Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Nietsoj skrev:

Ordkløving med og uten tilløp, stille tresteg og stav uten spyd - det lover bra for EM som nå starter. Hva er din favoritt?

Altså...om jeg skal være ærlig og det er jeg jo alltid, så liker jeg best vedkløyving med tilløp. 
Er jeg i spesielt godt humør og kroppen medgjørlig, kan jeg legge inn en liten "piruett med salchow" etc.
før hoggestabben, men det krever sin kvinne og stor konsentrasjon med fotarbeid og nyslipt øks...
*for dem som er godt inni kunstløps-hoppeterminologien* :jepp: 
Ikke så mange som praktiserer akkurat den grenen, men desto større sjanse for medalje. :nigo: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Altså...om jeg skal være ærlig og det er jeg jo alltid, så liker jeg best vedkløyving med tilløp. 
Er jeg i spesielt godt humør og kroppen medgjørlig, kan jeg legge inn en liten "piruett med salchow" etc.
før hoggestabben, men det krever sin kvinne og stor konsentrasjon med fotarbeid og nyslipt øks...
Ikke så mange som praktiserer akkurat den grenen, men desto større sjanse for medalje. :nigo: 

I denne øvelsen konkurrerer du vel bare mot deg selv :vetikke: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*krmt* Ja. :sukk:Hvordan skal en ellers kunne vinne medaljer av det gulleste slaget? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

:laugh: 

Ha en god dag alle fine raringer :blomst: 

Det er det beste komplimentet jeg kan få, ihvertfall når det blir sagt med det tonefallet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*krmt* Ja. :sukk:Hvordan skal en ellers kunne vinne medaljer av det gulleste slaget? 

Lage medaljene selv, vel :jolie:  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar kjerringa med staven...

:sjokkert:   Har du postet i feil tråd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:nigo::hoho::skratte::jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Nietsoj skrev:

:sjokkert:   Har du postet i feil tråd?

:sjokkert: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme et øyeblikk, men gikk så ut og vasket både munnen og tankene.  Fyss. :nei: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tenkte det samme et øyeblikk, men gikk så ut og vasket både munnen og tankene.  Fyss. :nei: 

Ja sånn blir det når Brunjosten ikke klarer å sitere helt. Mistet han bokstaver og ord på veien, kanskje :klo:  eller er det en bomerang som kommer i retur fra tidligere trådtider :vetikke: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje hende det, gode 61f.  Så nå tar vi bumerangen, brekker den i to og legger den i grillen. Jeg skal prøve å skjerpe meg så godt jeg kan (og det er nok noe jeg ikke kan særlig godt) og ikke komme med sånne misforståelser i utrengsmål så ofte. Men i trengsmål må det være greit... heller ikke forekomme så ofte aldri. :sjenert: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Nietsoj skrev:

Det kan kanskje hende det, gode 61f.  Så nå tar vi bumerangen, brekker den i to og legger den i grillen. Jeg skal prøve å skjerpe meg så godt jeg kan (og det er nok noe jeg ikke kan særlig godt) og ikke komme med sånne misforståelser i utrengsmål så ofte. Men i trengsmål må det være greit... heller ikke forekomme så ofte aldri. :sjenert: 

:Nikke:  si seg helt enig med Brunjosten. 

Har Brunjosten forresten tenkt over at Fru Kapteinen ikke har "kjerring" :sjokkert: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg at jeg dessverre ikke har fulgt godt nok med i hvem som er hvem, og hvilket kjønn hvem har eller ikke har for deg og de andre som skriver at kjønn ikke er viktig. Jeg trodde ikke det var så viktig, men skjønner nå at det er viktig at jeg bruker riktig tittel i forhold til kjønnet du har, selv om det ikke er viktig, så er det viktig.

Jeg hadde trodd at Kapteinen var en mann, at det var Hr. Kapteinen, men det henger vel sammen med at jeg er såpass gammeldags i kjønnsrollemønsteret for alle andre enn meg selv. Men nå sier du at du er Fru Kapteinen?? I så fall er det helt naturlig at du ikke har "kjærring" (ihvertfall i mitt kjønnsrollemønsterideal).

Har jeg oppklart riktig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Nietsoj skrev:

Nå skjønner jeg at jeg dessverre ikke har fulgt godt nok med i hvem som er hvem, og hvilket kjønn hvem har eller ikke har for deg og de andre som skriver at kjønn ikke er viktig. Jeg trodde ikke det var så viktig, men skjønner nå at det er viktig at jeg bruker riktig tittel i forhold til kjønnet du har, selv om det ikke er viktig, så er det viktig.

Jeg hadde trodd at Kapteinen var en mann, at det var Hr. Kapteinen, men det henger vel sammen med at jeg er såpass gammeldags i kjønnsrollemønsteret for alle andre enn meg selv. Men nå sier du at du er Fru Kapteinen?? I så fall er det helt naturlig at du ikke har "kjærring" (ihvertfall i mitt kjønnsrollemønsterideal).

Har jeg oppklart riktig?

:ler:  :skratte:   Kapteinen skifter stadig kjønn, i denne tråden. :skratte:  (S)Kjønn ikke viktig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Da sier jeg bare 61f eller Kapteinen, så kan hen ikke bli fornerma. Men livsledsageren til Kapteinen har kanskje "kjærring"?? Da mener jeg ikke sånn "kjærring"-kjerring, men sånn kjær-ing sagt med all verdens kjærlighet i stemmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Nietsoj skrev:

:skratte: Da sier jeg bare 61f eller Kapteinen, så kan hen ikke bli fornerma. Men livsledsageren til Kapteinen har kanskje "kjærring"?? Da mener jeg ikke sånn "kjærring"-kjerring, men sånn kjær-ing sagt med all verdens kjærlighet i stemmen.

Akkurat det må du spørre @Hoppetaujenta om. Sånt er det hun som holder styr på. :skratte:  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det må du spørre @Hoppetaujenta om. Sånt er det hun som holder styr på. :skratte:  

Hvor er Hoppa akkurat nå da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Nietsoj skrev:

Hvor er Hoppa akkurat nå da?

:vetikke:  Haster det? :kosteskaft: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør egentlig ikke det.

Men er det ikke litt merkelig at du ikke vet om du har livsledsager eller ikke? Er det slik at hen leder deg noen ganger og andre ganger ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...