Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm..ser at det er flere også som har spilt Miss M.  Skulle gjerne hatt dem alle på disc. :rodmer: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hun her hadde jeg nesten glemt. De faller fra etter hvert. :( 
http://www.vg.no/rampelys/miss-marple-skuespiller-er-doed/a/23386395/ 
T0BXSe_fzoXhJXeG6wioVQu9Yt0AnBnJ_G-rw9MF

De andre:
          Joan_Hickson.jpgmarple4.jpg
Og selveste sjefshjernen:
520212.jpeg Agatha Christie :klappe: 

:rodmer: Liker best de to første du har der, men liker jo alle sammen egentlig (bortsett fra en gammel amerikansk Miss Marple).

Egentlig glad for at Suchet er den ultimate Poirot, går ikke an å bytte han ut :ler: 

Problemet er at jeg liker Agatha Christie så godt at jeg ødelegger oppdagelser av gamle bøker på hytta med å ha sett så så mye på tv. 

Men! Påsken ifjor må jeg ha hatt en uvanlig god intuisjon for da leste jeg den som nå heter And Then There Were None. Og så i år kom den som påskekrim. Det ordnet jo seg ganske fint selv om jeg visste hva som skjedde siden den nye krimmen The Nightwatch var så bra. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøkensina skrev:

Uff tenker sånn på Italia :( 

Huff ja :unsure: jeg må inn å lese mer om det nå, har kun sett overskriftene :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Huff ja :unsure: jeg må inn å lese mer om det nå, har kun sett overskriftene :( 

Fikk heldigvis kontakt med en italiensk venn som er på ferie i området. Jeg våknet med ekstra nyhetssending på øret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Fikk heldigvis kontakt med en italiensk venn som er på ferie i området. Jeg våknet med ekstra nyhetssending på øret. 

Huff sørgelig alt sammen. Flere småbyer er hardest rammet, ser jeg. Har du vært i det området?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

Huff sørgelig alt sammen. Flere småbyer er hardest rammet, ser jeg. Har du vært i det området?

Ikke helt der hvor jordskjelvet har rammet hardest, men jeg har vært i Umbria. Eventyraktig vakkert område. Min venn har nylig besøkt Aquila som holder på med gjennoppbygning etter det store jordskjelvet i 2009 (hvor 300 døde :( ) så jeg ble temmelig bekymret. Og synes så synd på de som er rammet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ikke helt der hvor jordskjelvet har rammet hardest, men jeg har vært i Umbria. Eventyraktig vakkert område. Min venn har nylig besøkt Aquila som holder på med gjennoppbygning etter det store jordskjelvet i 2009 (hvor 300 døde :( ) så jeg ble temmelig bekymret. Og synes så synd på de som er rammet. 

`:( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Rumle skrev:

`:( 

Må bare ta et skritt tilbake fra triste nyheter. Håper du får en fin dag rumlen! :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Frøkensina skrev:

Ja uff ble en dårlig dag dette :( 

Er ikke i kjøreform (angst), men må egentlig :unsure: 

Håper du kom deg av gårde :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Håper du kom deg av gårde :klemmer: 

Nei :sukk: skulle hente macen som endelig er reparert, og kanskje kjøre alene på hytta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...