Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Men det klarte du jo ikke når du kommenterte det! giggle.gif   (jaja, jeg får vel takke og ta imot det da) :lur: 

Godt, striket holdt seg unna :hoppe: sitt tall. Ny side, nye muligheter - for masing. @Rumle har snublet ut av tråden sammen med den andre frøkena?

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt masekjase litt til jeg. :jepp:  Hvordan er været deres nå for`sempel? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kan godt masekjase litt til jeg. :jepp:  Hvordan er været deres nå for`sempel? 

Beklager så meget, butikklivet forfølger meg alle steder. Et salg unnagjort :klappe: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Slutt med avspringer(e). 

Tråden handler om hvor du er! Husk det.  😤

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm i lys av ny håndarbeidslærer-info tror jeg nå bestemt at den blå kapteinen/kjøpmannnenmennesket syr kjoler på bestilling! :opplyser: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg er her, Jerry)  Nå har jeg smakt på den nye läckerolen med sur cola og det ligger kun litt "greier" på utsiden og så er det sure borte veldig fort. Litt skuffet faktisk. :glare:  ...men det jeg egentlig skulle fortelle om nå, var at jeg har gjort en ting som jeg har tenkt på ofte, men ikke fått gjort. Jeg har tatt mine nøkkelknipper fra hverandre - alle deler - og så er alt vasket og skrubbet med stålull til det skinte som bare det....og så hadde jeg kjøpt litt nøkkelknippetilbehør som nå er satt rytmisk sammen. I tillegg fikk alle nøkler fargerikt plast-etui-hette-luer over hodene sine. Jeg er så fornøyd over å endelig ha fått fornyet og ryddet litt der også! :jepp: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg er her, Jerry)  Nå har jeg smakt på den nye läckerolen med sur cola og det ligger kun litt "greier" på utsiden og så er det sure borte veldig fort. Litt skuffet faktisk. :glare:  ...men det jeg egentlig skulle fortelle om nå, var at jeg har gjort en ting som jeg har tenkt på ofte, men ikke fått gjort. Jeg har tatt mine nøkkelknipper fra hverandre - alle deler - og så er alt vasket og skrubbet med stålull til det skinte som bare det....og så hadde jeg kjøpt litt nøkkelknippetilbehør som nå er satt rytmisk sammen. I tillegg fikk alle nøkler fargerikt plast-etui-hette-luer over hodene sine. Jeg er så fornøyd over å endelig ha fått fornyet og ryddet litt der også! :jepp: 

:overrasket: og jeg trodde middag før 2 var imponerende! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, vel. Øøøkeeii! 

(Holder Hoppe fast og klapper hodet. Rolig, nå. Roooliiig!)  😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nok mye mere enn du tror ja. :jepp: 

:Nikke: du er ikke guru for ingenting :opplyser: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Det stemmer. Jeg er også medlem av underlige husmødres forening > > >   Crazy-Smileys-82508.gif

Det betviles overhodet ikke :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Rumle skrev:

Bente er opptatt, hun pjoner :opplyser: 

Så mye som foregår i denne tråden, altså :icon_lol:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Rumle. emoticon_curtsey.gif         Z: dette er "tråden med det rare i".... :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det stemmer. Jeg er også medlem av underlige husmødres forening > > >   Crazy-Smileys-82508.gif

Sukk.

Forsøkene på å roe hu der er jo forgjeves. 😠

Ble redd av de der hoppeidiotene der, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...