Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Aha, men nå skal det bare slappes?

Er jo ikke mer igjen av de blå. De Røde, sure i to varianter får noen andre ta seg av, og de guloransje de har noen tatt uten å spørre om lov :sur: hva er igjen da? Jo, dagens middag :spise: om litt. 

 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Å! Rumle?!? :hoppe: Masse nok garn til å lage genser til meg også? :fnise: 
-------
 

Tror nok det skal bli nok rester til å lage noen vintervester til de fleste masehønene her inne :nigo: 

f2b87f17da2dbb2ea83213990c4994e4.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke mer igjen av de blå. De Røde, sure i to varianter får noen andre ta seg av, og de guloransje de har noen tatt uten å spørre om lov :sur: hva er igjen da? Jo, dagens middag :spise: om litt. 

 

Anonymkode: d7aca...61f

Snakker vi om surt godteri? For den jobben tar gjerne jeg! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nietsoj skrev:

God natt og :sove: godt

Må jeg legge meg når Hoppe har forsvunnet, og ganske sikkert sover :sjokkert: 

10 minutter siden, Rumle skrev:

Tror nok det skal bli nok rester til å lage noen vintervester til de fleste masehønene her inne :nigo: 

f2b87f17da2dbb2ea83213990c4994e4.jpg

Skravlehøner :skratte:  :vinke: 

10 minutter siden, Rumle skrev:

Snakker vi om surt godteri? For den jobben tar gjerne jeg! :jepp: 

Jeg snakker om tyttebær i Flåttskogen der de store dyrene tråkker, og om Rognebær. Deretter om Multer. 

ÆSJ OG FY @Rumle  Ækkel, æsj, :redd:  Og pass på  hønene. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, fysj og fy  :nei: til det brune, hønespisende påkledde dyret du har lagt ut oppi her. 

Kapteinens verste fiende.  Heller ti flåtter enn en av de derre, æsj. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

æsj, fysj og fy  :nei: til det brune, hønespisende påkledde dyret du har lagt ut oppi her. 

Kapteinens verste fiende.  Heller ti flåtter enn en av de derre, æsj. 

Anonymkode: d7aca...61f

Åhhhh ja, men da får jeg si, som en god (blå) venn fortalte meg om edderkopper; du må bare vise dem hvem som er sjefen, og sette skapet på plass :opplyser: 

 

 

 

:arwen: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, er enig i at de er skumle, jeg var på bærtur med foreldre som en liten rumletumle. Og gikk rett inn i et bol, eller noen hoggormer som lå og solte seg! Jeg hadde seriøst 4-6 (føltes som 100!) svære hoggorm som buktet seg rundt kjempefort rundt og mellom støvlene mine. Det sjokket har liksom aldri gitt seg, så har ikke blitt så mange bærturer på meg etter det :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Rumle skrev:

Men, er enig i at de er skumle, jeg var på bærtur med foreldre som en liten rumletumle. Og gikk rett inn i et bol, eller noen hoggormer som lå og solte seg! Jeg hadde seriøst 4-6 (føltes som 100!) svære hoggorm som buktet seg rundt kjempefort rundt og mellom støvlene mine. Det sjokket har liksom aldri gitt seg, så har ikke blitt så mange bærturer på meg etter det :ler: 

Akkurat ja, en ung kaptein, gikk utenfor hagegjerdets grenser sammen med en annen ung blåmann, og rett opp i verdens lengste, skumleste, farligste og største huggorm. Når kapteinen går i skogen på jakt, med eller uten bærplukker nå, så bråkes det, prates høyt og larmes maksimalt for å skremme bort ormenlange før den skremmer bort kapteinen.. Kapteinen prøver å venne seg til bilder og folm av de dyrene der, men fysj, æsj drep dem alle, og bli ferdig med den arten dyr, vi trenger dem ikke verken i tråden eller i skauen.

Og Rumles anbefaling av druer, er fulgt, nam. 

Anonymkode: d7aca...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat ja, en ung kaptein, gikk utenfor hagegjerdets grenser sammen med en annen ung blåmann, og rett opp i verdens lengste, skumleste, farligste og største huggorm. Når kapteinen går i skogen på jakt, med eller uten bærplukker nå, så bråkes det, prates høyt og larmes maksimalt for å skremme bort ormenlange før den skremmer bort kapteinen.. Kapteinen prøver å venne seg til bilder og folm av de dyrene der, men fysj, æsj drep dem alle, og bli ferdig med den arten dyr, vi trenger dem ikke verken i tråden eller i skauen.

Og Rumles anbefaling av druer, er fulgt, nam. 

Anonymkode: d7aca...61f

:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...