AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7781 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg lurer også på hvordan man pjones Det ligner litt på hekling og litt på strikking. Man bruker en pjonenål som er en lang heklenål og plukker opp masker på en pinne, feller dem ned på nestepinne. Og såer det visst noe med at det skal gjøres bakvendt. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7782 Del Skrevet 20. august 2016 Jeg skal tilstå at det med butikker som har varmdisk, er en velsignelse for en del av oss. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7783 Del Skrevet 20. august 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Filleren. Jeg trodde at jeg fikk alle syvtallene, men noen som kjenner Bente snek seg forbi. HURRA, JEG FIKK DEN Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2016 #7784 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det ligner litt på hekling og litt på strikking. Man bruker en pjonenål som er en lang heklenål og plukker opp masker på en pinne, feller dem ned på nestepinne. Og såer det visst noe med at det skal gjøres bakvendt. Anonymkode: d7aca...61f er det sant? Det høres ut som et mareritt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7785 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: er det sant? Det høres ut som et mareritt! Jeg sitter da virkelig ikke her å lyver. Fint nytt Rumlebilde Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7786 Del Skrevet 20. august 2016 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ligner litt på hekling og litt på strikking. Man bruker en pjonenål som er en lang heklenål og plukker opp masker på en pinne, feller dem ned på nestepinne. Og såer det visst noe med at det skal gjøres bakvendt. Anonymkode: d7aca...61f Jeg er litt imponert nå, selv om det du beskriver nok er tunisisk hekling/hakking-metoden. Slik ser det ut. Pjoning ser sånn ut: Jeg kan begge deler, løkki mi. Psst! DEN avataren din likte jeg Rumlen! Endret 20. august 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7787 Del Skrevet 20. august 2016 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er litt imponert nå, selv om det du beskriver nok er tunisisk hekling/hakking-metoden. Slik ser det ut. Pjoning ser sånn ut: Jeg kan begge deler, løkki mi. Psst! DEN avataren din likte jeg Rumlen! Er pjoning når du "hekler" baklengs med bare fastmasker Kapteinen har gjort så mangt i sine unge dager. men å lye er ikke noe en Kaptein (med stor K) driver med bevisst, altså. Bøye seg slv ned i støvet, og beklage. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7788 Del Skrevet 20. august 2016 Tja...det er jo mulig at det kan pjones bakover også , men ellers så pjoner jeg forover. Man stikker nåla ned kun i bakre løkke på maskene, istedenfor begge to. Blir fint mønster og hvis en tover plagget, blir dette en tykk, myk og god måte som holder vind og vær ute. Det finnes nok folk som kan dette mye bedre en meg her. Jeg bøyer meg også i litt forumstøv for de enda mer kunnskapsrike. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. august 2016 #7789 Del Skrevet 20. august 2016 24 minutter siden, Rumle skrev: er det sant? Det høres ut som et mareritt! JAaaaaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7790 Del Skrevet 20. august 2016 Neida. Det er enkelt når en kan det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7791 Del Skrevet 20. august 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Neida. Det er enkelt når en kan det. Møyaktig som med alt annet. Å være barn av håndarbeidslærere er ikke enkelt særlig ikke når man ender opp som kaptein på kg, skal jeg si dere. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 20. august 2016 #7792 Del Skrevet 20. august 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Neida. Det er enkelt når en kan det. Fint at det er enkelt for de som kan lære slikt uten å sitte fast eller verre snuble i slike tråder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7793 Del Skrevet 20. august 2016 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Fint at det er enkelt for de som kan lære slikt uten å sitte fast eller verre snuble i slike tråder Hva, har noen lagt ut en snubletråd, på kg Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7794 Del Skrevet 20. august 2016 Guu kor dokker maser.Snart på 7800, det tallet kan @Hoppetaujenta aller nådigest få. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7795 Del Skrevet 20. august 2016 Det var snilt, men neitakk, jeg er måteholden når det kommer til sånne tall som dere er så opptatt av. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være barn av håndarbeidslærere.... Anonymkode: d7aca...61f I alle dager? Var de det begge to? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7796 Del Skrevet 20. august 2016 19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det var snilt, men neitakk, jeg er måteholden når det kommer til sånne tall som dere er så opptatt av. I alle dager? Var de det begge to? Ingen kommentar spørsmålet forbigåes i stillhet. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7797 Del Skrevet 20. august 2016 Se opp for tallet. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppestrikk Skrevet 20. august 2016 #7798 Del Skrevet 20. august 2016 Meg, meg, jeg hopper til og tar tallet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2016 #7799 Del Skrevet 20. august 2016 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2016 #7800 Del Skrevet 20. august 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kommentar spørsmålet forbigåes i stillhet. Anonymkode: d7aca...61f Men det klarte du jo ikke når du kommenterte det! (jaja, jeg får vel takke og ta imot det da) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå