AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3601 Del Skrevet 4. juni 2016 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å! Du fikk nummer 3 600 jo! Gratulerer med dette fine runde tallet! Anonymkode: 3af29...14d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3602 Del Skrevet 4. juni 2016 46 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Å! Å, ja du oppdaget det, tilslutt Flink Kaptein, han holdt fingene unna, til fordel for Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3603 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Mange takk skal du ha snille kaptein (og 14d)! *forære han de femhundre hun nettopp vant på et spill, for en fender trenger å bli skiftet ut ser hun* Endret 4. juni 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3604 Del Skrevet 4. juni 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mange takk skal du ha snille kaptein (og 14d)! *forære han de femhundre hun nettopp vant på et spill, for en fender trenger å bli skiftet ut ser hun* Nei, tusenmillionertakk, trenger pengene sine selv. Kapteinen ser ingen fendere Grattis med gevinsten. Kapteinen har sine kr. 100 på tippekontoen, fortsatt. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3605 Del Skrevet 4. juni 2016 Ok. Jeg skal seff ikke tvinge deg. *sitte midt i haugen med langt oppmålt hamptau for å lage fendere til sin egen lille båt* *ja tenk jeg kan det tenk* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2016 #3606 Del Skrevet 4. juni 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3607 Del Skrevet 4. juni 2016 Sikkert akkurat en slik som en skipper-skipper trenger til sitt fartøy, Rumle. Jeg lager sånne jeg: < 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3608 Del Skrevet 4. juni 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Sikkert akkurat en slik som en skipper-skipper trenger til sitt fartøy, Rumle. Jeg lager sånne jeg: < Lager du sånn Hvilken skole har du lært den kunsten på? De der er mye mer miljøfremmende enn plast, i jaffal. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2016 #3609 Del Skrevet 4. juni 2016 Hva er galt med plastfendere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2016 #3610 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg lurer på om ikke jeg kunne hatt en slik på hodet? Hvis jeg klippet hull i enden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3611 Del Skrevet 4. juni 2016 Plast er fine de Rumle. De gjør jobben sin, men hamp er koseligere. *H ivaretar tradisjonene* Lærte det av en kamerat en gang. Vi var flere som skulle lære, men bare jeg holdt ut. Skip O`Hoy sier jeg bare! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. juni 2016 #3612 Del Skrevet 4. juni 2016 Lager du virkelig sånne?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3613 Del Skrevet 4. juni 2016 Jupp. Men....det var kanskje litt for mye info når jeg tenker meg om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3614 Del Skrevet 4. juni 2016 28 minutter siden, Rumle skrev: Jeg lurer på om ikke jeg kunne hatt en slik på hodet? Hvis jeg klippet hull i enden? Ganske mye kan has på hodet om en virkelig liker å eksperimentere litt. Jeg syns at folk tåler så lite når det kommer til oss annerledesmenneskers innfall. Har opplevd det selv at folk blir stående å glo, peke, snakke og LE av meg og mitt. De kom sågar bort og trodde at jeg var en del av underholdningen i byen. Jeg hadde bare gladpyntet meg på bytur. *tullebukker!* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3615 Del Skrevet 4. juni 2016 30 minutter siden, Rumle skrev: Hva er galt med plastfendere? Ingenting galt med fenderen din Rumle. Men vi har for mye plast i våre omgivelser og bør tenke naturmaterialer der vi kan. Når oljen tar slutt tar plasten slutt og plast bruker noe sånt som 500 år på å bli nedbrutt i naturen. 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jupp. Men....det var kanskje litt for mye info når jeg tenker meg om. Det var alvorlig mye info om (huske å se ned på alle båter ved neste flyvetur på søk etter hampfendere.) Ikke hadde hun noe vann å da til i går, men i dag, i dag lager hun fendere RUMLE: Finn en hårbøyle og fest fendere på den, du. Så blir du finere enn Mette Marit når hun hattepynter seg. Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. juni 2016 #3616 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er godt å ha fendere på Færder fyr når været er forferdelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3617 Del Skrevet 4. juni 2016 Har du sett for dypt i lørdagstranflasken nå igjen, venn? Jaja, det meste går over. Jeg river meg løs fra nett og skifter på senga mi. Så må jeg finne meg litt mat og kaffe. Tv-titting er planen etterpå. Vi får se hva det blir til i varmen. So long, venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3618 Del Skrevet 4. juni 2016 9 minutter siden, Nietsoj skrev: Det er godt å ha fendere på Færder fyr når været er forferdelig. Noen ganger kan en ønske seg fendere mot andre brukere på kg, og Er brunosten hel i varmen? Eller holder han på å bli smelteost? 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Har du sett for dypt i lørdagstranflasken nå igjen, venn? Jaja, det meste går over. Jeg river meg løs fra nett og skifter på senga mi. Så må jeg finne meg litt mat og kaffe. Tv-titting er planen etterpå. Vi får se hva det blir til i varmen. So long, venner. Har du sett? De samboende snakker sammen via kg Anonymkode: d7aca...61f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2016 #3619 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er jo her vi bor, så hva er mer naturlig enn det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2016 #3620 Del Skrevet 4. juni 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er jo her vi bor, så hva er mer naturlig enn det? Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå