AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5081 Del Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Nå er det vel akkurat høsten til neste år, men ja fremsynt - der har du meg! Den så ikke jeg. Takk for før i dag Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2016 #5082 Del Skrevet 8. juli 2016 Ikke i bøtter og spann, kaptein, men jeg trenger ikke så mange for å bli fornøyd. Nok til et par-tre skiver med nyrørt.....og jeg smiler fra øre til øre med blå tenner. --- Ja, jeg vet det Rumle. Jeg tror at det har med hodebekledningen demses å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5083 Del Skrevet 8. juli 2016 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp, jeg har vært på blåbærplukketur i dag. Smaker så godt atte! 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skogsblåbær er de klare til å hentes i bøtter og spann? Anonymkode: d7aca...61f Jeg tror de er modne her, for jeg har nettopp hatt besøk av en stor flokk med skjønne (uidentifiserte) fugler som landet i lyngen og gnafset i vei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5084 Del Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke i bøtter og spann, kaptein, men jeg trenger ikke så mange for å bli fornøyd. Nok til et par-tre skiver med nyrørt.....og jeg smiler fra øre til øre med blå tenner. --- Ja, jeg vet det Rumle. Jeg tror at det har med hodebekledningen demses å gjøre. Jada .. bare skyld på min fjonge hodebekledning, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2016 #5085 Del Skrevet 8. juli 2016 Ingen skyld, men en forklaring. Den er fin den og jeg liker den veldig godt skal jeg si deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5086 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ingen skyld, men en forklaring. Den er fin den og jeg liker den veldig godt skal jeg si deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5087 Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den så ikke jeg. Takk for før i dag Anonymkode: d7aca...61f Jaja .. nå har jeg rettet det! Endret 8. juli 2016 av Rumle Gaaaah! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5088 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ingen skyld, men en bortforklaring. Den er fin den og jeg liker den veldig godt skal jeg si deg. Sånn tenker jeg det ordet skulle være. Modne, små, blå altså Trenger litt av dem for å opprettholde blåfargen min. I går så jeg bare hvite uferdige bringebær på buskene. Og møtte rikelig med mygg. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5089 Del Skrevet 8. juli 2016 OBS: se opp for Kapteinens ordkløveri. Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5090 Del Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn tenker jeg det ordet skulle være. Modne, små, blå altså Trenger litt av dem for å opprettholde blåfargen min. I går så jeg bare hvite uferdige bringebær på buskene. Og møtte rikelig med mygg. Anonymkode: d7aca...61f Masse hvite bringebær her også, men det er kun fordi jeg ikke har orket å rive opp buskene enda Villbringebær altså, som sprer seg som ugress over hele tomten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5091 Del Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: OBS: se opp for Kapteinens ordkløveri. Anonymkode: d7aca...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5092 Del Skrevet 8. juli 2016 4 minutter siden, Rumle skrev: Masse hvite bringebær her også, men det er kun fordi jeg ikke har orket å rive opp buskene enda Villbringebær altså, som sprer seg som ugress over hele tomten Der jeg var er det plantede bringebærbusker som har fått leve sitt eget liv. Litt gjødsel har de fått i gamledager hva de får nu er uvisst. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5093 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Der jeg var er det plantede bringebærbusker som har fått leve sitt eget liv. Litt gjødsel har de fått i gamledager hva de får nu er uvisst. Anonymkode: d7aca...61f Her får de ingenting, men det stopper dem ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2016 #5094 Del Skrevet 8. juli 2016 Så heldige dere er som har hjemmebær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli 2016 #5095 Del Skrevet 8. juli 2016 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så heldige dere er som har hjemmebær. Ja, det er ganske fint Spesielt de som oppfører seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5096 Del Skrevet 8. juli 2016 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Så heldige dere er som har hjemmebær. Hjemmebær er det ikke akkurat. Der er langt bortebær fra der vi ferierte før i tiden. Blåbærene er og borte-i-skogen-bær. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2016 #5097 Del Skrevet 8. juli 2016 Jaja....i neste liv skal jeg ha diverse bærbusker i mitt liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5098 Del Skrevet 8. juli 2016 Hva betyr TGIF? Hva står T for? Anonymkode: a569b...521 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2016 #5099 Del Skrevet 8. juli 2016 Det betyr "Thank God it's Friday" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #5100 Del Skrevet 8. juli 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jaja....i neste liv skal jeg ha diverse bærbusker i mitt liv. Ikke i din hage altså Hoppe med bærbisker på Rase avsted til 5 100.... https://fridays.no/ Hørt om dem, ab 421 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå