Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høy FEM til samboeren din fra meg. :jepp:  JS er kulheten selv.
Jeg er trøttheten selv og finner senga mi nå...zzz....natta. :sove: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ikke sant? :ninuskapus: Jeg digger JS jeg og. Trøtt som en strømpe jeg og, men samboeren snorker. Ligger i senga, håper han slutter å snorke snart så jeg kan sovne. Nattinatt. :natti: :sove:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Sabeltann er en brautende tøysepirat med løsbart.... :jolie: Tenk!

Nåværende Sabeltann er det ja, men den orginale Sabeltann fra gamle dager med Terje Formoen var legendarisk 😄 Ingen andre enn Terje er Sabeltann i mine øyner! 

Husker jeg hadde en vhs kasset med opptak fra en Kaptein Sabeltann forestilling fra tidlig 90 tallet, minner :rodmer: Og filmen med gutten som drømmer om Kaptein Sabeltann sitt rike, så den filmen sikkert hundrevis av ganger :biggrin:  

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

Nåværende Sabeltann er det ja, men den orginale Sabeltann fra gamle dager med Terje Formoen var legendarisk
 Ingen andre enn Terje er Sabeltann i mine øyner! 

Husker jeg hadde en vhs kasset med opptak fra en Kaptein Sabeltann forestilling fra tidlig 90 tallet, minner  Og filmen med gutten som drømmer om Kaptein Sabeltann sitt rike, så den filmen sikkert hundrevis av ganger  

Koselig at du har sånne fine barndomsminner, W.  De er ikke mine minner. Jeg har sett og hørt han gammelsnabelen i dyreparken en gang. Det vil si at jeg var med folk som hadde unger og de skulle se. Jeg gikk mine egne veier langt unna, men hørte ham godt allikevel. Han skriker høyt i skuta si han derre hippien. :fnise: 

5 timer siden, Winza skrev:

Barndomsminner :rodmer: 

:tommelopp: 

4 timer siden, Winza skrev:

Nå er hun på tur med Terje Formoen

Den turen er det DU som er på. Du får en hel time alene med Terje Formoe på skuta. Du kan spørre ham om alt,
ta bilder av dere to og synge piratsanger sammen med ham. *jeg tar det opp på film og lyd og kjører på forumets
kjempestore filmlerret i romjula :lur: *knegg*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Koselig at du har sånne fine barndomsminner, W.  De er ikke mine minner. Jeg har sett og hørt han gammelsnabelen i dyreparken en gang. Det vil si at jeg var med folk som hadde unger og de skulle se. Jeg gikk mine egne veier langt unna, men hørte ham godt allikevel. Han skriker høyt i skuta si han derre hippien. :fnise: 

:tommelopp: 

Den turen er det DU som er på. Du får en hel time alene med Terje Formoe på skuta. Du kan spørre ham om alt,
ta bilder av dere to og synge piratsanger sammen med ham. *jeg tar det opp på film og lyd og kjører på forumets
kjempestore filmlerret i romjula :lur: *knegg*

Kaptein Sabeltann er 29 år gammelt så det er nok ganske mange her på kg som har vokst opp med Kaptein Sabeltann :)  Sabeltann har betydd mye for barn i nesten 30 år og vært et forbilde for mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 minutt siden, Winza skrev:

Kaptein Sabeltann er 29 år gammelt så det er nok ganske mange her på kg som har vokst opp med Kaptein Sabeltann :)  Sabeltann har betydd mye for barn i nesten 30 år og vært et forbilde for mange :)

Har han holdt på så lenge, trodde han var maks 15 jeg :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Kaptein Sabeltann er 29 år gammelt så det er nok ganske mange her på kg som har vokst opp med Kaptein Sabeltann   Sabeltann har betydd mye for barn  30 år og vært et forbilde for mange 

:fnise: Jeg vet det...men han var aldri min favoritt. Det finnes massevis av barnefigurer som jeg aldri har sett på. 

6 minutter siden, Stella Rose skrev:

Og etterpå dessert

Jeg er klappet og klar! :hoppe: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:fnise: Jeg vet det...men han var aldri min favoritt. Det finnes massevis av barnefigurer som jeg aldri har sett på. 

Jeg er klappet og klar! :hoppe: 

Hørt om kalle klovn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabelsatan gikk på TV da jeg var midt i målgruppa, men jeg syntes det var kjedelig jeg, så gadd ikke se på. Sikkert en rar unge. :fnise: Kabelsatan isen var god da. Nam! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt litt av Kalleklovnsangen på barne-tv i forbifarten, men husker ikke noe av det. :) 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
Akkurat nå, Salka skrev:

Kabelsatan gikk på TV da jeg var midt i målgruppa, men jeg syntes det var kjedelig jeg, så gadd ikke se på. Sikkert en rar unge. :fnise: Kabelsatan isen var god da. Nam! 

Hva synes du om sangene da?

Når du sier kabel så tenker jeg bare på setningen "å legge en kabel.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hørt litt av Kalleklovnsangen på barne-tv i forbifarten, men husker ikke noe av det. :) 

Så ikke noe date mellom dere to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijjjj....skumle greier. :sjokkbla:

6 minutter siden, Winza skrev:

Så ikke noe date mellom dere to?

Nix. :jolie: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...