Rumle Skrevet 10. august 2016 #7141 Del Skrevet 10. august 2016 Agenten eller moderatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2016 #7142 Del Skrevet 10. august 2016 Jeg lette og jeg fant: Hei kjære forumbrukere! Det vil bli noen endringer i adminteamet framover . Kort sagt så kommer jeg til å gi meg som forumansvarlig, da jeg har kommet til en fase i det virkelige livet der det nå snart blir vanskelig å ha såpass mye tid i det daglige (og på kort varsel) som denne rollen tidvis krever. Det blir nok ganske rart i begynnelsen - jeg har vært en del av moddeteamet siden 2008, så det begynner å bli en del år (man begynner akutt å føle seg aaalt for gammel når man begynner å regne). Jeg setter stor pris på alle dere flotte brukere som har vært en daglig kilde til inspirasjon og ny innsikt. Det er utrolig mye kunnskap og omtanke her på forumet, noe som man virkelig bør verdsette! I løpet av denne tiden har jeg også blitt kjent med utrolig mange flotte og tøffe damer som har vært en del av moddeteamet, kan bare si at det er en virkelig flott gjeng i bakrommet som tar rollen sin på alvor og som virkelig bryr seg om forumet! Det er nå absolutt ikke sikkert at dette er en endelig avskjed og at jeg ikke vender tilbake etter en periode, men siden det blir vanskelig å sjonglere forumet med det virkelige livet nå framover, jeg har derfor valgt å frasi meg rollen, for å gi teamet en mer konstant og permanent løsning. Rent praktisk vil dette si at Tekola blir nå ny forumansvarlig, og Ninuska og Phaedra fortsetter som admins. I første omgang vil jeg også fortsette som admin for å ha en litt glidende overgang, så jeg forsvinner nok ikke med en gang, men etter hvert vil det også komme inn en ny admin når jeg skal vandre ut på helt nye eventyr i det virkelige livet Takk for meg! hilsen, Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. august 2016 #7143 Del Skrevet 10. august 2016 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei...er det noe du har drømt kanskje? Eller håper..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7144 Del Skrevet 10. august 2016 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei...er det noe du har drømt kanskje? Ikke drømt nei, men fått beskjed om fra pålitelig kilde på pm. Når Hoppisen ikke har fått det med seg uten tips, så er det ikke meg som er helt akterutseilt Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 10. august 2016 #7145 Del Skrevet 10. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør hva du vil helt på din egen måte du, @Nietsoj bare du husker å stikke innom her daglig. Jeg skrur. Anonymkode: d7aca...61f Ja det er vel skuronn også på denne tida Karbonadelønsjen var god - tror jeg blir sittende litt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7146 Del Skrevet 10. august 2016 8 minutter siden, Nietsoj skrev: Ja det er vel skuronn også på denne tida Karbonadelønsjen var god - tror jeg blir sittende litt til. Her er ingen sittetvang, bare sittehygge med speilegg attåt. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 10. august 2016 #7147 Del Skrevet 10. august 2016 Bond Har dere noe i mot Bond? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. august 2016 #7148 Del Skrevet 10. august 2016 53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg lette og jeg fant: Hei kjære forumbrukere! Det vil bli noen endringer i adminteamet framover . Kort sagt så kommer jeg til å gi meg som forumansvarlig, da jeg har kommet til en fase i det virkelige livet der det nå snart blir vanskelig å ha såpass mye tid i det daglige (og på kort varsel) som denne rollen tidvis krever. Det blir nok ganske rart i begynnelsen - jeg har vært en del av moddeteamet siden 2008, så det begynner å bli en del år (man begynner akutt å føle seg aaalt for gammel når man begynner å regne). Jeg setter stor pris på alle dere flotte brukere som har vært en daglig kilde til inspirasjon og ny innsikt. Det er utrolig mye kunnskap og omtanke her på forumet, noe som man virkelig bør verdsette! I løpet av denne tiden har jeg også blitt kjent med utrolig mange flotte og tøffe damer som har vært en del av moddeteamet, kan bare si at det er en virkelig flott gjeng i bakrommet som tar rollen sin på alvor og som virkelig bryr seg om forumet! Det er nå absolutt ikke sikkert at dette er en endelig avskjed og at jeg ikke vender tilbake etter en periode, men siden det blir vanskelig å sjonglere forumet med det virkelige livet nå framover, jeg har derfor valgt å frasi meg rollen, for å gi teamet en mer konstant og permanent løsning. Rent praktisk vil dette si at Tekola blir nå ny forumansvarlig, og Ninuska og Phaedra fortsetter som admins. I første omgang vil jeg også fortsette som admin for å ha en litt glidende overgang, så jeg forsvinner nok ikke med en gang, men etter hvert vil det også komme inn en ny admin når jeg skal vandre ut på helt nye eventyr i det virkelige livet Takk for meg! hilsen, Bond 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7149 Del Skrevet 10. august 2016 3 minutter siden, Nietsoj skrev: Bond Har dere noe i mot Bond? Nei, nei og atter nei. Hun blir savnet @Bond sånn - så Bond ser at hun blir savnet, oppriktig savnet! Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2016 #7150 Del Skrevet 10. august 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke drømt nei, men fått beskjed om fra pålitelig kilde på pm Anonymkode: d7aca...61f ...så det finnes altså de utvalgte som kommer inn i den virkelige pm-privaten til kapteinen? 33 minutter siden, Nietsoj skrev: Har dere noe i mot Bond? Nei. Syns hun er helt Topp jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7151 Del Skrevet 10. august 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...så det finnes altså de utvalgte som kommer inn i den virkelige pm-privaten til kapteinen? Nei. Syns hun er helt Topp jeg. Ja, noen kommer inn overalt vet du Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7152 Del Skrevet 10. august 2016 Men @Hoppetaujenta hvorfor så sterk trang til å pm'e Kapteinen Leter du langt nok bak i innboksen din så finner du kapteinen der, fra gamle dager. Må'ke slette gamle pm'er vet du. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. august 2016 #7153 Del Skrevet 10. august 2016 Har jeg også gamle pm'er fra kapteinen kanskje? *minst like nysgjerrig som hoppen!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2016 #7154 Del Skrevet 10. august 2016 Gamledager? Jeg husker ikke så langt tilbake... Beklager så meget, men her ryddes og vaskes det jevnlig i boksen min. *det var ikke sånn dønn alvorlig ment da vettu, kaptein* *bare miniatyrisk bittelitt....akkurat som Rumlen* Nå må jeg videre. Farvel og på gjensyn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. august 2016 #7155 Del Skrevet 10. august 2016 Hei og på gjensyn til den hoppende tornadoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7156 Del Skrevet 10. august 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Har jeg også gamle pm'er fra kapteinen kanskje? *minst like nysgjerrig som hoppen!* Husker ikke, er så leeenge siden. 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Gamledager? Jeg husker ikke så langt tilbake... Beklager så meget, men her ryddes og vaskes det jevnlig i boksen min. *det var ikke sånn dønn alvorlig ment da vettu, kaptein* *bare miniatyrisk bittelitt....akkurat som Rumlen* Nå må jeg videre. Farvel og på gjensyn. Akkurat, ja, sånn å forstå. Adjø, og på gjensyn om en stund. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. august 2016 #7157 Del Skrevet 10. august 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #7158 Del Skrevet 10. august 2016 4 timer siden, Rumle skrev: Regner det så mye hos Rumle nå at der er fisk overalt? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. august 2016 #7159 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) 8 timer siden, Jerry Lee skrev: Alltid må naboene bry seg!!! 😡 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, sånn er livet. Bare vent til tante pose ( @Rumle ) kommer flaksende Da har du virkelig skjønt det Anonymkode: d7aca...61f Herlige folk, er dere. Morsomt å lese seg opp her. Ikke fullt så hyggelig lesning at @Bond gir seg som forumansvarlig Endret 10. august 2016 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. august 2016 #7160 Del Skrevet 10. august 2016 Sant det...men..."ein skigar kan kje vara evig veit du"...osv. Vi får si takk for alt som var og lykke til videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå