Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #89941 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Nå ser hun på gamle Norge Rundt klipp Cassidy Tvillingene så en del på Norge Rundt da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2023 #89942 Del Skrevet 29. januar 2023 I morgen så får hun besøk av disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #89943 Del Skrevet 29. januar 2023 Hva har vi sagt om friere, @Cid? Men hun nederste kommer vel for å spørre etter deg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #89944 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Coca Snusa 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #89945 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (32 minutter siden): Nå ser hun på gamle Norge Rundt klipp Har du sett den Uti Vår Hage episoden der de parodierer Norge Rundt? 😆😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #89946 Del Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hva har vi sagt om friere, @Cid? Men hun nederste kommer vel for å spørre etter deg? Cassidy Tvillingene så mye på dyreprogrammene og naturprogrammene til han i midten da vi var barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #89947 Del Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Har du sett den Uti Vår Hage episoden der de parodierer Norge Rundt? 😆😆😆😆 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2023 #89948 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Entern skrev (3 minutter siden): Hva har vi sagt om friere, @Cid? Men hun nederste kommer vel for å spørre etter deg? Det er ikke friere, jeg skriver frier i så fall og hoppe har sagt at det er greit med frier tull av og til 🏃♂️ Endret 29. januar 2023 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2023 #89949 Del Skrevet 29. januar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Har du sett den Uti Vår Hage episoden der de parodierer Norge Rundt? 😆😆😆😆 Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2023 #89950 Del Skrevet 29. januar 2023 Kari meldte avbud så nå er det bare Dave og David som kommer, hoppe skal lagd crêpes til dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. januar 2023 #89951 Del Skrevet 29. januar 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. januar 2023 #89952 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sultne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #89953 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (29 minutter siden): Det er ikke friere, jeg skriver frier i så fall og hoppe har sagt at det er greit med frier tull av og til 🏃♂️ Da er det jo ok 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #89954 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (24 minutter siden): Er den bra? Ja 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. januar 2023 #89955 Del Skrevet 29. januar 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Kari meldte avbud så nå er det bare Dave og David som kommer, hoppe skal lagd crêpes til dem Cid skrev (11 minutter siden): Bamzez 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. januar 2023 #89956 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (4 timer siden): Da er det jo ok 👍 Jeg har merket selv at det slutter å være morsomt hvis jeg sender friere daglig samme som med voffe og jeg som løper, tenker ting er morsommere hvis man gjør det av og til heller Entern skrev (4 timer siden): Ja 😀👍 Virker som at du er veldig fan av ut i vår hage 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2023 #89957 Del Skrevet 30. januar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Nå ser hun på gamle Norge Rundt klipp Veldig rare og ofte morsomme er de gamle programmene. Cid skrev (6 timer siden): I morgen så får hun besøk av disse Opplysningsfavoritten min. Entern skrev (6 timer siden): Hva har vi sagt om friere, @Cid? Men hun nederste kommer vel for å spørre etter deg? Mhm...hun har faktisk poster i soveromstaket sitt. Av Cid. Cid skrev (6 timer siden): Det er ikke friere, jeg skriver frier i så fall og hoppe har sagt at det er greit med frier tull av og til 🏃♂️ Ja, et par ganger (små antydninger bare) er ok. Ingen påtrengende synging av frierstev under mitt soveromsvindu. Cid skrev (5 timer siden): Kari meldte avbud så nå er det bare Dave og David som kommer, hoppe skal lagd crêpes til dem Det stemmer. Jeg har tenkt å gi de en halvtimes audiens, så skal de videre på norgesturneen sin. Cid skrev (5 timer siden): Makan til herligheter å våkne opp til. Tusen takk, Cid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. januar 2023 #89958 Del Skrevet 30. januar 2023 Ser at alle sesongene av Norge rundt helt tilbake til 1976 ligger på nrk tv, vurderer å se noen fra 90 tallet for å mimre litt tiden før internett og sosiale medier ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #89959 Del Skrevet 30. januar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Veldig rare og ofte morsomme er de gamle programmene. Opplysningsfavoritten min. Mhm...hun har faktisk poster i soveromstaket sitt. Av Cid. Ja, et par ganger (små antydninger bare) er ok. Ingen påtrengende synging av frierstev under mitt soveromsvindu. Det stemmer. Jeg har tenkt å gi de en halvtimes audiens, så skal de videre på norgesturneen sin. Makan til herligheter å våkne opp til. Tusen takk, Cid. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Grytidlig Godmorgen Hoppetaujenta.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. januar 2023 #89960 Del Skrevet 30. januar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Ser at alle sesongene av Norge rundt helt tilbake til 1976 ligger på nrk tv, vurderer å se noen fra 90 tallet for å mimre litt tiden før internett og sosiale medier ❤️ Ja, det har en verdi det der. Det hender at jeg ser på det som ligger på nrk`s side også. Godt gammalt og traust mye av det. Godmorgen til Cid...sover han ikke i natt kanskje? Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Grytidlig Godmorgen Hoppetaujenta.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Tusen takk og godmorgen til dere også. Jeg har sovet lite i natt og vært våken l-e-n-g-e nå. Det blir liksom ingen balanse i det når kroppen er trøtt og hodet er på tivoli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå