Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2018 #40381 Del Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Ja, de skal lage et teaterstykke sammen Hvor Hoppe skal spille Kleopatra og Toralv skal spille Julius Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #40382 Del Skrevet 7. juni 2018 Her går det sannelig unna i svingene. Jeg trenger ikke å reise på ferie, det holder å lese igjennom denne tråden så har jeg følelsen å ha opplevd en masse og vært over alt... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40383 Del Skrevet 7. juni 2018 Hun sover av seg rusen nå etter gårdagens fyllefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #40384 Del Skrevet 7. juni 2018 Pfft! Tror det er du som drømmer om å være på sånn fest. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2018 #40385 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg lusket litt rundt og fant dette av @Winza, så du har helt rett Hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40386 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg lusket litt rundt og fant dette av @Winza, så du har helt rett Hoppe Der har du meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40387 Del Skrevet 7. juni 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Pfft! Tror det er du som drømmer om å være på sånn fest. Ikke sosial angsten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2018 #40388 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Nå har hun en slu plan.....hun skal lure Winza, til å spise noen spesielle kaker de har i Amsterdam 🤣 Endret 7. juni 2018 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40389 Del Skrevet 7. juni 2018 4 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nå har hun en slu plan.....hun skal lure Winza, til å spise noen spesielle kaker de har i Amsterdam 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #40390 Del Skrevet 7. juni 2018 Åhh...og jeg skal bake mange og de er ekstra store...fordi de er så utrolig gode og de blir liksom bare bedre og bedre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40391 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Åhh...og jeg skal bake mange og de er ekstra store...fordi de er så utrolig gode og de blir liksom bare bedre og bedre! Og din hemmelige ingrediens er en teskje tran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #40392 Del Skrevet 7. juni 2018 Nei, det er nok heller DIN hemmelige ingrediens som ikke er hemmelig i det hele tatt. 😆 Alle vet at du bare elsker TRAN i alle matvarer og har et stort glass tran med isbiter i når du skal kose deg ordentlig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40393 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Nei, det er nok heller DIN hemmelige ingrediens som ikke er hemmelig i det hele tatt. 😆Alle vet at du bare elsker TRAN i alle matvarer og har et stort glass tran med isbiter i når du skal kose deg ordentlig! Da hadde jeg kastet opp 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #40394 Del Skrevet 7. juni 2018 Men det hadde du spist opp igjen og kost deg videre med! (endelig får han igjen for alt han skriver her) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40395 Del Skrevet 7. juni 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Men det hadde du spist opp igjen og kost deg videre med! (endelig får han igjen for alt han skriver her) Jeg har lært av den beste @Gregor Clegane 😙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juni 2018 #40396 Del Skrevet 7. juni 2018 Disse kaken er veldig spesielle, de gjør at Winza får hallusinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni 2018 #40397 Del Skrevet 7. juni 2018 Mhm...han får plutselig være med i en hel sesong med Karl og gjengen og han bare elsker det! >>> 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40398 Del Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Disse kaken er veldig spesielle, de gjør at Winza får hallusinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40399 Del Skrevet 7. juni 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mhm...han får plutselig være med i en hel sesong med Karl og gjengen og han bare elsker det! >>> Du med og du gifter deg med Smestad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. juni 2018 #40400 Del Skrevet 7. juni 2018 Nå har jeg sovnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå