Gjest Cid Skrevet 7. januar 2022 #62361 Del Skrevet 7. januar 2022 Nå er hun kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2022 #62362 Del Skrevet 7. januar 2022 Hun blir med på farmen kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2022 #62363 Del Skrevet 7. januar 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Nå er hun kjendis EHh...noen vil kanskje si det ja...på kg. Cid skrev (3 minutter siden): Hun blir med på farmen kjendis KG-farmen kjendis? Nei, der er det DU som skal først inn og bidra på tv-sendinger på direkte -tv. Du skal dele seng med Jan Thomas. Kan ikke bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 7. januar 2022 #62364 Del Skrevet 7. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): Virket ikke den linken. Rart den virket da jeg la den ut, men nå virker den ikke var bare ei dame i dykkerdrakt som gikk opp på en på en båt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2022 #62365 Del Skrevet 7. januar 2022 Nå danser hun regndansen for å sikre billig strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2022 #62366 Del Skrevet 7. januar 2022 SVK skrev (46 minutter siden): Nå danser hun regndansen for å sikre billig strøm. Hun får hjelp av Tore Strømøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2022 #62367 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) 22 minutter siden, Cid said: Hun får hjelp av Tore Strømøy Stemmer! Tore på sporet av billig strøm. Endret 7. januar 2022 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2022 #62368 Del Skrevet 7. januar 2022 Nå lærer hun David Attenborough noe nytt om naturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2022 #62369 Del Skrevet 7. januar 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Nå lærer hun David Attenborough noe nytt om naturen. En klok mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2022 #62370 Del Skrevet 7. januar 2022 Just now, Cid said: En klok mann Enig. Hadde elsket å få gå en tur med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2022 #62371 Del Skrevet 7. januar 2022 En klok mann sa en gang: Man må lytte til Hoppetaujenta. Lurer på om den kloke mannen var David Attenborough. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2022 #62372 Del Skrevet 7. januar 2022 SVK skrev (7 minutter siden): En klok mann sa en gang: Man må lytte til Hoppetaujenta. Lurer på om den kloke mannen var David Attenborough. Eller @Nietsoj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2022 #62373 Del Skrevet 7. januar 2022 Just now, Cid said: Eller @Nietsoj For alt vi vet er Nietsoj David Attenborough. Eller kanskje er han Tore Strømøy? Ikke lett å vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. januar 2022 #62374 Del Skrevet 7. januar 2022 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): EHh...noen vil kanskje si det ja...på kg. KG-farmen kjendis? Nei, der er det DU som skal først inn og bidra på tv-sendinger på direkte -tv. Du skal dele seng med Jan Thomas. Kan ikke bytte. Du skal dele seng med Fridtjof og Kody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2022 #62375 Del Skrevet 8. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (19 timer siden): Rart den virket da jeg la den ut, men nå virker den ikke var bare ei dame i dykkerdrakt som gikk opp på en på en båt. Gikk hun opp to ganger? (spøk ) SVK skrev (14 timer siden): Nå danser hun regndansen for å sikre billig strøm. Kan hoppetauhopping regnes for en slags dans? Isåfall har jeg jo hoppet og hoppet i en evighet, men hjelper det? Cid skrev (13 timer siden): Hun får hjelp av Tore Strømøy Jo, mainnen kain daijns haijn .. .. .. SVK skrev (13 timer siden): Stemmer! Tore på sporet av billig strøm. ...og der forsvant han nedover vestlandet på utvidet jakt! Farvel! SVK skrev (13 timer siden): Nå lærer hun David Attenborough noe nytt om naturen. Hva i alle dager kan det være da? Cid skrev (13 timer siden): En klok mann Nemlig. SVK skrev (13 timer siden): Enig. Hadde elsket å få gå en tur med han. Tror nok at de fleste av oss får være sjeleglade for å se programmene han har laget og heldigvis er det mange av dem tilgjengelige. SVK skrev (13 timer siden): En klok mann sa en gang: Man må lytte til Hoppetaujenta. Lurer på om den kloke mannen var David Attenborough. Min munn er forseglet med syv snegler. 🙊 Cid skrev (13 timer siden): Eller @Nietsoj Hyssch....! SVK skrev (13 timer siden): For alt vi vet er Nietsoj David Attenborough. Eller kanskje er han Tore Strømøy? Ikke lett å vite! Jeg har underskrevet taushetsplikt og kan dessverre ikke be eller avkrefte ryktene. Cid skrev (10 timer siden): Du skal dele seng med Fridtjof og Kody Neitakk du, da gjør jeg heller som hesten; sover stående i friluft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2022 #62376 Del Skrevet 8. januar 2022 Hun lurer på hva hun skal lage til lunsj, senere. Det står mellom disse rettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2022 #62377 Del Skrevet 8. januar 2022 Det er jo vanskelig, for alt er godt, men det blir varme ostesmørbrød tror jeg. Med mye dressing eller ketchup på. Yumm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2022 #62378 Del Skrevet 8. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. januar 2022 #62379 Del Skrevet 8. januar 2022 Hun har diaré Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2022 #62380 Del Skrevet 8. januar 2022 Munndiarè da i så fall? Jeg trygler og ber i et rasende tempo: "Vær så snill å la meg bli kvitt disse plageåndene der!!!" Hmm...enda jeg spiste frokost for lenge siden, så er jeg veldig sulten...neimen, vent nå litt; det er langt over lønsjetid jo = MAT! HADE! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå