Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele meg snus i senga hver natt, men ellers ikke. ;) 
...og plumbo hadde jeg i baderomsrørene for noen få dager siden...men ellers ikke. ;);) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hele meg snus i senga hver natt, men ellers ikke. ;) 
...og plumbo hadde jeg i baderomsrørene for noen få dager siden...men ellers ikke. ;);) 

Snusmumrikken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fryktelig mange rare mennesker det var her i dag da? :fnise: 

Takk for innsatsen. :klem: Det er så mange fine der.

Det ER en øreskyllingsballong ja. :jepp:  

:trampe:

:fnise: Da er du advart, for sånn gjør han Jerri stadig vekk om han har lyst til å tøyse med folk...og det har han.
Stakkars lille meg har også blitt utsatt for hans spøketrang både titt som det er. :jolie:
 ...men jeg tar igjen når han snur seg rundt og ikke følger med...! :lur: 

Det er nok bare du som ser den evt. frekkheten, for sånn tulletøysete ser jeg ut når unger skal se at det er helt ufarlig å dra på besøk til doktormennesker for sjekk`up. Nemlig. 

Enig med Jerri, den ballongen er ikke ment for øret. :nigo:

Nå vet jeg jo godt hvem som lærte @Jerry Lee å "sitere med innlevelse" i diverse tråder. Han tidvis hoppet tau som en jente av frustrasjon, for å si det på en diskré måte. :fnise:

Selvsagt er det helt ufarlig å dra på besøk til doktormennesker. :jolie:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Fryktelig mange rare mennesker det var her i dag da? :fnise: 

Takk for innsatsen. :klem: Det er så mange fine der.

Det ER en øreskyllingsballong ja. :jepp:  

:fnise: Da er du advart, for sånn gjør han Jerri stadig vekk om han har lyst til å tøyse med folk...og det har han.
Stakkars lille meg har også blitt utsatt for hans spøketrang både titt som det er. :jolie:
 ...men jeg tar igjen når han snur seg rundt og ikke følger med...! :lur: 

Tusen takk :klemmer: Ha en fin dag Hoppetaujenta og alle dere andre :blomst: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Enig med Jerri, den ballongen er ikke ment for øret. :nigo:

Nå vet jeg jo godt hvem som lærte @Jerry Lee å "sitere med innlevelse" i diverse tråder. Han tidvis hoppet tau som en jente av frustrasjon, for å si det på en diskré måte. :fnise:

-  Nettopp!

og

-  Nettopp!

:opplyser:   :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting, men det er ingen nyhet akkurat. :nigo: 

4 timer siden, Winza skrev:

Hasjkake med?

Tja...hvis jeg ikke visste at den hadde merkeligheter i deigen, så hadde det vel gått ned med en god kaffekopp. :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du misforstår nok nå. Hun drømmer å få legge seg på Puten og sove! :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Winza
24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, du misforstår nok nå. Hun drømmer å få legge seg på Puten og sove! :jepp: 

Dunpute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Nå er hun i Snåsa sammen med @Winza, @Dr. A. Kula, @An0nymBruker, @Jerry Lee, @fiole, @godjenten, @Rumle, @Bonusmammaen, Aune Sand, Charter-Svein, Sputnik, Jan Fredrik Karlsen, Thomas Giertsen, Frank Løke, Stayzman, Lothepus, Petter Northug, John Arne Riise, Tore Halvorsen, Knut Jørgen Røed Ødegaard, Jan Erik Larssen, Linni Meister, Aylar Lie, Cowboy-Laila, Charter-Hilde, Bjørn Kjos, John Brungot, Else Kåss Furuseth, Mette-Marit, Lene Alexandra, Einar Gelius, Hallgeir Kvadsheim, Tommy Steine og Ørjan Burøe, Jannecke Weeden, Fotballfrue, Anna Rasmussen, Therese Johaug, Donald Trump, Vladimir Putin, Kim Jong-Un, Bashar al-Assad, Jonas Gahr Støre, Erna Solberg, Børge Brende, Siv Jensen, Per Sandberg og Jens Soltenberg, Stefan Löfven, Angela Merkel, Theresa May, Emmanuel Marcon og Carl Gustaf av Sverige. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Nå er hun i Snåsa sammen med @Winza, @Dr. A. Kula, @An0nymBruker, @Jerry Lee, @fiole, @godjenten, @Rumle, @Bonusmammaen, Aune Sand, Charter-Svein, Sputnik, Jan Fredrik Karlsen, Thomas Giertsen, Frank Løke, Stayzman, Lothepus, Petter Northug, John Arne Riise, Tore Halvorsen, Knut Jørgen Røed Ødegaard, Jan Erik Larssen, Linni Meister, Aylar Lie, Cowboy-Laila, Charter-Hilde, Bjørn Kjos, John Brungot, Else Kåss Furuseth, Mette-Marit, Lene Alexandra, Einar Gelius, Hallgeir Kvadsheim, Tommy Steine og Ørjan Burøe, Jannecke Weeden, Fotballfrue, Anna Rasmussen, Therese Johaug, Donald Trump, Vladimir Putin, Kim Jong-Un, Bashar al-Assad, Jonas Gahr Støre, Erna Solberg, Børge Brende, Siv Jensen, Per Sandberg og Jens Soltenberg, Stefan Löfven, Angela Merkel, Theresa May, Emmanuel Marcon og Carl Gustaf av Sverige. :) 

Du glemte deg selv da! :laugh: Vi setter forøvrig Assad langt bort i en skammekrok, eller kan vi bytte han ut med Petter Solberg ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
27 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Og Peter Krause?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...