Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nietsoj skrev (4 minutter siden):

Jeg har det som  plommen og egget🍳 Det egges til litt av hvert og man må balansere på eggen

Så fint  ♥️ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk sånn kake av en medarbeider en gang, de er kjempegode 😊😊😊

Den med lakris på toppen? Takk for anbefaling :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

An0nymBruker skrev (Akkurat nå):

Den med lakris på toppen? Takk for anbefaling :) 

Det hadde blitt et par stykker til overs i en feiring naboavdelingen hadde og jeg og en medarbeider (corona, vi var 2 på avdelingen min) fikk 😊

Den er kjempegod men mektige saker så ett stykke holdt også for meg 😅😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh...her var det mye fine bilder og godt lesestoff. :jepp:  Alt som har med nei-temaene holder jeg fast på nei`et i. Kommer ikke på tale....nydelig bespisning derimot; et rungende jatakk og vi kan dekke på et lite langbord og ha et romjulsmåltid sammen. Herrrlig garn tar jeg i mot med et digert takk. Alle åpne spørsmål og antydlinger om "det temaet dere vet" går jeg forbi i stillhet ( :fnise: ) ....det er ikke alt man trenger å si i klartekst på et forum. Noe kan ligge å flyte i hildringstimen; en ser det helt klart, men vet ikke helt om en gjør det...men en gjør det? Ikke sant? Ikke godt å si... :klo: :biggrin: 
Den ostekaka med lakris fikk jeg veldig lyst til å smake på. Helt sikkert best når den er kjøleskapskald og litt fast i fisken...som er gjemt inni. "Ostekake surprise!". :laugh: 

Godmorgen midt i romjulen noen dager til. :dagens-rose:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Om litt gjør jeg det, men nå er jeg her foran pc`n og skriver til deg. :jepp: 

😊😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten timinutters pause fra the witcher....og aner på nett at det kommer en sesong tre. 
En nydelig verden de har der. Knalltøff og mye som ikke er av det gode, men for noen borger.... :rodmer: 
De som er i grei stand altså. Vakre vinduer med utskjæringer og det man trenger, inkludert en god seng. 

Jeg kjenner på meg at jeg kanskje kan bli en slik monsterutrydder når jeg blir stor nok. ⚔️
I mellomtiden går jeg opp i det ytterste nordre tårn og begynner øvingen på skikkelige skrik som kan kløyve ting. 
Begynner med en fyrstikk, men i løpet av neste år kommer det til å bli effektivt.  :lur:  "Piiiiiip!" 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Hunden og katten hennes har fått unger

7fcd2aa51605b843cc4ef0c0517f6f21.jpg

Så koselig!!!😊😊😊😊😊😊😊😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden):

Jeg har en liten timinutters pause fra the witcher....og aner på nett at det kommer en sesong tre. 
En nydelig verden de har der. Knalltøff og mye som ikke er av det gode, men for noen borger.... :rodmer: 
De som er i grei stand altså. Vakre vinduer med utskjæringer og det man trenger, inkludert en god seng. 

Jeg kjenner på meg at jeg kanskje kan bli en slik monsterutrydder når jeg blir stor nok. ⚔️
I mellomtiden går jeg opp i det ytterste nordre tårn og begynner øvingen på skikkelige skrik som kan kløyve ting. 
Begynner med en fyrstikk, men i løpet av neste år kommer det til å bli effektivt.  :lur:  "Piiiiiip!" 

Jeg så første episode men ble ikke helt fenget, foretrekker spillet heller 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...