på fire, altså. Veldig godt det også. Avtale og du kan få rakfisken 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91318 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er et nydelig bilde.🥰🥰🖼️🖼️ Det er utrolig koselig på Mother India. Persiske tepper på veggene, indisk musikk, ro og hyggelig service. 🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91319 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): I know. Og fish & chips. 🤭 Cassidy Tvillingene sier Oh Yes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91320 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Oh Yes. Og Grandiosa. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå