AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5341 Del Skrevet 14. juli 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Godmorgen til deg! Åssen visste du det, skulle jeg til å si, men du gikk etter duften selvfølgelig. Sjokoladeboller og rundstykker har jeg bakt. Forsyn deg/dere på forumkjøkkenet. Tusen takk! God morgen til deg og de andre Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5342 Del Skrevet 14. juli 2016 Er du bare tidlig oppe, på jobb eller får ikke sove? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5343 Del Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er du bare tidlig oppe, på jobb eller får ikke sove? Jeg er bare tidlig oppe, fordi jeg la meg alt for tidlig i går Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5344 Del Skrevet 14. juli 2016 Du trengte vel søvn i går da. Noen ganger blir det sånn, men det går seg til igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5345 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Du trengte vel søvn i går da. Noen ganger blir det sånn, men det går seg til igjen. Det har du rett i Du er så forståelsesfull og snill og god Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5346 Del Skrevet 14. juli 2016 Takk. Det hender vel at jeg forsøker å være noe som ligner på det ja. Dagens aviser leses på nett og tror du ikke at jeg ble akutt sulten og fikk lyst på hasselbackpoteter, nå med en gang! En privatkokk som kunne lese mine tanker hadde vært fint. https://coop.no/mega/hjemmerestauranten/hasselback-poteter/?utm_source=dagbladet&utm_medium=content&utm_campaign=hjemmerestauranten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5347 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Det hender vel at jeg forsøker å være noe som ligner på det ja. Dagens aviser leses på nett og tror du ikke at jeg ble akutt sulten og fikk lyst på hasselbackpoteter, nå med en gang! En privatkokk som kunne lese mine tanker hadde vært fint. https://coop.no/mega/hjemmerestauranten/hasselback-poteter/?utm_source=dagbladet&utm_medium=content&utm_campaign=hjemmerestauranten Det så godt ut Jeg håper at noen kan kokkelere på kjøkkenet ditt og trylle frem slike godsaker til deg Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5348 Del Skrevet 14. juli 2016 Mhm...tanken er god den, men på mitt lille kjøkken er det kun meg som oppholder meg. Jeg kjenner at magen @Rumle r og vil ha frokost snart. Jeg må ha det hver dag for å bli meg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5349 Del Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mhm...tanken er god den, men på mitt lille kjøkken er det kun meg som oppholder meg. Jeg kjenner at magen @Rumle r og vil ha frokost snart. Jeg må ha det hver dag for å bli meg selv. Jeg ønsker deg en god frokost og nydelig dag! Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5350 Del Skrevet 14. juli 2016 Til deg også. Ditt livs fineste dag står og venter på deg og er spent på hva du vil bruke den til. *tasse ut på kjøkkenet for å lage seg kaffe og skiver* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5351 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Til deg også. Ditt livs fineste dag står og venter på deg og er spent på hva du vil bruke den til. *tasse ut på kjøkkenet for å lage seg kaffe og skiver* Tusen takk! Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5352 Del Skrevet 14. juli 2016 *innom for å sjekke...hmm.....syvsovere!* *swuschh* > > > 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juli 2016 #5353 Del Skrevet 14. juli 2016 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Godmorgen til deg! Åssen visste du det, skulle jeg til å si, men du gikk etter duften selvfølgelig. Sjokoladeboller og rundstykker har jeg bakt. Forsyn deg/dere på forumkjøkkenet. 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Det hender vel at jeg forsøker å være noe som ligner på det ja. Dagens aviser leses på nett og tror du ikke at jeg ble akutt sulten og fikk lyst på hasselbackpoteter, nå med en gang! En privatkokk som kunne lese mine tanker hadde vært fint. https://coop.no/mega/hjemmerestauranten/hasselback-poteter/?utm_source=dagbladet&utm_medium=content&utm_campaign=hjemmerestauranten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5354 Del Skrevet 14. juli 2016 Bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5355 Del Skrevet 14. juli 2016 Kapteinen takker ærbødigst for ønsker om god bedring. Ansvaret for aftenens Captains Dinner overlates til @Hoppetaujenta assistert av hattekreasjonsdamen @Rumle Selv spiser Kapteinen Moreller, håndbåret fra butikken av kapteinassistenten. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5356 Del Skrevet 14. juli 2016 Det høres ut som et luksuriøst liv. Bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5357 Del Skrevet 14. juli 2016 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5358 Del Skrevet 14. juli 2016 Bare husk å spytte ut steinene igjen, så går det der helt fint tror jeg. Helse i hver morell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #5359 Del Skrevet 14. juli 2016 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Bare husk å spytte ut steinene igjen, så går det der helt fint tror jeg. Helse i hver morell. Ja, gud bedre, jeg vil da ikke plante morelltrær i magen og ha dem voksende opp i halsen og ut av munnen! Sånt skulle tatt seg ut, du! Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2016 #5360 Del Skrevet 14. juli 2016 Huff. Det høres ut som en utspekulert torturmetode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå