Gjest Winza Skrevet 2. juni 2018 #40141 Del Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Dette du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40142 Del Skrevet 2. juni 2018 Hoppetaujenta har løken klar til neste matlagningskurs-time 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. juni 2018 #40143 Del Skrevet 2. juni 2018 Mens tårene triller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40144 Del Skrevet 2. juni 2018 Nå skal hun lage fargerike pannekaker med rotgrønnsaker https://coop.no/mega/kjokkenhagen/grove-pannekaker-med-rotgronnsaker/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juni 2018 #40145 Del Skrevet 2. juni 2018 Ja...og hjertet stopper av irritasjon..... hjelpes, er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40146 Del Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Ja...og hjertet stopper av irritasjon..... hjelpes, er det mulig? Hvem blir irritert og hvor kommer irritasjonen fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 2. juni 2018 #40147 Del Skrevet 2. juni 2018 19 minutter siden, An0nymBruker skrev: Du har helt rett Og @HalldirV2 har lært deg mange oppskrifter med deilige løker Løk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40148 Del Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Løk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. juni 2018 #40149 Del Skrevet 2. juni 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Hvem blir irritert og hvor kommer irritasjonen fra? Glem det. Brukerdebatt er ikke lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40150 Del Skrevet 2. juni 2018 4 minutter siden, HalldirV2 skrev: Løk 😍 Du og @Hoppetaujenta lager en saftig bondeomelett med løk i https://www.dagbladet.no/mat/oppskrift/bondeomelett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 2. juni 2018 #40151 Del Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Du og @Hoppetaujenta lager en saftig bondeomelett med løk i https://www.dagbladet.no/mat/oppskrift/bondeomelett Ser ut som noe som kunne passet godt på en varm sommerdag som dette. Hadde jeg hatt potet og fetaost liggende, hadde jeg smelt sammen noe slikt, men det har jeg ikke Og det er ALT for varmt til å gå på butikken. Hva skal du spise i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40152 Del Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Ser ut som noe som kunne passet godt på en varm sommerdag som dette. Hadde jeg hatt potet og fetaost liggende, hadde jeg smelt sammen noe slikt, men det har jeg ikke Og det er ALT for varmt til å gå på butikken. Hva skal du spise i dag? Jeg har ikke bestemt meg, men det passer fint med noe salt mat (som også er lettvint å lage) i varmen. Kanskje spekemat, flatbrød og potetsalat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 2. juni 2018 #40153 Del Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Jeg har ikke bestemt meg, men det passer fint med noe salt mat (som også er lettvint å lage) i varmen. Kanskje spekemat, flatbrød og potetsalat Skikkelig norsk sommermat Kunne tenkt meg en cæsarsalat, eller kanskje en veldig enkel pastarett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40154 Del Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Skikkelig norsk sommermat Kunne tenkt meg en cæsarsalat, eller kanskje en veldig enkel pastarett. Det høres også veldig godt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40155 Del Skrevet 2. juni 2018 5 minutter siden, HalldirV2 skrev: Skikkelig norsk sommermat Kunne tenkt meg en cæsarsalat, eller kanskje en veldig enkel pastarett. Nå skal jeg en tur ut og handle. Det var hyggelig at du kom i Hoppetaujenta-tråden her Jeg ønsker deg og alle dere andre en riktig god helg og god sommer og gode, fristende sommermåltider 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 2. juni 2018 #40156 Del Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Nå skal jeg en tur ut og handle. Det var hyggelig at du kom i Hoppetaujenta-tråden her Jeg ønsker deg og alle dere andre en riktig god helg og god sommer og gode, fristende sommermåltider Lykke til på ørkenvandringen, pass på så du ikke renner bort. Ønsker deg også en trivelig helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40157 Del Skrevet 2. juni 2018 2 minutter siden, HalldirV2 skrev: Lykke til på ørkenvandringen, pass på så du ikke renner bort. Ønsker deg også en trivelig helg Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 2. juni 2018 #40158 Del Skrevet 2. juni 2018 1 hour ago, An0nymBruker said: Lille Ordet har lekt seg med ballonger 1 hour ago, An0nymBruker said: Så kult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2018 #40159 Del Skrevet 2. juni 2018 Nydelig ballongkunst! Det er godt at ikke mange ballonger ville ha sprukket om man begynner å stikke hull på èn...og oppføre seg slik som når man setter dominobrikker i en l-a-n-g rekke og så faller alle sammen etter hvert. Det hadde blitt mange nyttårssmellopplevelser det. 1 time siden, Jerry Lee skrev: Åååå...så vil du ikke spise makrell...? ....da så... ? Jotakk, jeg sa jo det jo. Æ kjæm vettu. 1 time siden, Winza skrev: Mens tårene triller Trikset for at de ikke skal trille er å starte med noe spesielt før du tar løken frem. Åpne munnen på vidt gap og strekk ut tungen så langt du klarer. Pust KUN inn og ut av munnen, slik at løkens virkning setter seg på tungen istedenfor at det går i øynene. Joda, det hjelper, men en må være nøye med det og ikke lukke munnen igjen fordi en syns det ser rart ut. Passer egentlig best å gjøre det når en er alene, eller med noen som er advart på forhånd så det ikke blir en sjokkerende opplevelse for denne personen... >>> 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. juni 2018 #40160 Del Skrevet 2. juni 2018 31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nydelig ballongkunst! Det er godt at ikke mange ballonger ville ha sprukket om man begynner å stikke hull på èn...og oppføre seg slik som når man setter dominobrikker i en l-a-n-g rekke og så faller alle sammen etter hvert. Det hadde blitt mange nyttårssmellopplevelser det. ? Jotakk, jeg sa jo det jo. Æ kjæm vettu. Trikset for at de ikke skal trille er å starte med noe spesielt før du tar løken frem. Åpne munnen på vidt gap og strekk ut tungen så langt du klarer. Pust KUN inn og ut av munnen, slik at løkens virkning setter seg på tungen istedenfor at det går i øynene. Joda, det hjelper, men en må være nøye med det og ikke lukke munnen igjen fordi en syns det ser rart ut. Passer egentlig best å gjøre det når en er alene, eller med noen som er advart på forhånd så det ikke blir en sjokkerende opplevelse for denne personen... >>> Det var et smart løk-triks Et annet triks er å skylle kniven og løken i kaldt vann før man skjærer opp løken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå