Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2020 #58561 Del Skrevet 6. august 2020 33 minutter siden, Jerry Lee skrev: Nei, da. Så brutal er jeg ikke. Et par saftige lusinger så løp Trollet gråtende hjem til mamma'n sin. Kommer nok ikke til å være atal mot fe og folk mer. Men det er jo sånn den største bukken gjør i eventyret og det var jo bare ett eventyr 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #58562 Del Skrevet 6. august 2020 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Men det er jo sånn den største bukken gjør i eventyret og det var jo bare ett eventyr 😉 Ja....men nå var det MEG du ba Trollet prøve seg på. Og jeg er langt fra noe eventyr skal du bare vite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2020 #58563 Del Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja....men nå var det MEG du ba Trollet prøve seg på. Og jeg er langt fra noe eventyr skal du bare vite! Ja...men du spilte den største bukken i eventyret, så alt var bare skuespill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #58564 Del Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ja...men du spilte den største bukken i eventyret, så alt var bare skuespill Nei! Trollet prøvde seg på din anmodning og fikk litt fik og deng. Og jeg er ingen "bukk" (😉) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2020 #58565 Del Skrevet 6. august 2020 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Nei! Trollet prøvde seg på din anmodning og fikk litt fik og deng. Og jeg er ingen "bukk" (😉) Ikke min feil at du misforstod manuset som jeg skrev 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #58566 Del Skrevet 6. august 2020 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ikke min feil at du misforstod manuset som jeg skrev 😜 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #58567 Del Skrevet 6. august 2020 Men jeg vet ikke hvor Hoppis er. Kanskje hu snorker under dyna si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2020 #58568 Del Skrevet 6. august 2020 18 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men jeg vet ikke hvor Hoppis er. Kanskje hu snorker under dyna si? Mest sannsynlig, hu legger seg jo etter barnetimen for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. august 2020 #58569 Del Skrevet 6. august 2020 14 minutter siden, Catalina Culès skrev: Mest sannsynlig, hu legger seg jo etter barnetimen for tiden.. ...nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. august 2020 #58570 Del Skrevet 7. august 2020 Hun sitter foran vifta for å ikke smelte bort i varmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2020 #58571 Del Skrevet 7. august 2020 Hoppe er sånn super opptatt for tiden med å prøve ut nye smoothie smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2020 #58572 Del Skrevet 8. august 2020 Hu er på utur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. august 2020 #58573 Del Skrevet 8. august 2020 Nå går hun under en bro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2020 #58574 Del Skrevet 8. august 2020 Ahaaa...så HU er Trollet under brua, ja.. ?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2020 #58575 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg har lest alt og forslagene er gode, men vold vil jeg ikke ha i denne tråden. Den er det nemlig MEG som bestemmer innholdet i , for den er min. Joooda! Jeg legger meg veldig tidlig ja, men jeg står opp veldig tidlig også, så der har vi nok forklaringen. Før høna galer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2020 #58576 Del Skrevet 8. august 2020 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har lest alt og forslagene er gode, men vold vil jeg ikke ha i denne tråden. Den er det nemlig MEG som bestemmer innholdet i , for den er min. Joooda! Jeg legger meg veldig tidlig ja, men jeg står opp veldig tidlig også, så der har vi nok forklaringen. Før høna galer. Natta, Onkel Hoppus... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2020 #58577 Del Skrevet 8. august 2020 Hoppe er på Jula og kjøper motorsag, naboen sitt tre står i veien for henne og hun vil ha det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2020 #58578 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg er en ypperlig sagfører jah. Bare passe seg der ute i verden, trøblemakere. Legger meg ikke enda nei. Skal strekke strikken i kveld. Jaffal ikke før etter syv. Kvart over elns. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. august 2020 #58579 Del Skrevet 8. august 2020 Det er mange som tenker at det å legge seg, er for å sove. Det syns jeg dere skal fortsette å tenke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2020 #58580 Del Skrevet 8. august 2020 Hoppe har to forskjellige sko på seg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå