Balian d'Ibelin Skrevet 27. desember 2021 #62081 Del Skrevet 27. desember 2021 Nå er hun ute på en liten klatretur 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2021 #62082 Del Skrevet 27. desember 2021 Athena79 skrev (5 timer siden): Nå spiser hun Marianne Nam! Entern skrev (4 timer siden): Men hvem skal ta seg av Gul-Lars da????🐤😱😱😱😱😱😱😱 Indigo og jeg skal det. Balian d'Ibelin skrev (3 timer siden): Nå gjør hun litt lett trening Bare litt oppvarming dette - lett som en plett! Balian d'Ibelin skrev (3 timer siden): For hoppetaujenta er det der lett trening. Sånn blir det etter en del år vettu. Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ja hun har jo hoppet så mye rundt med hoppetau så er vel sprek. Bra vi er forskjellige 😆 Det er det. Cid skrev (3 minutter siden): Nå er huk med på 5 i uka hvor 5 potensielle kjærester skal flytte inn til henne 💌 ------------------ Nei, der tar du feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62083 Del Skrevet 27. desember 2021 Nå er hun med på Med hjartet på rette staden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. desember 2021 #62084 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (14 minutter siden): Nå er hun med på Med hjartet på rette staden Hun finner på noe tull med Greengrass, som frir til henne 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62085 Del Skrevet 27. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Hun finner på noe tull med Greengrass, som frir til henne 💖 Artig kar han 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. desember 2021 #62086 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Artig kar han 😄 Han er nok favorittkarakterer min i serien 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62087 Del Skrevet 27. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Han er nok favorittkarakterer min i serien 😊 Dette var min Samme som var med på høy på pæra også 😄 Alle de gamle folkene fra serien er døde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #62088 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (7 minutter siden): Dette var min Samme som var med på høy på pæra også 😄 Alle de gamle folkene fra serien er døde nå Ikke alle Patricia Routledge som spilte Hyacint , lever hun er 92 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62089 Del Skrevet 27. desember 2021 Athena79 skrev (3 minutter siden): Ikke alle Patricia Routledge som spilte Hyacint , lever hun er 92 år. Tenkte på med hjartet på rette staden men bra at hun lever da artig serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #62090 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Tenkte på med hjartet på rette staden men bra at hun lever da artig serie Å, så det stod Høy på Pæra, dumme meg som må lære meg å lese skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62091 Del Skrevet 27. desember 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Å, så det stod Høy på Pæra, dumme meg som må lære meg å lese skikkelig Ser det kunne misforståes det jeg skrev også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 27. desember 2021 #62092 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (15 minutter siden): Dette var min Samme som var med på høy på pæra også 😄 Alle de gamle folkene fra serien er døde nå Av de åtte skuespillerne som var spilte de 7 hovedkarakterene i Keeping Up Appearances (Rose ble spilt av to forskjellige) så lever fire av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62093 Del Skrevet 27. desember 2021 Balian d'Ibelin skrev (1 minutt siden): Av de åtte skuespillerne som var spilte de 7 hovedkarakterene i Keeping Up Appearances (Rose ble spilt av to forskjellige) så lever fire av dem Mente med hjartet på rette staden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62094 Del Skrevet 27. desember 2021 Balian d'Ibelin skrev (2 minutter siden): Av de åtte skuespillerne som var spilte de 7 hovedkarakterene i Keeping Up Appearances (Rose ble spilt av to forskjellige) så lever fire av dem Vent 8 som spilte 7? Mente du 8? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2021 #62095 Del Skrevet 27. desember 2021 Hoppe hopper med hoppetauet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 27. desember 2021 #62096 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (Akkurat nå): Vent 8 som spilte 7? Mente du 8? Ja syv som spilte åtte. La ikke en gang merke til at jeg skrev det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62097 Del Skrevet 27. desember 2021 Balian d'Ibelin skrev (1 minutt siden): Ja syv som spilte åtte. La ikke en gang merke til at jeg skrev det slik. Hvilke karakterer ble spilt av en person? Så lenge siden jeg så serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 27. desember 2021 #62098 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (Akkurat nå): Hvilke karakterer ble spilt av en person? Så lenge siden jeg så serien Nå går jeg i sur. Jeg måtte sjekke, det var riktig det jeg skrev først åtte skuespillere spilte syv karakterer. Karakteren Rose ble spilt av to forskjellige skuespillere Shirley Stelfox og Mary Miller. Patricia Routledge, Clive Swift, Josephine Tewsome, Judy Cornwell, Geoffery Huges og David Griffin spilte alle en karakter vær. Så syv skuespillere som spilte åtte karakterer siden karakteren Rose ble spilt av to forskjellige skuespillere, men alle de andre karakterene ble spilt av en skuespiller. Bedre en det kan jeg ikke forklare det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2021 #62099 Del Skrevet 27. desember 2021 Balian d'Ibelin skrev (4 minutter siden): Nå går jeg i sur. Jeg måtte sjekke, det var riktig det jeg skrev først åtte skuespillere spilte syv karakterer. Karakteren Rose ble spilt av to forskjellige skuespillere Shirley Stelfox og Mary Miller. Patricia Routledge, Clive Swift, Josephine Tewsome, Judy Cornwell, Geoffery Huges og David Griffin spilte alle en karakter vær. Så syv skuespillere som spilte åtte karakterer siden karakteren Rose ble spilt av to forskjellige skuespillere, men alle de andre karakterene ble spilt av en skuespiller. Bedre en det kan jeg ikke forklare det. Ah, takk Kjekt med serier fra før i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. desember 2021 #62100 Del Skrevet 27. desember 2021 Cid skrev (1 time siden): Dette var min Samme som var med på høy på pæra også 😄 Alle de gamle folkene fra serien er døde nå Så trist ☹️ Likte dem ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå