Zenobia Skrevet 9. juli 2016 #5141 Del Skrevet 9. juli 2016 Har aldri visst at det gikk an? Men er det viktig? Vi har et felles ansvar. Jeg er litt redusert i dag. Beklager sakligheten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5142 Del Skrevet 9. juli 2016 @Zenobia ønskes god bedring. Alle har et ansvar for å oppføre oss både på kg og ellers. nå tuller kg seg. Arg! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5143 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Nei, jeg kan ikke se annet enn at både El capitan og Hoppetussa får sette seg ned å telle .. så kan de krangle mer om hvem som har rett etterpå! Vil @Zenobia ha litt Endret 9. juli 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5144 Del Skrevet 9. juli 2016 Eventuelt kan dere jo lage en ny tråd hvor dere kombinerer telletråden og hvor er hoppetussa-tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5145 Del Skrevet 9. juli 2016 5 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...nei her må jeg visst melde pass og be om å få nye kort utdelt. En gif er et bilde som beveger seg, altså som det discobildet ditt. Hvis du ser på hvordan det lagres på dataen din, vil det stå .gif på slutten. Derfor er det utrolig rart at det sto TGIF på bildet, for det var både en .gif fil, og bokstavene GIF sto på bildet. Anonymkode: a569b...521 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5146 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En gif er et bilde som beveger seg, altså som det discobildet ditt. Hvis du ser på hvordan det lagres på dataen din, vil det stå .gif på slutten. Derfor er det utrolig rart at det sto TGIF på bildet, for det var både en .gif fil, og bokstavene GIF sto på bildet. Anonymkode: a569b...521 Hvorfor er det rart? tgif er da en veldig kjent forkortelse, det var i alle fall det før i tiden Bare en tilfeldighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5147 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Hvorfor er det rart? tgif er da en veldig kjent forkortelse, det var i alle fall det før i tiden Bare en tilfeldighet Jeg ble helt forvirret av det med tanke på at bildet var en .gif fil, og synes ikke det bildet bør brukes igjen. Anonymkode: a569b...521 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5148 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble helt forvirret av det med tanke på at bildet var en .gif fil, og synes ikke det bildet bør brukes igjen. Anonymkode: a569b...521 Jaha. For meg er dette hele ulogisk i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5149 Del Skrevet 9. juli 2016 4 minutter siden, Rumle skrev: Jaha. For meg er dette hele ulogisk i alle fall Ser du ikke forvirringen med at det står GIF på et .gif bilde?? Anonymkode: a569b...521 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5150 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ser du ikke forvirringen med at det står GIF på et .gif bilde?? Anonymkode: a569b...521 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5151 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Jeg kan strekke meg så langt som å si at det er en litt artig tilfeldighet, men that's it Endret 9. juli 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5152 Del Skrevet 9. juli 2016 23 minutter siden, Rumle skrev: Eventuelt kan dere jo lage en ny tråd hvor dere kombinerer telletråden og hvor er hoppetussa-tråden! sende stafettpinnen over til @Hoppetaujenta kapteinen melder pass. Kapteinen arbeider Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5153 Del Skrevet 9. juli 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gif er et bilde som beveger seg, altså som det discobildet ditt. Hvis du ser på hvordan det lagres på dataen din, vil det stå .gif på slutten. Derfor er det utrolig rart at det sto TGIF på bildet, for det var både en .gif fil, og bokstavene GIF sto på bildet. Anonymkode: a569b...521 Aha...da forstår jeg bedre hva du mener. 34 minutter siden, Rumle skrev: Hvorfor er det rart? tgif er da en veldig kjent forkortelse, det var i alle fall det før i tiden Bare en tilfeldighet Og ja dette er en forkortelse som ikke ble oppfunnet i går, men for adskillig lengre tid siden. Antagelig før gif`ene ble oppfunnet. 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble helt forvirret av det med tanke på at bildet var en .gif fil, og synes ikke det bildet bør brukes igjen. Anonymkode: a569b...521 Jeg syns fremdeles at bildet var fint jeg. Som jeg forklarte det forleden dag, så skal det ikke tenkes for dypt når man ser på det, evt. så ser man ikke på det om det blir for krevende. Nå har jeg jo altså tatt det bort for å være snill med menneskeheten akkurat denne helga, men føler jeg for det så drar jeg på meg discoklærne, TGIF`en og gyver løs igjen. *vær beredt!* 32 minutter siden, Rumle skrev: Jaha. For meg er dette hele ulogisk i alle fall *klappe Rumlen på skulderen og legge på kaldt omslag på hennes opphetede panne* 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser du ikke forvirringen med at det står GIF på et .gif bilde?? Anonymkode: a569b...521 Jeg kan ikke det. Ikke en gang om jeg vil det veldig. 25 minutter siden, Rumle skrev: Jeg kan strekke meg så langt som å si at det er en litt artig tilfeldighet, men that's it Jupp. "That`s It!" *stille-seg-opp-og-le-en-mørk-andrestemme-med-Rumle-dagen* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5154 Del Skrevet 9. juli 2016 Og ja: lurer meg på om ikke den måten å sjekke innlegg på kan ha blitt tatt bort da de oppdaterte forumet. Det var i alle fall mulig før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5155 Del Skrevet 9. juli 2016 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Og ja: lurer meg på om ikke den måten å sjekke innlegg på kan ha blitt tatt bort da de oppdaterte forumet. Det var i alle fall mulig før. *poff* borte for en stund. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2016 #5156 Del Skrevet 9. juli 2016 Ok. Tre av og ta pause. Over. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5157 Del Skrevet 9. juli 2016 Hmmm jeg lurer på om det er noe feil med pm-dingsen min, for jeg har ikke mottatt ett eneste bilde av elefanthåndkle-hjemmeleksen deres enda! *skule ultaskeptisk på hele gjengen * 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5158 Del Skrevet 9. juli 2016 Den Wednesday, July 06, 2016 at 0.09, Rumle skrev: Vel, nu skal JEG legge meg først i tråden, for en gangs skyld Men, ikke før dere luringer har fått en grundig innføring i hvordan en håndkle-elefant skal lages! Se og lær! Natta Den her du mumler om @Rumle ? Jeg har ikke passende håndklær (skjule ljugekorset på ryggen). Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. juli 2016 #5159 Del Skrevet 9. juli 2016 *mumler litt mer* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 #5160 Del Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: *mumler litt mer* @Hoppetaujenta @Nietsoj Rumle mumler...... Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå