Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg vet at det var det du mente, men jeg liker bedre fromasj. :laugh:  Må ha sitron for å lage det vet du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke det, merkelig nok, fordi jeg elsker sitron i de fleste andre former. Og fromasj ser jo bare vidunderlig godt ut :ninuskapus:

Vel, Limoncello falt jo ikke helt i smak heller når jeg tenker meg om ..  :P

Merkelige greier, denne smaken :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Jeg liker ikke det, merkelig nok, fordi jeg elsker sitron i de fleste andre former. Og fromasj ser jo bare vidunderlig godt ut :ninuskapus:

Vel, Limoncello falt jo ikke helt i smak heller når jeg tenker meg om ..  :P

Merkelige greier, denne smaken :vetikke:

Bare å sende den limoncelloen over her om du har problemer med omsetningen. Kan prøvesmake/"destruere" helt gratis! :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Bare å sende den limoncelloen over her om du har problemer med omsetningen. Kan prøvesmake/"destruere" helt gratis! :nigo:

Supert! Sender resten umiddelbart! :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Hoppe har kjøpt ny seng som hun gleder seg til å hoppe i.............sove i mener jeg, eller kanskje begge deler.......hvem vet :vetikke:

â COFFEENUTS âDet fulgte også med en hund.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å finne ut at en fra Facebook har slettet deg som venn uten å ha sagt noe, skjedde i går og har skjedd en del ganger før. Får meg til å føle at det feiler meg noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza said:

Trist å finne ut at en fra Facebook har slettet deg som venn uten å ha sagt noe, skjedde i går og har skjedd en del ganger før. Får meg til å føle at det feiler meg noe..

Tror ikke du skal ta det personlig at noen har slettet deg fra Facebook.   Mange som synes det blir unødvendig å ha facebookvenner de kanskje aldri prater med i virkeligheten.Har selv slettet mange av mine facebookvenner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, godjenten skrev:

Tror ikke du skal ta det personlig at noen har slettet deg fra Facebook.   Mange som synes det blir unødvendig å ha facebookvenner de kanskje aldri prater med i virkeligheten.Har selv slettet mange av mine facebookvenner. 

Dette er nettvenner da, folk det aldri ville vært sansynlig å møte på i virkeligheten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Winza said:

Dette er nettvenner da, folk det aldri ville vært sansynlig å møte på i virkeligheten 

Forstår. Men synes fortsatt ikke man skal ta det personlig kun fordi man er slettet fra noens Facebook. Folk rydder opp i vennelisten hele tiden uten at det betyr  noe spesielt. 

Endret av godjenten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, godjenten skrev:

Forstår. Men synes fortsatt ikke man skal ta det personlig kun fordi man er slettet fra noens Facebook. Folk rydder opp i vennelisten hele tiden uten at det betyr  noe spesielt. 

Ja sant det :) Du er en hyggelig person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå når snø'n ble borte fra skogebunn

hu rusler i skauen sin og der finner hun

en lysning blant trær

og hu setter seg der

med niste&kakao og koser seg i grunn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg gå med på, men er ikke det en julefilm for alle da? Har det blitt en aprilfilm nå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...