Hoppetaujenta Skrevet 10. juli 2022 #69241 Del Skrevet 10. juli 2022 Anonymburker skrev (Akkurat nå): Da jeg var liten kalte jeg den for Sjup.😅 Cid skrev (Akkurat nå): Hørtes ut som en koselig opplevelse ja (nå vet jeg hva min neste rampestrek skal være ) 🏃♂️ Takk for forsnakkelsen. Jeg skal være på vakt. Cid skrev (1 minutt siden): Jeg kalte kjeks for seks Du har vel ikke helt kommet deg ut av å snakke om "det der" ennå.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juli 2022 #69242 Del Skrevet 10. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk for forsnakkelsen. Jeg skal være på vakt. Du har vel ikke helt kommet deg ut av å snakke om "det der" ennå.... Nei jo ehm.. 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli 2022 #69243 Del Skrevet 10. juli 2022 Vi ser deg hver gang, Cid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. juli 2022 #69244 Del Skrevet 10. juli 2022 Nå nynner hun på isbilsangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. juli 2022 #69245 Del Skrevet 10. juli 2022 Ja, og den er det lenge siden jeg har sett, men jeg skal kjøpe meg en liten boks med Japp-is i morgen og det gleder jeg meg til. *friste-friste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. juli 2022 #69246 Del Skrevet 10. juli 2022 Denne lille karen er på vei til hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. juli 2022 #69247 Del Skrevet 10. juli 2022 Hoppe vil ha engelsk frokost til kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. juli 2022 #69248 Del Skrevet 10. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Hoppe vil ha engelsk frokost til kvelds Nam nam nam da får hun sove godt da 🤤🤤🤤😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. juli 2022 #69249 Del Skrevet 10. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, og den er det lenge siden jeg har sett, men jeg skal kjøpe meg en liten boks med Japp-is i morgen og det gleder jeg meg til. *friste-friste* Den er god, men er et sjokolade lokk man må hakke seg gjennom før man kommer til selve isen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69250 Del Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (10 timer siden): Denne lille karen er på vei til hoppe Velkommen til meg. Athena Catalina skrev (10 timer siden): Hoppe vil ha engelsk frokost til kvelds Jeg tar det gjerne til frokost også, for det så godt ut. Athena Catalina skrev (10 timer siden): Den er god, men er et sjokolade lokk man må hakke seg gjennom før man kommer til selve isen. Det stemmer, men enten så må den stå i romtemp noen minutter, eller så må man ha spisst redskap til å hakke seg en inngangsportal og da går det greit. Vidunderlig god er den. Denne sommeren har jeg hatt sjokoladesaus som stivner på isene mine og jeg er veldig svak for det altså. Akk ja...mandag igjen. Jeg syns ukene går fort denne sommeren. Jeg er vakkert vinterhvit i huden og har det greit med det i skyggen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69251 Del Skrevet 11. juli 2022 Hoppe og Anton er på harrytur til Sverige på Ullared for å handle inn masse billig mat til høsten, mens de handler så møter de på de karene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69252 Del Skrevet 11. juli 2022 OlaConny har forresten forlovet seg igjen, denne gang med ei som jobber i en av spiseplassene i bygget. https://www.dagbladet.no/kjendis/forlovet/76611591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69253 Del Skrevet 11. juli 2022 Savner å se han og Morgan i diverse serier, virker som at de ikke gjør noe sammen lenger, de er visst ikke venner på ekte heller 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69254 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Nei, det var visst bare for seriens skyld at de ble fremstilt som det. De er jo ganske ulike, så forstår at de ikke har så mye til felles. Slik er det med sånne reality-serier; de klipper og limer i opptak, så det skal se ut som de vil. Er ikke nødvendigvis den hele og fulle sannheten... Endret 11. juli 2022 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69255 Del Skrevet 11. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, det var visst bare for seriens skyld at de ble fremstilt som det. De er jo ganske ulike, så forstår at de ikke har så mye til felles. Slik er det med sånne reality-serier; de klipper og limer i opptak, så det skal se ut som de vil. Er ikke nødvendigvis den hele og fulle sannheten... Best å ikke tenke over det når man ser på serier med dem. Men de må ha hatt det litt hyggelig sammen da, de virker jo i ganske godt humør i noen av episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69256 Del Skrevet 11. juli 2022 Jo, stemningen var god innimellom, men jeg hørte tydelig at de hadde manus å forholde seg til andre ganger. Sikkert mange opptak før det satt som de ville ha dem. Kjedelig, selv om de jo fikk betalt og reiser dekket etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #69257 Del Skrevet 11. juli 2022 Var drit morsomt den gangen de sprakk da når de pratet om ost 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juli 2022 #69258 Del Skrevet 11. juli 2022 Gøy å le seg fillete av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. juli 2022 #69259 Del Skrevet 11. juli 2022 Hoppe er på Tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #69260 Del Skrevet 11. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (14 timer siden): Ja, og den er det lenge siden jeg har sett, men jeg skal kjøpe meg en liten boks med Japp-is i morgen og det gleder jeg meg til. *friste-friste* 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå