Rumle Skrevet 20. august 2016 #7841 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: NEEEIIII!! Skrivefeil er jo en innbydelse til fantasien, jo Hva lager de på denne gården, da? Ja, for de må jo være på gård? Gande, Nruke og Bente? Eller er de bymennesker? Og viktigst: Har de KG-profil? Det burde de ha! Jeg tror de bor i et kollektiv i et utkantstrøk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #7842 Del Skrevet 20. august 2016 9 minutter siden, Hoppestrikk skrev: Denne tråden er for mektig for meg. Vinke til mannen! 🙋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. august 2016 #7843 Del Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: ...og alle roter til i hue' mitt. Som om det ikke var urøddi' (uryddig) nok der fra før! 😡 Du får gi nøkkelen til hodet ditt til Hoppe, for hun kan det med å rydde i sysakene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7844 Del Skrevet 20. august 2016 Trodde vi bidro til orden i systemet jeg Jerry ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #7845 Del Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Zenobia skrev: Du får gi nøkkelen til hodet ditt til Hoppe, for hun kan det med å rydde i sysakene (Hvisker : Tør ikke. Er jo hu som roter. ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. august 2016 #7846 Del Skrevet 20. august 2016 Er det liksom sånn at anonymkapteinen syr ballonger? HMmmm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. august 2016 #7847 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Det burde de ha! Jeg tror de bor i et kollektiv i et utkantstrøk Jeg tror Bente kanskje er en strikkende crazycatlady (altså hun med alle katteluene). Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: (Hvisker : Tør ikke. Er jo hu som roter. ) visste ikke at du hadde funnet det ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #7848 Del Skrevet 20. august 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Trodde vi bidro til orden i systemet jeg Jerry ? 😉😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2016 #7849 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) 5 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg tror Bente kanskje er en strikkende crazycatlady (altså hun med alle katteluene). visste ikke at du hadde funnet det ut Det tror jeg også! Jeg tror at .. Ganden og Bente traff hverandre på åndelig utviklingskurs i Halden. Det var kjærlighet ved første blikk, ingen spørsmål om den saken! N'dure N'ruke er fetteren til Ganden, født og oppvokst i Finnmark. Dagdrømmer og panfløytespiller .. Endret 20. august 2016 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #7850 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Er det liksom sånn at anonymkapteinen syr ballonger? HMmmm? PANG!!! 😈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7851 Del Skrevet 20. august 2016 Det var en fin oppsummering Rumle. ...ellers er det visse elementer som hvisker for mye her inne syns jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. august 2016 #7852 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Det tror jeg også! Jeg tror at .. Ganden og Bente traff hverandre på åndelig utviklingskurs i Halden. Det var kjærlighet ved første blikk, ingen spørsmål om den saken! N'dure er fetteren til Ganden, født og oppvokst i Finnmark. Dagdrømmer og panfløytespiller .. N'dure Acell er kjent for høyoktav energisk panfløytisme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #7853 Del Skrevet 20. august 2016 Hvem Føøn er han der Ruke? 😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7854 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) Har fått meg henført mang en gang han der ja, med sitt spill... *må saumfare sidene bakover Jerry* Endret 20. august 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2016 #7855 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: N'dure Acell er kjent for høyoktav energisk panfløytisme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. august 2016 #7856 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hvem Føøn er han der Ruke? 😯 PFØY 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. august 2016 #7857 Del Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Det tror jeg også! Jeg tror at .. Ganden og Bente traff hverandre på åndelig utviklingskurs i Halden. Det var kjærlighet ved første blikk, ingen spørsmål om den saken! N'dure er fetteren til Ganden, født og oppvokst i Finnmark. Dagdrømmer og panfløytespiller .. Hvis det var det kurset i Halden, så var det Ole Evenrud som var foredragsholder. Jeg får ikke til å dagdrømme og spille panfløyte samtidig. Men det er kanske fordi min panfløyte rund av utforming, ikke flat. Tankene går bare rundt og rundt, og jeg kommer ikke videre i plottet; blir bare stuck i samme scene. 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det var en fin oppsummering Rumle. ...ellers er det visse elementer som hvisker for mye her inne syns jeg. Hvem da? Jeg? 1 minutt siden, Frøkensina skrev: N'dure Acell er kjent for høyoktav energisk panfløytisme. Å! Kanske jeg skal prøve med et batteri i rompa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7858 Del Skrevet 20. august 2016 Å! Batterier i rumpetten er fali det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. august 2016 #7859 Del Skrevet 20. august 2016 Men må si jeg syns at N'Ruke høres ut som et typisk afrofinnmarksnavn..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2016 #7860 Del Skrevet 20. august 2016 Et øyeblikk siden, Zenobia skrev: Hvis det var det kurset i Halden, så var det Ole Evenrud som var foredragsholder. Jeg får ikke til å dagdrømme og spille panfløyte samtidig. Men det er kanske fordi min panfløyte rund av utforming, ikke flat. Tankene går bare rundt og rundt, og jeg kommer ikke videre i plottet; blir bare stuck i samme scene. Hvem da? Jeg? Å! Kanske jeg skal prøve med et batteri i rompa Hva? Spiller Z panfløyte? Har Z vært på åndelig utviklingskurs i Halden? Må vi skrive Z inn i historien?! Så mange spørsmål 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå