Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47521 Del Skrevet 17. oktober 2018 23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke jeg nei. ....men hun der bør få noen leksjoner i bevegelse til musikk syns jeg. Helt enig. Her har du en perfekt lærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47522 Del Skrevet 17. oktober 2018 Nå rapper hun med Truls og Hellstrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47523 Del Skrevet 17. oktober 2018 I morgen skal hun fortsette å gjøre hærverk med Otto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47524 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Også skal hun gå på ski fra Rena til Lillehammer med Thomas og Harald. Endret 17. oktober 2018 av Gregor Clegane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 17. oktober 2018 #47525 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja og den kan også brukes som ostevarmer. en ost trenger da ikke varmes - den har perfekt temperatur 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...her har dere skravlet mye, men jodda det er meg ved bålet og osten er i ferd med å smelte helt for meg. Ellers er nok ikke Jerri i nærheten av "de hengende hager i Babylonien", nei. Alt slikt står det "Reservert" på, men veldig mye god mat her da... Mmmm...helt enig Hoppetante. - Ordet at osten smelter helt for deg - det er ikke noe nytt, men den er ennå litt skarp i kanten (smaken), og i nærheten av de hengende hagene blir jeg jo helt bananas. 2 timer siden, An0nymBruker skrev: Her er den nye strikkekoppen din og en ostevarmer som står i stil med alle kjolene dine Er osteballene store nok, så kan de nok trenge litt varme, men ikke mye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47526 Del Skrevet 17. oktober 2018 19 minutter siden, Nietsoj skrev: en ost trenger da ikke varmes - den har perfekt temperatur at osten smelter helt for deg - det er ikke noe nytt, men den er ennå litt skarp i kanten (smaken), og i nærheten av de hengende hagene blir jeg jo helt bananas. Er osteballene store nok, så kan de nok trenge litt varme, men ikke mye Du og Hoppesøta er KGs søteste og mest romantiske kjærestepar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47527 Del Skrevet 17. oktober 2018 57 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Også skal hun gå på ski fra Rena til Lillehammer med Thomas og Harald. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47528 Del Skrevet 17. oktober 2018 Nå har pus finnet Hoppesøtas musesamling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47529 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Dette garnet bestiller hun nå og hun har store strikkeprosjekt på gang Endret 17. oktober 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47530 Del Skrevet 17. oktober 2018 Hun har også strikket seg et fint sengeteppe som er godt og varmt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47531 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Her er frokosten som hun drømmer om akkurat nå Endret 17. oktober 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2018 #47532 Del Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, Zemira skrev: Nå venter noen på henne Det er vakkert! 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Helt enig. Her har du en perfekt lærer. Det skal jeg nok klare. 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Nå rapper hun med Truls og Hellstrøm. Vet du....jeg har akkurat sett den episoden i kveld og har ledd meg fillete. 1 time siden, Gregor Clegane skrev: I morgen skal hun fortsette å gjøre hærverk med Otto. Jeg gjør ikke sånn. Jeg oppfører meg skikkelig. 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Også skal hun gå på ski fra Rena til Lillehammer med Thomas og Harald. Der hvor det finnes et kamera eller to...går ikke jeg, nei. 1 time siden, Nietsoj skrev: en ost trenger da ikke varmes - den har perfekt temperatur at osten smelter helt for deg - det er ikke noe nytt, men den er ennå litt skarp i kanten (smaken), og i nærheten av de hengende hagene blir jeg jo helt bananas. Er osteballene store nok, så kan de nok trenge litt varme, men ikke mye Du vet nå akkurat hvordan du skal snakke til ei Hoppetulle som bare blir helt MO i rana av å høre den maskuline stemmen din. ❤️ 40 minutter siden, An0nymBruker skrev: Du og Hoppesøta er KGs søteste og mest romantiske kjærestepar Well.... Det har hendt seg at jeg har tenkt det samme i mitt stille sinn. 11 minutter siden, An0nymBruker skrev: Nå har pus finnet Hoppesøtas musesamling Ei mus i hånda....osv. 7 minutter siden, An0nymBruker skrev: Dette garnet bestiller hun nå og hun har store strikkeprosjekt på gang Ja til alt sammen. 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Hun har også strikket seg et fint sengeteppe som er godt og varmt Det har jeg faktisk. Veldig tungt og ditto varmt om vinteren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47533 Del Skrevet 17. oktober 2018 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger @Hoppetaujenta God natt og sov godt og ha en fin torsdag Hoppesøta og alle dere andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2018 #47534 Del Skrevet 17. oktober 2018 God natt til deg også. Og resten og ....osten kan jeg jo si natta til om ti cm. *snu seg og praktisere litt* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47535 Del Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: God natt til deg også. Og resten og ....osten kan jeg jo si natta til om ti cm. *snu seg og praktisere litt* Tusen takk Kos dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2018 #47536 Del Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat passelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47537 Del Skrevet 17. oktober 2018 58 minutter siden, An0nymBruker skrev: Er ikke lenge til skiføre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #47538 Del Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Er ikke lenge til skiføre nå. Det har du rett i Er du glad i å gå på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47539 Del Skrevet 17. oktober 2018 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det skal jeg nok klare. Godt å høre. Vet du....jeg har akkurat sett den episoden i kveld og har ledd meg fillete. Jeg også. Den var utrolig morsom. 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg gjør ikke sånn. Jeg oppfører meg skikkelig. Ikke bestandig. Har nok sett deg. Der hvor det finnes et kamera eller to...går ikke jeg, nei. Joda, du er linselus nummer en i flokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 17. oktober 2018 #47540 Del Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Det har du rett i Er du glad i å gå på ski? Har ikke gått så mye på ski de siste årene, men det er utrolig fint en solfylt dag. Får se om jeg klarer å få til noe i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå