Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2016 #6921 Del Skrevet 7. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan røpe hvilke andre tråder en blå kaptein går i, vet du. Anonymkode: d7aca...61f Her sier du jo at du kan røpe.....så kom igjen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6922 Del Skrevet 7. august 2016 :ikke: ble spist opp av Åndenes makt Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2016 #6923 Del Skrevet 7. august 2016 Jaja...vevel... Daså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6924 Del Skrevet 7. august 2016 Takk for den dype og inderlige forståelsen, Hoppe @Rumle hva tromler du med i kveldens mulm og mørke savner posedamen, altså, bare så du vet det Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2016 #6925 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg også. Det er "the posedamen" som er Rumlen.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6926 Del Skrevet 7. august 2016 @Rumle m/posen kom frem eller sager du Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2016 #6927 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg venter i spenning, men må sove litt mens jeg venter. Natta. zzz... *bortevekkmedseg* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2016 #6928 Del Skrevet 7. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fersken Nektariner skvist i en smothiemaskin og tilsatt vann - mye bedre enn all verdens saft. Anonymkode: d7aca...61f Ordentlige fersken er nydelig godt, spesielt de flate Godtesnop-fersken derimot .. Drikken din høres veldig god ut Og nå må alle være på utkikk etter de søte, grønne druene fra Italia! De kommer nu, er superbillige og fantastisk gode Pleier bare å være på markedet i et par uker, så pass opp! @Mynona - nå må du ut å kjøpe druer igjen! 2 timer siden, Nietsoj skrev: Nå skal vi ha ettersommer og sensommer en stund til, så begynner forhøsten og sååå kommer høsten, og høsten er en fin årstid, fargerik og skiftende. Hør, hør! 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for den dype og inderlige forståelsen, Hoppe @Rumle hva tromler du med i kveldens mulm og mørke savner posedamen, altså, bare så du vet det Anonymkode: d7aca...61f Hvem vet, kanskje hun dukker opp i høstmørket? 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg også. Det er "the posedamen" som er Rumlen.... selv! 1 time siden, AnonymBruker skrev: @Rumle m/posen kom frem eller sager du Anonymkode: d7aca...61f Her sages det ikke! Her spises det mango og oliven mens jeg leser om hva dere raringer driver med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2016 #6929 Del Skrevet 7. august 2016 Jeg vil også ha link, kapteinen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6930 Del Skrevet 7. august 2016 Som du skravler i natten, Rumlemor! Helt alene. Poff, Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. august 2016 #6931 Del Skrevet 7. august 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6932 Del Skrevet 8. august 2016 HUSK å ikke ta på dere mer enn dere kan klare å løfte i dag, børn! Alt går bedre med litt bøy og tøy før dere setter i gang å prate. Selv om jeg ikke ser på dette ol`et, er jeg imponert uansett....wow! *swusch* > > > 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6933 Del Skrevet 8. august 2016 Innom for å levere en link. Sier ikke mer akkurat nå. http://www.vg.no/forbruker/helse/helse/sjokolade-kan-redusere-demensrisiko/a/23760001/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. august 2016 #6934 Del Skrevet 8. august 2016 Demensrisikoen kan reduseres, men ikke nødvendigvis - kanskje det er verdt et forsøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6935 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg er redd jeg må skuffe deg om du tror det er nok med en liten sjokoladebit.... Man må gjøre en innsats og man bør strekke seg til å gjennomføre det livet ut. Først på sin aller siste dag vet man om det var en suksess. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #6936 Del Skrevet 8. august 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er redd jeg må skuffe deg om du tror det er nok med en liten sjokoladebit.... Man må gjøre en innsats og man bør strekke seg til å gjennomføre det livet ut. Først på sin aller siste dag vet man om det var en suksess. Den dagen ser ut til å bli både interessant og travel. enda godt den ikke er krysset inn i min almanakk, og skaper stress. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6937 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg slapper helt av. Den kommer når den kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. august 2016 #6938 Del Skrevet 8. august 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2016 #6939 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg har akkurat inntatt min bit demensforhindrende melkesjokolade og alt er i rute så langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #6940 Del Skrevet 8. august 2016 Hold deg i ro littegrann'a! Blir (enda mer) sinnsforvirra av deg. 😵 *tjorer fast Spretten*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå