Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar 2023 #84881 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Så dere på Redningspatruljen som barn? Husker jeg så på serien, men det var på 90-tallet. Cassidy Tvillingene husker at onkelen vår hadde noen videoer med Redningspatruljen, som han hadde samlet på fra 90-tallet, men vi to har aldri sett Redningspatruljen før. Men vi digger Snipp og Snapp.😍😍🤩🤩🥰🥰🐿️🐿️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84882 Del Skrevet 7. januar 2023 3 minutter siden, Embla Othea said: Nei - den *glemmer* hun hjemme. Hun sikler etter 20-åringene 😱 Klassisk Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84883 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Klassisk Hoppe. Ikke sant? Tante går etter ungguttene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84884 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) 6 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene husker at onkelen vår hadde noen videoer med Redningspatruljen, som han hadde samlet på fra 90-tallet, men vi to har aldri sett Redningspatruljen før. Men vi digger Snipp og Snapp.😍😍🤩🤩🥰🥰🐿️🐿️ Skjønner, jeg hadde faktisk Snipp og Snapp bamser som barn. Og jeg hadde Redningspatruljen som videospill på den originalen Nintendoen. Snipp og Snapp! 🐿️🐿️ Endret 7. januar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar 2023 #84885 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner, jeg hadde faktisk snipp og snapp bamser som barn. Og jeg hadde Redningspatruljen som videospill på den originalen Nintendoen. Snipp og Snapp! 🐿️🐿️ Cassidy Tvillingene hadde også Snipp og Snapp bamser da vi var barn.🥰🥰🐿️🐿️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84886 Del Skrevet 7. januar 2023 Hoppe sprakk og fråtset 1 l iskrem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84887 Del Skrevet 7. januar 2023 Just now, Embla Othea said: Hoppe sprakk og fråtset 1 l iskrem Har gjort det samme selv mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84888 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Har gjort det samme selv mange ganger. Sjæl! Ikke no å skamme seg over 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84889 Del Skrevet 7. januar 2023 1 minutt siden, Embla Othea said: Sjæl! Ikke no å skamme seg over 🤓 Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar 2023 #84890 Del Skrevet 7. januar 2023 Cassidy Tvillingene har også sprukket og fråtset i iskrem før vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84891 Del Skrevet 7. januar 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har også sprukket og fråtset i iskrem før vi også. Iskrem er for godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar 2023 #84892 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Iskrem er for godt! Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der vi SVK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84893 Del Skrevet 7. januar 2023 Nå tar Hoppe med oss til Disneyland for å møte blant annet Snipp og Snapp: Alle utgifter på turen settes på hoppekortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar 2023 #84894 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå tar Hoppe med oss til Disneyland for å møte blant annet Snipp og Snapp: Alle utgifter på turen settes på hoppekortet. Cassidy Tvillingene sier et Rungende Tostemt Ja Takk til å få være med på den turen vi.🥰🥰🐿️🐿️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #84895 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (7 timer siden): Nå er hun gift med en rødhåret engelskmann: Hun gift med denne rødhårede SVK skrev (6 timer siden): Nå ble hun stoppet av noen unger som lurte på om Hoppe er hun som spilte Hermine i Harry Potter. I så fall ville hun vært på min alder SVK skrev (6 timer siden): Har kjøpt elektrisk tannbørste til Embla. Kan brukes til mangt Embla Othea skrev (1 time siden): Hoppe skal på byen og slå seg løs i kveld Ons? Embla Othea skrev (1 time siden): Ikke sant? Tante går etter ungguttene Hun går etter ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84896 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hun gift med denne rødhårede I så fall ville hun vært på min alder Kan brukes til mangt Ons? Hun går etter ordet Ordet er ikke myndig enda 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #84897 Del Skrevet 7. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ordet er ikke myndig enda 😛 Det er 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2023 #84898 Del Skrevet 7. januar 2023 (endret) 3 minutter siden, Cid said: I så fall ville hun vært på min alder Kanskje Hoppe er det. Endret 7. januar 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2023 #84899 Del Skrevet 7. januar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Kanskje Hoppe er det. Og hun var 14 når hun ble medlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. januar 2023 #84900 Del Skrevet 7. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det er 20 Nei ordet er under den seksuelle lavalderen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå