Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juli 2019 #55481 Del Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, Chantielle skrev: Uppsssss Ja, den hunden har mye trening foran seg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2019 #55482 Del Skrevet 6. juli 2019 Upps.....nå er jeg her inne og dro meg bort fra en pizzabestillingsside hvor mine fingre var nær ved å trykke på bestilling ferdig + send-knappen. Det skulle vi ikke bestille i dag, for vi har godt brød og pålegg og alt vi trenger hjemme. Fy seg Hoppen. Er vi så veldig kjøpelystentriggerhappy i dag da? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. juli 2019 #55483 Del Skrevet 6. juli 2019 Hoppe er i det kunstneriske hjørne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2019 #55484 Del Skrevet 6. juli 2019 En steingal hulahulaHoppe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 6. juli 2019 #55485 Del Skrevet 6. juli 2019 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: En steingal hulahulaHoppe? Ikke helt stein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. juli 2019 #55486 Del Skrevet 6. juli 2019 Nå er hun ute i hagen og ordner med plantene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2019 #55487 Del Skrevet 6. juli 2019 4 timer siden, Dr. Ops skrev: Ikke helt stein Øøøhh...nei, ikke helt... 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Nå er hun ute i hagen og ordner med plantene. ...så gjett hvilke planter hun tar veldig godt vare på og synger nattasang for på denne tiden? Ja, jeg har ligget til sengs i over en time, men søvnen var der bare ikke...så dag spiste jeg resten av stekt pølserester og potetmos. Lun nattmatt blir aldri feil og jeg tror søvnen kommer innen en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juli 2019 #55488 Del Skrevet 7. juli 2019 Hun er på andre siden av jorda og mediterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. juli 2019 #55489 Del Skrevet 7. juli 2019 Litt senere skal hun ha piknik på den plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli 2019 #55490 Del Skrevet 7. juli 2019 2 timer siden, Luna Llena skrev: Hun er på andre siden av jorda og mediterer Wow....visste ikke at jeg var så myk over alt. 6 minutter siden, Dr. Ops skrev: Litt senere skal hun ha piknik på den plassen. Balansekunstner også tydeligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 7. juli 2019 #55491 Del Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Wow....visste ikke at jeg var så myk over alt. Balansekunstner også tydeligvis. Litt kunst på tur må en ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. juli 2019 #55492 Del Skrevet 7. juli 2019 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Wow....visste ikke at jeg var så myk over alt. Balansekunstner også tydeligvis. Bare myk på andre siden av jorden, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. juli 2019 #55493 Del Skrevet 7. juli 2019 Nå har hun kledd seg ut og sitter på en benk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juli 2019 #55494 Del Skrevet 7. juli 2019 Nå har hun dratt hit en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. juli 2019 #55495 Del Skrevet 7. juli 2019 Vrøvl og tøv alt sammen. Hoppis er på besøk hos meg på hytta, hu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juli 2019 #55496 Del Skrevet 7. juli 2019 Tull hun er i den byen som det er bildet av, ser du henne ikke 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 7. juli 2019 #55497 Del Skrevet 7. juli 2019 Nei.... 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juli 2019 #55498 Del Skrevet 7. juli 2019 Nu vel, jeg ser henne 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juli 2019 #55499 Del Skrevet 7. juli 2019 Og nå sitter hun her å koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2019 #55500 Del Skrevet 8. juli 2019 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Bare myk på andre siden av jorden, altså. Hoppen er vendbar, myk og hard alt etter som. 14 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Nå har hun kledd seg ut og sitter på en benk. For en fin forkledning. 14 timer siden, Luna Llena skrev: Nå har hun dratt hit en tur Det er ikke meg som tigger til venstre på gata altså. 14 timer siden, Jerry Lee skrev: Vrøvl og tøv alt sammen. Hoppis er på besøk hos meg på hytta, hu. Mhm. / Er ofte der jeg også tenk. - Ordet 14 timer siden, Luna Llena skrev: Tull hun er i den byen som det er bildet av, ser du henne ikke Er ikke det den byen jeg kaller "PorsgrunnogSkien"? 14 timer siden, Luna Llena skrev: Og nå sitter hun her å koser seg ...mat...Mat...MAT! - Ordet er plutselig støttekontakten hennes på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå