Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Ja...og hjertet stopper av irritasjon.....   hjelpes, er det mulig?

Hvem blir irritert og hvor kommer irritasjonen fra? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Du har helt rett :jepp: Og @HalldirV2 har lært deg mange oppskrifter med deilige løker :blomst: 

Løk 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Hvem blir irritert og hvor kommer irritasjonen fra? 

Glem det. Brukerdebatt er ikke lov.   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Du og @Hoppetaujenta lager en saftig bondeomelett med løk i :spise: 

2437e910-bondeomelett.jpg
https://www.dagbladet.no/mat/oppskrift/bondeomelett

Ser ut som noe som kunne passet godt på en varm sommerdag som dette. Hadde jeg hatt potet og fetaost liggende, hadde jeg smelt sammen noe slikt, men det har jeg ikke :( Og det er ALT for varmt til å gå på butikken. Hva skal du spise i dag? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Ser ut som noe som kunne passet godt på en varm sommerdag som dette. Hadde jeg hatt potet og fetaost liggende, hadde jeg smelt sammen noe slikt, men det har jeg ikke :( Og det er ALT for varmt til å gå på butikken. Hva skal du spise i dag? 

Jeg har ikke bestemt meg, men det passer fint med noe salt mat (som også er lettvint å lage) i varmen. Kanskje spekemat, flatbrød og potetsalat :spise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestemt meg, men det passer fint med noe salt mat (som også er lettvint å lage) i varmen. Kanskje spekemat, flatbrød og potetsalat :spise: 

Skikkelig norsk sommermat :) Kunne tenkt meg en cæsarsalat, eller kanskje en veldig enkel pastarett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Skikkelig norsk sommermat :) Kunne tenkt meg en cæsarsalat, eller kanskje en veldig enkel pastarett. 

Det høres også veldig godt ut :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Nå skal jeg en tur ut og handle. Det var hyggelig at du kom i Hoppetaujenta-tråden her :blomst: 
Jeg ønsker deg og alle dere andre en riktig god helg og god sommer og gode, fristende sommermåltider :blomst: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg en tur ut og handle. Det var hyggelig at du kom i Hoppetaujenta-tråden her :blomst: 
Jeg ønsker deg og alle dere andre en riktig god helg og god sommer og gode, fristende sommermåltider :blomst: 

Lykke til på ørkenvandringen, pass på så du ikke renner bort. Ønsker deg også en trivelig helg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Lykke til på ørkenvandringen, pass på så du ikke renner bort. Ønsker deg også en trivelig helg :)

Tusen takk :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, An0nymBruker said:

Lille Ordet har lekt seg med ballonger

balloon+art.gif

1 hour ago, An0nymBruker said:

rooney-1.jpg;w=960;h=640;bgcolor=000000

Så kult! :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig ballongkunst! :klappe: Det er godt at ikke mange ballonger ville ha sprukket om man begynner å stikke hull på èn...og oppføre seg slik som når man setter dominobrikker i en l-a-n-g rekke og så faller alle sammen etter hvert. Det hadde blitt mange nyttårssmellopplevelser det. :jepp: 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Åååå...så vil du ikke spise makrell...? ....da  så...  

?  Jotakk, jeg sa jo det jo. Æ kjæm vettu. :spise: 

1 time siden, Winza skrev:

Mens tårene triller

Trikset for at de ikke skal trille er å starte med noe spesielt før du tar løken frem. Åpne munnen på vidt gap og strekk ut tungen så langt du klarer. Pust KUN inn og ut av munnen, slik at løkens virkning setter seg på tungen istedenfor at det går i øynene. Joda, det hjelper, men en må være nøye med det og ikke lukke munnen igjen fordi en syns det ser rart ut. Passer egentlig best å gjøre det når en er alene, eller med noen som er advart på forhånd så det ikke blir en sjokkerende opplevelse for denne personen... 

>>> :daane: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nydelig ballongkunst! :klappe: Det er godt at ikke mange ballonger ville ha sprukket om man begynner å stikke hull på èn...og oppføre seg slik som når man setter dominobrikker i en l-a-n-g rekke og så faller alle sammen etter hvert. Det hadde blitt mange nyttårssmellopplevelser det. :jepp: 

?  Jotakk, jeg sa jo det jo. Æ kjæm vettu. :spise: 

Trikset for at de ikke skal trille er å starte med noe spesielt før du tar løken frem. Åpne munnen på vidt gap og strekk ut tungen så langt du klarer. Pust KUN inn og ut av munnen, slik at løkens virkning setter seg på tungen istedenfor at det går i øynene. Joda, det hjelper, men en må være nøye med det og ikke lukke munnen igjen fordi en syns det ser rart ut. Passer egentlig best å gjøre det når en er alene, eller med noen som er advart på forhånd så det ikke blir en sjokkerende opplevelse for denne personen... 

>>> :daane: 

Det var et smart løk-triks :blomst: Et annet triks er å skylle kniven og løken i kaldt vann før man skjærer opp  løken :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...