Gjest Winza Skrevet 7. januar 2018 #35361 Del Skrevet 7. januar 2018 Nå drikker hun solo og spiser torsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. januar 2018 #35362 Del Skrevet 7. januar 2018 Hun er plutselig blitt litt sulten, og bestemmer seg for å varme en Grandiosa original. Da får hun dekket sultfølelsen nå, i tillegg til at hun har til frokost i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. januar 2018 #35363 Del Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Hun er plutselig blitt litt sulten, og bestemmer seg for å varme en Grandiosa original. Da får hun dekket sultfølelsen nå, i tillegg til at hun har til frokost i morgen tidlig. Mens hun ser på reprise av Farmen Kjendis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. januar 2018 #35364 Del Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Mens hun ser på reprise av Farmen Kjendis? Det er helt korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. januar 2018 #35365 Del Skrevet 7. januar 2018 2 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det er helt korrekt. Ser du på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. januar 2018 #35366 Del Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Ser du på det? Fanken, kom ikke på det før du nevnte det nå. Rakk å få med meg tvekampen tidligere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. januar 2018 #35367 Del Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Fanken, kom ikke på det før du nevnte det nå. Rakk å få med meg tvekampen tidligere i kveld. Er det noen du heier på? Jeg heier på Staysman, om ikke han vinner så er Frank også en veldig verdig vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. januar 2018 #35368 Del Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Er det noen du heier på? Jeg heier på Staysman, om ikke han vinner så er Frank også en veldig verdig vinner Staysman og Frank er to personer jeg også anser som verdige vinnere foreløpig. Ellers var det synd at Aune Sand tapte i dag, skulle gjerne likt å se han noen uker til. Absolutt en deltaker med potensial, som også sprer mye glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. januar 2018 #35369 Del Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Staysman og Frank er to personer jeg også anser som verdige vinnere foreløpig. Ellers var det synd at Aune Sand tapte i dag, skulle gjerne likt å se han noen uker til. Absolutt en deltaker med potensial, som også sprer mye glede. Nå blir det definitivt masse mus av alle varianter på han når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. januar 2018 #35370 Del Skrevet 8. januar 2018 Nå er hun i drømmeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2018 #35371 Del Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Calandria skrev: Nå er hun i drømmeland Med Peter Pan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. januar 2018 #35372 Del Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Med Peter Pan? Ja og Tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2018 #35373 Del Skrevet 8. januar 2018 7 minutter siden, Calandria skrev: Ja og Tingeling Tingeling med sitt LSD støv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. januar 2018 #35374 Del Skrevet 8. januar 2018 57 minutter siden, Winza skrev: Nå blir det definitivt masse mus av alle varianter på han når han kommer hjem Det betviler jeg ikke! Ble nok noen runder i dalen etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2018 #35375 Del Skrevet 8. januar 2018 27 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det betviler jeg ikke! Ble nok noen runder i dalen etter hvert. Mummidalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. januar 2018 #35376 Del Skrevet 8. januar 2018 Nå nyter hun en kopp nytrukket kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar 2018 #35377 Del Skrevet 8. januar 2018 Helhjertet jatakk til det siste. 9 timer siden, Winza skrev: Nå blir det definitivt masse mus av alle varianter på han når han kommer hjem Hva mener du egentlig nå, Winza? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2018 #35378 Del Skrevet 8. januar 2018 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Helhjertet jatakk til det siste. Hva mener du egentlig nå, Winza? Det er hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 8. januar 2018 #35379 Del Skrevet 8. januar 2018 Nå er hun på Toten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. januar 2018 #35380 Del Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på Toten. Hva gjør hun der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå