Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90881 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Nei det går bra, Men Cassidy Tvillingene tåler ganske mye. Vi har jo hatt en tøff oppvekst vi også. Jeg vet. Den skulle dere vært foruten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90882 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene digger visuell bank, du er den eneste som får lov å gi oss det uten at vi tar igjen. Woho! Får @Entern også lov? 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90883 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg vet. Den skulle dere vært foruten. Tusen Takk.♥️♥️ Men det ble folk av Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90884 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk.♥️♥️ Men det ble folk av Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰 Haha ABSOLUTT! 😂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90885 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Woho! Får @Entern også lov? 😆 Ja Cassidy Tvillingene gir både Entern og Maskinfører lov. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90886 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene gir både Entern og Maskinfører lov. Da blir dere skambanket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90887 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Woho! Får @Entern også lov? 😆 Jeg har ikke noe lyst til å gi @Ciaran og Ciara elektronisk bank jeg 😇 Men kommer etter deg med pekefinger’n innimellom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90888 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Haha ABSOLUTT! 😂❤️ Cassidy Tvillingene klarte oss bra tilslutt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90889 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke noe lyst til å gi @Ciaran og Ciara elektronisk bank jeg 😇 Men kommer etter deg med pekefinger’n innimellom Hvorfor ikke? Du må jo ha noe undertrykt aggresjon siden du hører på vrælemusikk. Hvorfor etter meg? Embla er jo bare snill og grei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90890 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene klarte oss bra tilslutt.🥰🥰 Livet går opp og ned, sikkert for dere også, men godt å høre at det går bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90891 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Da blir dere skambanket. Ja da må Cassidy Tvillingene finne frem de visuelle bandasjene våre igjen.🤕🤕🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90892 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja da må Cassidy Tvillingene finne frem de visuelle bandasjene våre igjen.🤕🤕🤣🤣 Hahaha ja det kommer godt med. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90893 Del Skrevet 3. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg har ikke noe lyst til å gi @Ciaran og Ciara elektronisk bank jeg 😇 Men kommer etter deg med pekefinger’n innimellom Cassidy Tvillingene synes at du er snill og grei Entern.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. februar 2023 #90894 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du er snill og grei Entern.♥️♥️ Stort sett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90895 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke? Du må jo ha noe undertrykt aggresjon siden du hører på vrælemusikk. Hvorfor etter meg? Embla er jo bare snill og grei. Ja Cassidy Tvillingene er enige, vi synes at du er en snill og god jente som har blitt en av våre beste forumvenner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90896 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke? Du må jo ha noe undertrykt aggresjon siden du hører på vrælemusikk. Hvorfor etter meg? Embla er jo bare snill og grei. Den er ikke undertrykt den kommer ut når jeg hører musikk og når jeg spiller det kjempevanskelige dataspillet jeg har spilt i 15 år 😆 Ville aldri tatt ut aggresjon på snille koselige @Ciaran og Ciara uansett 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90897 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du er snill og grei Entern.♥️♥️ Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #90898 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Stort sett. Cassidy Tvillingene sier at det går ikke an å ikke like Entern han er bare best.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90899 Del Skrevet 3. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Stort sett. 😈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. februar 2023 #90900 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier at det går ikke an å ikke like Entern han er bare best.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå