Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2016 #8121 Del Skrevet 21. august 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke ha mer muffins i innboxen. Anonymkode: d7aca...61f Jeg har da ikke sendt noen noen muffins i boksen sin noen gang. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hm har du ingen sveler på lager og kan ta de i steden? Anonymkode: e7763...421 Jeg lager ikke så ofte sånn, fordi jeg har som regel lyst på en eller to stk, ikke en stor oppskrift. 1 time siden, Opplysningen skrev: Hvem er din mor? Min far. Vi var nymotens før det ble populært og trendy for alle. 1 time siden, Opplysningen skrev: Her har folk respekt for de eldre. Men Guruen selv, hun trenger respekt for de yngre. I forhold til de virkelig eldre her inne, så er hun en av de yngre, tenk. 51 minutter siden, Opplysningen skrev: Må jeg få opplyse dem om at opplysningen sitter på all opplysning om alt og alle. ...og hvor får Opplysningen all sin info fra om ikke selveste Guruen? lol So long you. Endret 21. august 2016 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #8122 Del Skrevet 21. august 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har da ikke sendt noen noen muffins i boksen sin noen gang. Jeg lager ikke så ofte sånn, fordi jeg har som regel lyst på en eller to stk, ikke en stor oppskrift. Min far. Vi var nymotens før det ble populært og trendy for alle. I forhold til de virkelig eldre her inne, så er hun en av de yngre, tenk. ...og hvor får Opplysningen all sin info fra om ikke selveste Guruen? lol So long you. Her har virkelig arbeidet. Muffins, uspiselige muffins, fra usmakelige brukere gjør det naudsynt å holde seg ab. Vil ikke ha mer tull. Man vet aldri hvilke folk man har med å gjøre her inne. De fleste er ålreigte dyr, andre kan være det motsatte. Av skade blir man klok. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2016 #8123 Del Skrevet 21. august 2016 Jaujau....du kveit kvel kva du snakkar um. *dialektforstyrring* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. august 2016 #8124 Del Skrevet 21. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har virkelig arbeidet. Muffins, uspiselige muffins, fra usmakelige brukere gjør det naudsynt å holde seg ab. Vil ikke ha mer tull. Man vet aldri hvilke folk man har med å gjøre her inne. De fleste er ålreigte dyr, andre kan være det motsatte. Av skade blir man klok. Anonymkode: d7aca...61f Håper da virkelig ikke du har fått harske muffins av meg, jeg er visst ikke så god på kjøkkenet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. august 2016 #8125 Del Skrevet 21. august 2016 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jaujau....du kveit kvel kva du snakkar um. *dialektforstyrring* Jeg har også spist kveite en gang (gung, gøng?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #8126 Del Skrevet 21. august 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Håper da virkelig ikke du har fått harske muffins av meg, jeg er visst ikke så god på kjøkkenet Om du har en tvilling så kan det være den som har forsynt meg med muffins av det dårlige slaget i gamlere dager. DIALEKTFORSTYRRELSER usynlighetsteppe. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. august 2016 #8127 Del Skrevet 21. august 2016 Hva?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. august 2016 #8128 Del Skrevet 21. august 2016 Lister meg ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2016 #8129 Del Skrevet 21. august 2016 Ehh...javel...hadebrada.... Jeg er her litt til. Litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. august 2016 #8130 Del Skrevet 21. august 2016 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...javel...hadebrada.... Jeg er her litt til. Litt. Hadebra Hoppeloppe, jeg skal se Miss Mørple og her ble det jo skummelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2016 #8131 Del Skrevet 21. august 2016 Hmm....hvor dukker hun opp? Kanskje jeg også vil se? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #8132 Del Skrevet 21. august 2016 til læremesteren for smileys. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2016 #8133 Del Skrevet 21. august 2016 *pile ut av tråden for finne den andre guruen Marple* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #8134 Del Skrevet 21. august 2016 ligner på henne, rent utseendemessig? Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 21. august 2016 #8135 Del Skrevet 21. august 2016 Altså du er hvertfall ikke Aldri for hun ville aldri ha sagt det der til meg Det er da bare å blokkere de som sender ubehagelige meldinger, det er ingen unnskyldning for å gjemme seg som AB (og skremme andre ved anledning). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #8136 Del Skrevet 22. august 2016 5 timer siden, Frøkensina skrev: Altså du er hvertfall ikke Aldri for hun ville aldri ha sagt det der til meg Det er da bare å blokkere de som sender ubehagelige meldinger, det er ingen unnskyldning for å gjemme seg som AB (og skremme andre ved anledning). Det er ikke bare det nei. Ferdig snakka. Og nei, jeg er ikke Aldri, hvor aldri har gjemt seg vet vel ingen? Savnet er hun uansett. Og her sover alle? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 22. august 2016 #8137 Del Skrevet 22. august 2016 God sensommermandagsmorgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2016 #8138 Del Skrevet 22. august 2016 Godmorgen. Hos meg er det høstlig preg i luften akkurat nå. Ikke sommerlig med andre ord. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: ligner på henne, rent utseendemessig? Anonymkode: d7aca...61f Ikke i det hele tatt, men vi tenker omtrent like mye. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #8139 Del Skrevet 22. august 2016 Tenkearbeid. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2016 #8140 Del Skrevet 22. august 2016 Akkurat det der liker jeg veldig godt. Helt alene med en fiskestang og utsikter til å få et napp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå