Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #38701 Del Skrevet 10. mai 2018 Hele meg snus i senga hver natt, men ellers ikke. ...og plumbo hadde jeg i baderomsrørene for noen få dager siden...men ellers ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38702 Del Skrevet 10. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hele meg snus i senga hver natt, men ellers ikke. ...og plumbo hadde jeg i baderomsrørene for noen få dager siden...men ellers ikke. Snusmumrikken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #38703 Del Skrevet 10. mai 2018 Det er noe annet. Snusmumrikken er min venn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38704 Del Skrevet 10. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det er noe annet. Snusmumrikken er min venn. Hasjkake med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38705 Del Skrevet 10. mai 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 10. mai 2018 #38706 Del Skrevet 10. mai 2018 Trodde denne tråden var rusfri sone? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38707 Del Skrevet 10. mai 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Trodde denne tråden var rusfri sone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2018 #38708 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå sitter hun på bryggekanten, med ei iskald cola, og vifter med tærne i vannet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 10. mai 2018 #38709 Del Skrevet 10. mai 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Fryktelig mange rare mennesker det var her i dag da? Takk for innsatsen. Det er så mange fine der. Det ER en øreskyllingsballong ja. Da er du advart, for sånn gjør han Jerri stadig vekk om han har lyst til å tøyse med folk...og det har han. Stakkars lille meg har også blitt utsatt for hans spøketrang både titt som det er. ...men jeg tar igjen når han snur seg rundt og ikke følger med...! Det er nok bare du som ser den evt. frekkheten, for sånn tulletøysete ser jeg ut når unger skal se at det er helt ufarlig å dra på besøk til doktormennesker for sjekk`up. Nemlig. Enig med Jerri, den ballongen er ikke ment for øret. Nå vet jeg jo godt hvem som lærte @Jerry Lee å "sitere med innlevelse" i diverse tråder. Han tidvis hoppet tau som en jente av frustrasjon, for å si det på en diskré måte. Selvsagt er det helt ufarlig å dra på besøk til doktormennesker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 10. mai 2018 #38710 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå lærer hun de små barna om trafikksikkerhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 10. mai 2018 #38711 Del Skrevet 10. mai 2018 Hu spise is på balkongen sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 10. mai 2018 #38712 Del Skrevet 10. mai 2018 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Fryktelig mange rare mennesker det var her i dag da? Takk for innsatsen. Det er så mange fine der. Det ER en øreskyllingsballong ja. Da er du advart, for sånn gjør han Jerri stadig vekk om han har lyst til å tøyse med folk...og det har han. Stakkars lille meg har også blitt utsatt for hans spøketrang både titt som det er. ...men jeg tar igjen når han snur seg rundt og ikke følger med...! Tusen takk Ha en fin dag Hoppetaujenta og alle dere andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. mai 2018 #38713 Del Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Enig med Jerri, den ballongen er ikke ment for øret. Nå vet jeg jo godt hvem som lærte @Jerry Lee å "sitere med innlevelse" i diverse tråder. Han tidvis hoppet tau som en jente av frustrasjon, for å si det på en diskré måte. - Nettopp! og - Nettopp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #38714 Del Skrevet 10. mai 2018 Jeg skjønner ingenting, men det er ingen nyhet akkurat. 4 timer siden, Winza skrev: Hasjkake med? Tja...hvis jeg ikke visste at den hadde merkeligheter i deigen, så hadde det vel gått ned med en god kaffekopp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38715 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå drømmer hun om Putin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #38716 Del Skrevet 10. mai 2018 Nei, du misforstår nok nå. Hun drømmer å få legge seg på Puten og sove! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38717 Del Skrevet 10. mai 2018 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, du misforstår nok nå. Hun drømmer å få legge seg på Puten og sove! Dunpute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 10. mai 2018 #38718 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå er hun i Snåsa sammen med @Winza, @Dr. A. Kula, @An0nymBruker, @Jerry Lee, @fiole, @godjenten, @Rumle, @Bonusmammaen, Aune Sand, Charter-Svein, Sputnik, Jan Fredrik Karlsen, Thomas Giertsen, Frank Løke, Stayzman, Lothepus, Petter Northug, John Arne Riise, Tore Halvorsen, Knut Jørgen Røed Ødegaard, Jan Erik Larssen, Linni Meister, Aylar Lie, Cowboy-Laila, Charter-Hilde, Bjørn Kjos, John Brungot, Else Kåss Furuseth, Mette-Marit, Lene Alexandra, Einar Gelius, Hallgeir Kvadsheim, Tommy Steine og Ørjan Burøe, Jannecke Weeden, Fotballfrue, Anna Rasmussen, Therese Johaug, Donald Trump, Vladimir Putin, Kim Jong-Un, Bashar al-Assad, Jonas Gahr Støre, Erna Solberg, Børge Brende, Siv Jensen, Per Sandberg og Jens Soltenberg, Stefan Löfven, Angela Merkel, Theresa May, Emmanuel Marcon og Carl Gustaf av Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 10. mai 2018 #38719 Del Skrevet 10. mai 2018 20 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun i Snåsa sammen med @Winza, @Dr. A. Kula, @An0nymBruker, @Jerry Lee, @fiole, @godjenten, @Rumle, @Bonusmammaen, Aune Sand, Charter-Svein, Sputnik, Jan Fredrik Karlsen, Thomas Giertsen, Frank Løke, Stayzman, Lothepus, Petter Northug, John Arne Riise, Tore Halvorsen, Knut Jørgen Røed Ødegaard, Jan Erik Larssen, Linni Meister, Aylar Lie, Cowboy-Laila, Charter-Hilde, Bjørn Kjos, John Brungot, Else Kåss Furuseth, Mette-Marit, Lene Alexandra, Einar Gelius, Hallgeir Kvadsheim, Tommy Steine og Ørjan Burøe, Jannecke Weeden, Fotballfrue, Anna Rasmussen, Therese Johaug, Donald Trump, Vladimir Putin, Kim Jong-Un, Bashar al-Assad, Jonas Gahr Støre, Erna Solberg, Børge Brende, Siv Jensen, Per Sandberg og Jens Soltenberg, Stefan Löfven, Angela Merkel, Theresa May, Emmanuel Marcon og Carl Gustaf av Sverige. Du glemte deg selv da! Vi setter forøvrig Assad langt bort i en skammekrok, eller kan vi bytte han ut med Petter Solberg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38720 Del Skrevet 10. mai 2018 27 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun i Snåsa sammen med @Winza, @Dr. A. Kula, @An0nymBruker, @Jerry Lee, @fiole, @godjenten, @Rumle, @Bonusmammaen, Aune Sand, Charter-Svein, Sputnik, Jan Fredrik Karlsen, Thomas Giertsen, Frank Løke, Stayzman, Lothepus, Petter Northug, John Arne Riise, Tore Halvorsen, Knut Jørgen Røed Ødegaard, Jan Erik Larssen, Linni Meister, Aylar Lie, Cowboy-Laila, Charter-Hilde, Bjørn Kjos, John Brungot, Else Kåss Furuseth, Mette-Marit, Lene Alexandra, Einar Gelius, Hallgeir Kvadsheim, Tommy Steine og Ørjan Burøe, Jannecke Weeden, Fotballfrue, Anna Rasmussen, Therese Johaug, Donald Trump, Vladimir Putin, Kim Jong-Un, Bashar al-Assad, Jonas Gahr Støre, Erna Solberg, Børge Brende, Siv Jensen, Per Sandberg og Jens Soltenberg, Stefan Löfven, Angela Merkel, Theresa May, Emmanuel Marcon og Carl Gustaf av Sverige. Og Peter Krause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå